Fields of Gold. Klaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:29 schreef TIM-846 het volgende:
Stem op de Canon van Stenders! Police vs Sting
En dan staat Roxanne bovenaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:35 schreef on_air het volgende:
Kan toch niet zo'n keus maken. Police ... Sting... en dan maar één chanson.
Ik ben voor So Lonely gegaan, die klonk live wel zo waanzinnig... Maar de keuze is reuze.quote:
Prima keus.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben voor So Lonely gegaan, die klonk live wel zo waanzinnig... Maar de keuze is reuze.
Dat zou mijn eerste keus horen te zijn. Eerste liedje, eerste LP...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:42 schreef borisz het volgende:
Ik heb gestemd op Englishman in New York
En toch weet ik het niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:45 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat zou mijn eerste keus horen te zijn. Eerste liedje, eerste LP...
Ik voor Born in the 50's, maar zo te zien zijn niet veel mensen het met me eensquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ben voor So Lonely gegaan, die klonk live wel zo waanzinnig... Maar de keuze is reuze.
Dan is het zeker lastig...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Prima keus.
Ik zit alleen met: 1. eerste liefdes 2. muzikaal 3. associaties 4. eeuwig mooi 5. geen keuze kunnen maken tussen Police of Sting solo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |