Ik kan er mee leven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef on_air het volgende:
[..]
Het is muzikaal/tekstueel/associatief en The Police geworden: Don't Stand So Close To Me.
Mooi, doe dat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Kan ik met een gerust hart naar mijn werk gaan.
Zo hoort datquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:09 schreef themauster het volgende:
goedemorgen![]()
een nieuwe collega had hem net tijdens onze koffiepauze op Sky Radio gezet mijn andere collega werd kwaad omdat hij bij ons op kantoor op 3fm hoort te staan
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:09 schreef themauster het volgende:
goedemorgen![]()
een nieuwe collega had hem net tijdens onze koffiepauze op Sky Radio gezet mijn andere collega werd kwaad omdat hij bij ons op kantoor op 3fm hoort te staan
Duurt wel lang zeg..quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Purple Rain?
Ach.. ik zou het zelf niet zo snel opzetten.
Serieus zon?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:31 schreef -Hans- het volgende:
Hier schijnt de zon !!! als het GH nu niet naar Grunn gaat dan weet ik het ook niet meer..
Als dat al zo zou zijn, lekker boeiendquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Pet Shop Boys, voor en door homo's.
Nee, ik ook niet. Verveelt snel. Met dat baslijntje. Klaar mee, opbergen en over 10 jaar weer eens draaienquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Toch vind ik het geen leuk nummer, dat 7 nation army...
Die is cool! Even als dat 'the hardest button to button"!quote:Ik vind Icky Thumb van hun wel erg vet trouwens
Heb ik nou Joshua Kadison gemist of hebben ze die gewoon niet gedraaid?quote:EERDER GEDRAAID
PET SHOP BOYSLOVE ETC
JOSHUA KADISONJESSIE
WHITE STRIPES7 NATION ARMY
Is niet te hopen voor al die fans van zequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:52 schreef cosmick het volgende:
Van Blof wordt een mens toch ook chagrijnig.
Vind je het erg als je die gemist hebt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb ik nou Joshua Kadison gemist of hebben ze die gewoon niet gedraaid?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:55 schreef cosmick het volgende:
Sheryl is ook weer opgegraven geloof ik. Goeie zaak opzich.
Nee dat vind ik niet ergquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Vind je het erg als je die gemist hebt?
Wellicht een test voor de ontplofte computer...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Heb ik nou Joshua Kadison gemist of hebben ze die gewoon niet gedraaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |