quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:34 schreef Neros het volgende:
Ooit eens aan een one night stand gevraagd of ze me een 'Verroeste Tromborne' wou geven.
Het hele feest in één keer afgelopen...
Die benamingenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:35 schreef genakt het volgende:
[..]
de rusty trombone
aan je aars laten likken terwijl ze je aftrekt
Jup, Ik heb nog niemand bereid gevonden... Dus dames, zin in wat nieuws???quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:35 schreef genakt het volgende:
[..]
de rusty trombone
aan je aars laten likken terwijl ze je aftrekt
Pff deed ik al in de kleuterklasquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:40 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Die benamingen!
ik ben ouderwets, ken alleen dirty sanchez
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lol, en ik maar denken dat TS ziek is.
je bent gewoon jaloursquote:
op iemand met een vriendin die zo lelijk is dat je allerlei ongein moet verzinnen om überhaupt nog zin te hebben ipv zo opgewonden te raken dat je alleen maar wilt batsen... Nou nee.quote:
Ach hij krijgt iig nog wat actie in de bedkamer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:19 schreef DoctorB het volgende:
[..]
op iemand met een vriendin die zo lelijk is dat je allerlei ongein moet verzinnen om überhaupt nog zin te hebben ipv zo opgewonden te raken dat je alleen maar wilt batsen... Nou nee.
Bitch bitch bitch bitch bitch.... wat een zeikerd ben jij zegquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:19 schreef DoctorB het volgende:
[..]
op iemand met een vriendin die zo lelijk is dat je allerlei ongein moet verzinnen om überhaupt nog zin te hebben ipv zo opgewonden te raken dat je alleen maar wilt batsen... Nou nee.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:19 schreef DoctorB het volgende:
[..]
je linker en rechterhand dusquote:relaties : een aatal
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:03 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]![]()
Angry Dragon
Meteen nadat je in haar mond klaargekomen bent geef je je partner een flinke
knal op haar achterhoofd, zo hard dat je zaad uit haar neus komt en ze
voorover valt. Als ze weer overeind komt zal ze eruit zien als een boze
draak.![]()
TS
OMFG !quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:34 schreef Neros het volgende:
Ooit eens aan een one night stand gevraagd of ze me een 'Verroeste Tromborne' wou geven.
Het hele feest in één keer afgelopen...
die benaming ook weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:17 schreef TheSorrow het volgende:
Ik probeerde een Fatal Dragon, maar nu is mn vriendin overleden
Je hoort haar dan met je zaad in haar keel bij haar vlechtjes beet te pakken en met een enorme kracht een knietje tegen haar hoofd te geven. Het mooiste is als het neusbotje naar binnen schiet
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
die benaming ook weerik denk niet dat ik het ga proberen maar klinkt cool
dat zou me eerste topic zijn zonder slotjequote:
Kan je nagaan wat een beetje vunzige shit voor mekaar krijgtquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef genakt het volgende:
[..]
dat zou me eerste topic zijn zonder slotje
leef jij nog H_Hquote:
Gaat niet gebeuren! Is je vriendin alweer blij met je? Kwestie van volhouden hè? Ze gaat het vanzelf lekker vinden! Ik moest 1e x ook gewoon even wennen aan zo'n bult op m'n kop..quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:34 schreef genakt het volgende:
[..]
dat zou me eerste topic zijn zonder slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |