ow...da's wel beetje jammer dan. hoewel uit eten ook wel heel leuk kan zijn natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:58 schreef Garisson72 het volgende:
hey thanQ all!
Ik moet idd gewoon werken, niets bijzonders eigenlijk. Vanavond ff uit eten, meer ruchtbaarheid zal het festijn niet krijgen denk ik.
Ben gisteravond nog even in Schrinken gaan blaten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:51 schreef zbbrox het volgende:
Hey eddepet. Kom je meteen weer wat vaker op crap?
Ow je gaat je vrienden niet volgieten met alcohol vrijdagavond in Nescio?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:58 schreef Garisson72 het volgende:
hey thanQ all!
Ik moet idd gewoon werken, niets bijzonders eigenlijk. Vanavond ff uit eten, meer ruchtbaarheid zal het festijn niet krijgen denk ik.
hmmm ja klote zeg.... ik las net even je posts van gisteravond. je bent zeker wel es blijer geweest? \quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ben gisteravond nog even in Schrinken gaan blaten.
Vandaag proberen wat praktische zaken te regelen voor het weer alleen wonen, toch minder inkomen nu.
Ja, niet écht fijn nee. Maar ik heb er nu ook wel vrede mee zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm ja klote zeg.... ik las net even je posts van gisteravond. je bent zeker wel es blijer geweest? \
Hey!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |