die bedroom rodeoquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:34 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Er zijn er twee die ik nog niet heb voorbij zijn komen
Blind zombie: Je komt klaar in d'r gezicht/ogen en geeft een "slap". Ze ziet niets en zal met d'r handen naar voren wijzen omdat ze wil weten waar die "slap" vandaan kwam. Ze ziet er dus uit als een zombie
Bedroom Rodeo
Doggystyle, je hebt een arm om haar heen en de ander in de lucht (net zoals ze wilde paarden/stieren rijden), je leunt voorover en zegt dat je het al 3 keer met haar beste vriendin hebt gedaan. Zij doet alles om weg te komen en jij moet proberen dat met 1 hand in de lucht te voorkomen.
Dat zijn ze toch wel allemaal die ik ken en met vrienden heb besproken.
Die heb je ook met aids. Als 'aids-cowboy' roep je dat je die ziekte hebt terwijl je je vriendin van achteren neemt, waarbij het de sport is zolang mogelijk in het 'zadel' te blijven.quote:
Heb ik gedaan, ongeveer. Ik was met een 'fast-company' meisje en ze pijpte me en shit. En toen zei ik "Oww shit, ik moest mijn antibiotica kuur tegen syfilis nog afronden."quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Die heb je ook met aids. Als 'aids-cowboy' roep je dat je die ziekte hebt terwijl je je vriendin van achteren neemt, waarbij het de sport is zolang mogelijk in het 'zadel' te blijven.
die ken ik anders. dat je wat spuug op haar rug laat vallen, zij denkt dan dat je klaarkomt op haar rug en zal achterom kijken. op dat moment doe je een verrassingsaanval en spuit je in haar gezichtquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:50 schreef de_boswachter het volgende:
Verbaasde picasso, zegt dat iemand iets ?
Je vriendin/smatje/one-night stand flink van achter nemen en vlak voordat je gaat komen duw je je leuter in de poepert. Ze zal schrikken en achterom kijken: Daarna kwak je haar vol in het gezicht.
Nou, echt briljant man! Misschien moeten jullie gewoon een meisje zoeken die gewoon vrijwillig in haar gezicht gespoten wil worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
die ken ik anders. dat je wat spuug op haar rug laat vallen, zij denkt dan dat je klaarkomt op haar rug en zal achterom kijken. op dat moment doe je een verrassingsaanval en spuit je in haar gezicht
of je gaat er even serieus op in zuurpruimquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nou, echt briljant man! Misschien moeten jullie gewoon een meisje zoeken die gewoon vrijwillig in haar gezicht gespoten wil worden.
Interesse??quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Nou, echt briljant man! Misschien moeten jullie gewoon een meisje zoeken die gewoon vrijwillig in haar gezicht gespoten wil worden.
Ach gut. De emancipatie slaat doorquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk, het is beter dan een taart te bakken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach gut. De emancipatie slaat door
Babe, jij hebt zo'n mooi bekkie, daar past een schitterende parelketting bij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je heet bijna hetzelfde als mijn hond.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Neros het volgende:
[..]
Interesse??
Je hebt er wel het bekkie voor
Hihi sjonge dat was toch niet serieus. Als m'n vriend me zou vragen zou ik het wel een keer prima vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Homdeck het volgende:
[..]
of je gaat er even serieus op in zuurpruim
maar het gaat er juist om dat je het niet prima vind en dat ik het dan toch voor elkaar krijgquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hihi sjonge dat was toch niet serieus. Als m'n vriend me zou vragen zou ik het wel een keer prima vinden.
Dat kan, maar ik neuk harder dan je konijn en spuug beter dan een Lama schat, dus wat dacht je er van.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Je heet bijna hetzelfde als mijn hond.
Hmmm, kinky!quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:46 schreef Neros het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik neuk harder dan je konijn en spuug beter dan een Lama schat, dus wat dacht je er van.
Ik spuug bijna m'n lange vinger uit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
maar het gaat er juist om dat je het niet prima vind en dat ik het dan toch voor elkaar krijg
binnenkort spuug je wat anders uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:47 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik spuug bijna m'n lange vinger uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |