inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:33 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik heb het inderdaad ook 's ochtends met het tandenpoetsen of als ik iets moet drinken/eten. Geen idee hoe het komt
Ja ik heb er in het weekend ook totaal geen last van...quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Heb ik ook jaren gehad, het stopte toen ik rond een uur of 9 kon opstaan ipv 7.
Zodra ik mijn tanden gepoetst heb, ga ik altijd brood ofzo eten... Anders blijf ik kokhalzen. Die smaak moet weg.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:09 schreef Chav het volgende:
Ik moet eerst eten, anders ga ik idd kokhalsen bij het tandenpoetsen op een lege maag of word ik kotsmisselijk onder de douche (in geval van eerst douchen en dat eten ivm haast).
Heb ook een periode gehad dat ik eerst at en dan idd met tandenpoetsen moest kokhalsen, maar dat is gelukkig vanzelf over gegaan.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Zodra ik mijn tanden gepoetst heb, ga ik altijd brood ofzo eten... Anders blijf ik kokhalzen. Die smaak moet weg.
ik zou eens gaan stofzuigen als ik jou wasquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb wel dat ik soms moet kokhalzen maar dat komt weinig voor.
Moet wel gemiddeld elke ochtend 10 keer achter elkaar niezen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik zou eens gaan stofzuigen als ik jou was
Dit kun je dus beter niet doen, trust me.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:18 schreef Chav het volgende:
[..]
Maar heb je weleens geprobeert om je tanden te poetsen met een volle maag, misschien hoef je dan niet meer te kokhalsen.
Hoezo, bij mij helpt dit dus wel. Eerst eten en dan poetsen (lijkt mij ook de logische volgorde, maar goed)quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Dit kun je dus beter niet doen, trust me..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |