abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69235997
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:29 schreef kikoooooo het volgende:
Dat doe ik al jaren... ik sta op, en zodra ik onder de douche sta of mijn tanden aan het poetsen ben moet ik kokhalzen.. Sta elke ochtend om 5.45 op en dat heeft het probleem alleen maar erger gemaakt.

Vooral van tandpasta blijf ik de kokreflex maken (verschillende soorten al geprobeerd). Mijn moeder heeft hetzelfde probleem sinds twee jaar ofzo.

Hebben meer mensen dat? En waar zou het door kunnen komen?
Komt door de tandpasta denk ik.
Zit zoetstoftroep in en dit werkt door op je mondslijmvlies.
Probeer eens kindertandpasta
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69255692
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:29 schreef kikoooooo het volgende:
Hebben meer mensen dat? En waar zou het door kunnen komen?
Heb ik ook wel eens. Volgens mij vindt je keel al die tandpasta gewoon niet relaxed.
I feel kinda Locrian today
pi_69255804
Ik heb er ook jaren last van. Ik denk dat het komt omdat ik te weinig door mijn neus adem waardoor de kokhalsreflex in actie komt om meer zuurstof naar binnen te werken. Eén neusgat ventileert zelfs de helft minder dan het andere, is dit normaal?
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_69255807
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:55 schreef starla het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens. Volgens mij vindt je keel al die tandpasta gewoon niet relaxed.
Heb het dus ook zonder tanden te poetsen. De wekker gaat om 5.45, ik sleep mezelf het bed uit en onderweg naar de douche begint het al...
pi_69255875
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:59 schreef Mendeljev het volgende:
Ik denk dat het komt omdat ik te weinig door mijn neus adem waardoor de kokhalsreflex in actie komt om meer zuurstof naar binnen te werken.
Kokhalsen is juist bedoeld om iets UIT je keel te werken. Het heeft niets met zuurstof te maken, maar met irritatie, prikkeling e.d. van de keelwand.
I feel kinda Locrian today
pi_69256546
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 12:01 schreef starla het volgende:

[..]

Kokhalsen is juist bedoeld om iets UIT je keel te werken. Het heeft niets met zuurstof te maken, maar met irritatie, prikkeling e.d. van de keelwand.
Ok, ik heb het namelijk alleen tijdens het tandenpoetsen. Juist als mijn mond vol zit en ik te weinig (denk ik) adem door de neus. Irritaties e.d. heb ik geen last van.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
pi_69259913
Ik heb ook, dat misselijke gevoel als ik vroeg op moet staan, ik moet dan echt eerst iets eten voor ik kan gaan douchen. Maar echt kokhalsneigingen niet
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:40:52 #58
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69262269
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 11:55 schreef starla het volgende:

[..]

Maar waarom dan alleen 's ochtends? Ik neem aan dat je 's avonds ook je tanden poetst, en volgensmij heeft niemand er dan last van. Ikzelf in ieder geval niet. Het lijkt me toch een combinatie van factoren dat maakt dat je juist 's ochtends moet kokhalzen...
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69265568
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Alleen als ik m'n tong poets
Dat heb ik ook. Alleen 's ochtends
pi_69265884
Fuck zeg....ben dus niet de enige.
Bij mij gaat het een beetje in periodes. Nu al heel lang niet meer gehad, daarvoor geregeld wel en dan weer een tijdje niet. Soms ook heel extreem, dan had ik al ontbeten, tanden gepoetst e.d en alles en dan kwam er onderweg naar werk of school alsnog een keertje eruit. Of de hele weg kokhalzen....niet prettig.

Maar nu dus al een tijdje niet!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')