Zou kunnen, maar windmolens, die staat wel veel in flevoland. En vanuit hilversum naar richting flevoland.. dan ga je toch niet echt richting Enschedequote:Op woensdag 25 maart 2009 14:38 schreef DJKoster het volgende:
Dat kan, via een omweg, dus nog overal zijn..
pagina 5 hoor ::Pquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:39 schreef TIM-846 het volgende:
Pagina 6 alweer
Ik hoop nog steeds op Eindhoven!
Let it Rock![]()
en groenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:40 schreef Dichterbijer het volgende:
De A6 richting Friesland/Groningen met jaja, windmolens
[ afbeelding ]
Waar zouden ze nog meer kunnen staan
Niet huilenquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:41 schreef TIM-846 het volgende:
Ze zullen het toch nog niet zo duidelijk zo snel verklappen.. Anders is het wel heel duidelijk dat het Groningen wordt..
tja, volgens mij staan er van Hilversum naar eindhoven vrijwel nergens windmolens langs de snelwegquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:41 schreef TIM-846 het volgende:
Ze zullen het toch nog niet zo duidelijk zo snel verklappen.. Anders is het wel heel duidelijk dat het Groningen wordt..
Ze kunnen natuurlijk ook met een omweg naar Rotterdam rijden, anders zouden ze daar vééél te vroeg aankomen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:40 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar windmolens, die staat wel veel in flevoland. En vanuit hilversum naar richting flevoland.. dan ga je toch niet echt richting Enschede
Haha, ja alles kan nog. Zijn de windmolens tot nu toe nog de enige aanwijzing btw?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze kunnen natuurlijk ook met een omweg naar Rotterdam rijden, anders zouden ze daar vééél te vroeg aankomen.
Nee niet 1quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja, volgens mij staan er van Hilversum naar eindhoven vrijwel nergens windmolens langs de snelweg
Ik snap je zin nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:43 schreef TIM-846 het volgende:
![]()
Wie vond dit ook alweer lijken op mag niets horenWas jij dat?
Afgaand op de poll is het ook het meest logischquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik dacht ook meteen aan Groningen trouwens...
Ja opzich wel. Ik hoop dat de volgende aanwijzing compleet ergens anders naartoe wijst, anders kan ik de moed wel opgeven :pquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Afgaand op de poll is het ook het meest logischAlles wijst dus in het voordeel van Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |