ow...da's wel beetje jammer dan. hoewel uit eten ook wel heel leuk kan zijn natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:58 schreef Garisson72 het volgende:
hey thanQ all!
Ik moet idd gewoon werken, niets bijzonders eigenlijk. Vanavond ff uit eten, meer ruchtbaarheid zal het festijn niet krijgen denk ik.
Ben gisteravond nog even in Schrinken gaan blaten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:51 schreef zbbrox het volgende:
Hey eddepet. Kom je meteen weer wat vaker op crap?
Ow je gaat je vrienden niet volgieten met alcohol vrijdagavond in Nescio?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:58 schreef Garisson72 het volgende:
hey thanQ all!
Ik moet idd gewoon werken, niets bijzonders eigenlijk. Vanavond ff uit eten, meer ruchtbaarheid zal het festijn niet krijgen denk ik.
hmmm ja klote zeg.... ik las net even je posts van gisteravond. je bent zeker wel es blijer geweest? \quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ben gisteravond nog even in Schrinken gaan blaten.
Vandaag proberen wat praktische zaken te regelen voor het weer alleen wonen, toch minder inkomen nu.
Ja, niet écht fijn nee. Maar ik heb er nu ook wel vrede mee zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm ja klote zeg.... ik las net even je posts van gisteravond. je bent zeker wel es blijer geweest? \
Hey!!quote:
Weer. Hoi.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef ThE_ED het volgende:
Paar van dezelfde gezichten nog steeds/weer hier?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Hey![]()
welkom trug
hoe was et? en heb je een beetje leren skiien?
Weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef ThE_ED het volgende:
Paar van dezelfde gezichten nog steeds/weer hier?
Dat betekent alleen maar dat je het naar je zin hebt gehad tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Senk jou
Het was echt tof! En je zegt het goed, ik heb een beetje leren skiën. Verzuurde benen, niet normaal. Laatste dag niets gedaan, maar goed ook, want ik had last van mijn ergste kater ooit.
Ja kijk, op je 37ste hoeft zo'n verjaardag geen hoogdravend feest meer te worden natuurlijk. We gaan naar een restaurant in Arnhem dat ik nog niet ken, met een leuke dame idd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:59 schreef Murmeli het volgende:
ow...da's wel beetje jammer dan. hoewel uit eten ook wel heel leuk kan zijn natuurlijkweet je al wat of waar je gaat uit eten? nog met een leuke dame ofzo
Ik heb niet gezegd dat ik dat niet ging doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef remlof het volgende:
Ow je gaat je vrienden niet volgieten met alcohol vrijdagavond in Nescio?
Niet dat ik weet! Then again, ik vergeet de laatste tijd nogal eens dingen.quote:
Ik heb echt een geweldige avond gehad!! En de rest van wispo ook, was echt leuk met al die collega's!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat betekent alleen maar dat je het naar je zin hebt gehad toch
wanneer ben je teruggekomen?
Mij vergeet je niet zomaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet dat ik weet! Then again, ik vergeet de laatste tijd nogal eens dingen.
Ik ken er meerquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:39 schreef Q. het volgende:
Ik zal Hitler ook niet zo snel vergeten dus ik weet niet wat het wil zeggen.
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:39 schreef Q. het volgende:
Ik zal Hitler ook niet zo snel vergeten dus ik weet niet wat het wil zeggen.
jep, wayne wonderquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Q. het volgende:
Hebben jullie ook van die muziek die je aan een ex doen denken?
Ja, bij oude baggermuziek, daarom vermijd ik die cd's, ook al liggen ze nog steeds in mijn auto.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Q. het volgende:
Hebben jullie ook van die muziek die je aan een ex doen denken?
Hij bedoelt dat ik stinkquote:
Goedemorgen! Hoe is het met de collega?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede morgen
Pff dagje begint al weer goed met hevige discussies wordt een gezellig dagje....
Tsja, we luisterden best veel dezelfde soort dingen, dus ben benieuwd hoe dat straks is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Q. het volgende:
Hebben jullie ook van die muziek die je aan een ex doen denken? I
Nope, dat je lekker ruiktquote:
morguhh jaa met hem wel goed hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hoe is het met de collega?
Wat voor discussies?
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, dat je lekker ruikt![]()
Heb ik in ieder geval wel, dat ik sommige fijne geuren nooit vergeet.
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
morguhh jaa met hem wel goed hoorhahaha
we hadden net team overleg en eindelijks werden alle ergenissen eens uitgesproken en dat was geen gezellig theekransje zeg maar...... 2 collega's zijn kwaad weggelopen en eentje verliet huilend de vergaderruimte.....
Jezus, in wat voor bedrijf werk jij?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
we hadden net team overleg en eindelijks werden alle ergenissen eens uitgesproken en dat was geen gezellig theekransje zeg maar...... 2 collega's zijn kwaad weggelopen en eentje verliet huilend de vergaderruimte.....
Hoe was het in de sneeuw?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel![]()
Oow dat klinkt niet fijn inderdaad..
Hoiquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een klein foutje gemaakt in de tekst op de foto omdat ik nogal afgeleid was (waardoor mag duidelijk zijn, mn kat was weer gruwlijk irritant en zo) het moet uiteraard zijn happy birthday
jeuj gefelicitieerd G!
Alsjeblieft, voor jou!
[ afbeelding ]
haha jaa ik snapte hem maar nog geen vorderingen daar hoor, ik wacht wel af.. ga nie telkens blijven vragen ofzo als ie wilt komt ie vanzelf wel en anders doet ie dat maar lekker nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel![]()
Oow dat klinkt niet fijn inderdaad..
Top! Weet nog niet zeker of het skiën wat voor mij is, maar mijn hoofd heeft een heerlijke kleur gekregenquote:
ja dat vraag ik mezelf ook wel eens af idd... volgens mij wordt het tijd voor een nieuwe uitdagingquote:
Dat durf ik wel, maar als het niet fris ruikt blijf ik erbij uit de buurtquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Durf eens te zeggen dat ik stink!
Je moet ook gaan boardenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top! Weet nog niet zeker of het skiën wat voor mij is, maar mijn hoofd heeft een heerlijke kleur gekregen
Ik heb genoeg mensen nog niet gemeetquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
wie hier heeft nouk trouwens nog niet gemeet?
Volgens mij word meetqueen JB gewoon kei hard ingehaald
nee ikke niet, ik heb geen problemen met de andere collega's ik hou me overal buiten, enne ik heb een andere functie dus de problemen die zij hebben zijn niet op mij van toepassing dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hoi
Zozo, dat is niet leuk nee.
Behoorde jij ook bij de weglopers?
Dat ziet er wel echt een stuk toffer uit inderdaadquote:
*raises handquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
wie hier heeft nouk trouwens nog niet gemeet?
Volgens mij word meetqueen JB gewoon kei hard ingehaald
Toch altijd wel vervelend, dat soort dingen op het werk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee ikke niet, ik heb geen problemen met de andere collega's ik hou me overal buiten, enne ik heb een andere functie dus de problemen die zij hebben zijn niet op mij van toepassing dus dat scheelt weer
Het is ook tofferquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel echt een stuk toffer uit inderdaad
ow ik dacht dat je dat juist wel hadquote:
Jaa het maakt het er nie gezelliger op en er zijn ook een aantal collega's die te horen hebben gekregen dat ze einde van de maand nie meer terug hoeven komen dus de sfeer is hier weer geweldigquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Toch altijd wel vervelend, dat soort dingen op het werk.
Soms moeten dat soort dingen gewoon gezegdquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Toch altijd wel vervelend, dat soort dingen op het werk.
Mij oa.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg mensen nog niet gemeet
Oh, lekker is dat ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa het maakt het er nie gezelliger op en er zijn ook een aantal collega's die te horen hebben gekregen dat ze einde van de maand nie meer terug hoeven komen dus de sfeer is hier weer geweldig
ik heb nog niemand van hier gemeetquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je dat juist wel had
volgende keer eerst terug lezen dan roepen rhu
Kan het me voorstellen. De helft van de muziek die ik luister ken ik via allerlei exen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, we luisterden best veel dezelfde soort dingen, dus ben benieuwd hoe dat straks is.
Jij ook al?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ooit heb ik best veel meetings "gedaan" nu al tijden niet meer.
same here, dus wordt er vaak aan herinnerd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. De helft van de muziek die ik luister ken ik via allerlei exen..
ohw das wel beter idd, hier wordt het met de dag slechter helaasquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat ja.![]()
Gelukkig gaat het hier wel goed op het werk, geen feeststemming door de economische situatie, maar met collega's alles wel fijn.
Ik geloof je...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:04 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Het is ook toffer![]()
Nee serieus boarden is echt lekker.
ik heb ook geen crisisquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:10 schreef Rauw. het volgende:
Ben ik dan 1 der weinigen zonder economische crisis?
Jou inderdaad nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |