ow...da's wel beetje jammer dan. hoewel uit eten ook wel heel leuk kan zijn natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:58 schreef Garisson72 het volgende:
hey thanQ all!
Ik moet idd gewoon werken, niets bijzonders eigenlijk. Vanavond ff uit eten, meer ruchtbaarheid zal het festijn niet krijgen denk ik.
Ben gisteravond nog even in Schrinken gaan blaten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:51 schreef zbbrox het volgende:
Hey eddepet. Kom je meteen weer wat vaker op crap?
Ow je gaat je vrienden niet volgieten met alcohol vrijdagavond in Nescio?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:58 schreef Garisson72 het volgende:
hey thanQ all!
Ik moet idd gewoon werken, niets bijzonders eigenlijk. Vanavond ff uit eten, meer ruchtbaarheid zal het festijn niet krijgen denk ik.
hmmm ja klote zeg.... ik las net even je posts van gisteravond. je bent zeker wel es blijer geweest? \quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ben gisteravond nog even in Schrinken gaan blaten.
Vandaag proberen wat praktische zaken te regelen voor het weer alleen wonen, toch minder inkomen nu.
Ja, niet écht fijn nee. Maar ik heb er nu ook wel vrede mee zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm ja klote zeg.... ik las net even je posts van gisteravond. je bent zeker wel es blijer geweest? \
Hey!!quote:
Weer. Hoi.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef ThE_ED het volgende:
Paar van dezelfde gezichten nog steeds/weer hier?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Hey![]()
welkom trug
hoe was et? en heb je een beetje leren skiien?
Weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef ThE_ED het volgende:
Paar van dezelfde gezichten nog steeds/weer hier?
Dat betekent alleen maar dat je het naar je zin hebt gehad tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Senk jou
Het was echt tof! En je zegt het goed, ik heb een beetje leren skiën. Verzuurde benen, niet normaal. Laatste dag niets gedaan, maar goed ook, want ik had last van mijn ergste kater ooit.
Ja kijk, op je 37ste hoeft zo'n verjaardag geen hoogdravend feest meer te worden natuurlijk. We gaan naar een restaurant in Arnhem dat ik nog niet ken, met een leuke dame idd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:59 schreef Murmeli het volgende:
ow...da's wel beetje jammer dan. hoewel uit eten ook wel heel leuk kan zijn natuurlijkweet je al wat of waar je gaat uit eten? nog met een leuke dame ofzo
Ik heb niet gezegd dat ik dat niet ging doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef remlof het volgende:
Ow je gaat je vrienden niet volgieten met alcohol vrijdagavond in Nescio?
Niet dat ik weet! Then again, ik vergeet de laatste tijd nogal eens dingen.quote:
Ik heb echt een geweldige avond gehad!! En de rest van wispo ook, was echt leuk met al die collega's!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat betekent alleen maar dat je het naar je zin hebt gehad toch
wanneer ben je teruggekomen?
Mij vergeet je niet zomaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet dat ik weet! Then again, ik vergeet de laatste tijd nogal eens dingen.
Ik ken er meerquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:39 schreef Q. het volgende:
Ik zal Hitler ook niet zo snel vergeten dus ik weet niet wat het wil zeggen.
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:39 schreef Q. het volgende:
Ik zal Hitler ook niet zo snel vergeten dus ik weet niet wat het wil zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |