HOAX , dat kan helemaal niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Qwea het volgende:
Jaja, het 3de topic zo langzamerhand.
Mijn zus is opnieuw zwanger, van een meisje.
Kijk hier:quote:
Haha! Verdorie, je hebt gelijk. Ze is in verwachting van een meisjequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
HOAX , dat kan helemaal niet.
Ze kan hooguit inverwachting zijn van een meisje, maar zwanger is ze toch echt van je zwager.
Waar ken jij haarvan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Je bent zo moeilijk te quotenHet was weer es enthousiasme!
ze drinkt nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:15 schreef yvonne het volgende:
http://www.meisjesdoos.nl/
Zo doet ie het beter
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
ze drinkt nietja, zelden. Maar geen wijn
Nevermindquote:Alcoholvrije dozen
Ze is een van mijn twitterhelden!quote:
Daar ben je niet zo blij mee als je borstvoeding geeft...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:28 schreef Deetch het volgende:
wat dacht je van een fles wodka voor na de zwangerschap.
Hey, ik wil wel iets tofsquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:25 schreef RockabeIIa het volgende:
H&M bonnetje derbij
Klaar!
Kom op zeg, tis geen quiz!
Sorry, maar wat is een voedingsarmband?quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:23 schreef Ynske het volgende:
gaat ze borstvoeding geven? dan misschien een voedingsarmband?
massageolie?
cadeaubon voor gezichtsbehandeling?
babymassageboekje met eventueel wat weleda olie?
survive a kid pakket voor vaders?
freecel heeft er eentjequote:Op woensdag 25 maart 2009 18:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is een voedingsarmband??
Dat babymassageboekje en die gezichtsbehandeling cadeaubon zijn leuk!
omfg! wát een leuk en handig iets!quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
freecel heeft er eentje
daar zitten de uren in verwerkt en zo kun je onthouden hoelaat je gevoed hebt, en links of rechts als ik t goed heb
http://www.belunekjewels.nl/?Collectie_2007:Armbanden:Voedingsarmband
Volgens mij heb ik jou die tip ook al gegeven toen je zus de vorige keer zwanger was.quote:
nope, nu welquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:38 schreef amaranta het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou die tip ook al gegeven toen je zus de vorige keer zwanger was.
Hebben wij daar niet over gepmt toen?
Misschien kun je wel korting krijgenquote:Op donderdag 26 maart 2009 09:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
nope, nu welik zal dr eens vragen straks of ze borstvoeding gaat doen. Kost ook geen drol zag ik, 12.50 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |