ow...da's wel beetje jammer dan. hoewel uit eten ook wel heel leuk kan zijn natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:58 schreef Garisson72 het volgende:
hey thanQ all!
Ik moet idd gewoon werken, niets bijzonders eigenlijk. Vanavond ff uit eten, meer ruchtbaarheid zal het festijn niet krijgen denk ik.
Ben gisteravond nog even in Schrinken gaan blaten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 06:51 schreef zbbrox het volgende:
Hey eddepet. Kom je meteen weer wat vaker op crap?
Ow je gaat je vrienden niet volgieten met alcohol vrijdagavond in Nescio?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:58 schreef Garisson72 het volgende:
hey thanQ all!
Ik moet idd gewoon werken, niets bijzonders eigenlijk. Vanavond ff uit eten, meer ruchtbaarheid zal het festijn niet krijgen denk ik.
hmmm ja klote zeg.... ik las net even je posts van gisteravond. je bent zeker wel es blijer geweest? \quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ben gisteravond nog even in Schrinken gaan blaten.
Vandaag proberen wat praktische zaken te regelen voor het weer alleen wonen, toch minder inkomen nu.
Ja, niet écht fijn nee. Maar ik heb er nu ook wel vrede mee zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm ja klote zeg.... ik las net even je posts van gisteravond. je bent zeker wel es blijer geweest? \
Hey!!quote:
Weer. Hoi.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef ThE_ED het volgende:
Paar van dezelfde gezichten nog steeds/weer hier?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:17 schreef rival het volgende:
[..]
Hey![]()
welkom trug
hoe was et? en heb je een beetje leren skiien?
Weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef ThE_ED het volgende:
Paar van dezelfde gezichten nog steeds/weer hier?
Dat betekent alleen maar dat je het naar je zin hebt gehad tochquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Senk jou
Het was echt tof! En je zegt het goed, ik heb een beetje leren skiën. Verzuurde benen, niet normaal. Laatste dag niets gedaan, maar goed ook, want ik had last van mijn ergste kater ooit.
Ja kijk, op je 37ste hoeft zo'n verjaardag geen hoogdravend feest meer te worden natuurlijk. We gaan naar een restaurant in Arnhem dat ik nog niet ken, met een leuke dame idd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:59 schreef Murmeli het volgende:
ow...da's wel beetje jammer dan. hoewel uit eten ook wel heel leuk kan zijn natuurlijkweet je al wat of waar je gaat uit eten? nog met een leuke dame ofzo
Ik heb niet gezegd dat ik dat niet ging doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:02 schreef remlof het volgende:
Ow je gaat je vrienden niet volgieten met alcohol vrijdagavond in Nescio?
Niet dat ik weet! Then again, ik vergeet de laatste tijd nogal eens dingen.quote:
Ik heb echt een geweldige avond gehad!! En de rest van wispo ook, was echt leuk met al die collega's!quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
Dat betekent alleen maar dat je het naar je zin hebt gehad toch
wanneer ben je teruggekomen?
Mij vergeet je niet zomaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet dat ik weet! Then again, ik vergeet de laatste tijd nogal eens dingen.
Ik ken er meerquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:39 schreef Q. het volgende:
Ik zal Hitler ook niet zo snel vergeten dus ik weet niet wat het wil zeggen.
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:39 schreef Q. het volgende:
Ik zal Hitler ook niet zo snel vergeten dus ik weet niet wat het wil zeggen.
jep, wayne wonderquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Q. het volgende:
Hebben jullie ook van die muziek die je aan een ex doen denken?
Ja, bij oude baggermuziek, daarom vermijd ik die cd's, ook al liggen ze nog steeds in mijn auto.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Q. het volgende:
Hebben jullie ook van die muziek die je aan een ex doen denken?
Hij bedoelt dat ik stinkquote:
Goedemorgen! Hoe is het met de collega?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:56 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede morgen
Pff dagje begint al weer goed met hevige discussies wordt een gezellig dagje....
Tsja, we luisterden best veel dezelfde soort dingen, dus ben benieuwd hoe dat straks is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Q. het volgende:
Hebben jullie ook van die muziek die je aan een ex doen denken? I
Nope, dat je lekker ruiktquote:
morguhh jaa met hem wel goed hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hoe is het met de collega?
Wat voor discussies?
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, dat je lekker ruikt![]()
Heb ik in ieder geval wel, dat ik sommige fijne geuren nooit vergeet.
Je snapt best wat ik bedoelquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
morguhh jaa met hem wel goed hoorhahaha
we hadden net team overleg en eindelijks werden alle ergenissen eens uitgesproken en dat was geen gezellig theekransje zeg maar...... 2 collega's zijn kwaad weggelopen en eentje verliet huilend de vergaderruimte.....
Jezus, in wat voor bedrijf werk jij?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
we hadden net team overleg en eindelijks werden alle ergenissen eens uitgesproken en dat was geen gezellig theekransje zeg maar...... 2 collega's zijn kwaad weggelopen en eentje verliet huilend de vergaderruimte.....
Hoe was het in de sneeuw?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel![]()
Oow dat klinkt niet fijn inderdaad..
Hoiquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:58 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een klein foutje gemaakt in de tekst op de foto omdat ik nogal afgeleid was (waardoor mag duidelijk zijn, mn kat was weer gruwlijk irritant en zo) het moet uiteraard zijn happy birthday
jeuj gefelicitieerd G!
Alsjeblieft, voor jou!
[ afbeelding ]
haha jaa ik snapte hem maar nog geen vorderingen daar hoor, ik wacht wel af.. ga nie telkens blijven vragen ofzo als ie wilt komt ie vanzelf wel en anders doet ie dat maar lekker nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je snapt best wat ik bedoel![]()
Oow dat klinkt niet fijn inderdaad..
Top! Weet nog niet zeker of het skiën wat voor mij is, maar mijn hoofd heeft een heerlijke kleur gekregenquote:
ja dat vraag ik mezelf ook wel eens af idd... volgens mij wordt het tijd voor een nieuwe uitdagingquote:
Dat durf ik wel, maar als het niet fris ruikt blijf ik erbij uit de buurtquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Durf eens te zeggen dat ik stink!
Je moet ook gaan boardenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Top! Weet nog niet zeker of het skiën wat voor mij is, maar mijn hoofd heeft een heerlijke kleur gekregen
Ik heb genoeg mensen nog niet gemeetquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
wie hier heeft nouk trouwens nog niet gemeet?
Volgens mij word meetqueen JB gewoon kei hard ingehaald
nee ikke niet, ik heb geen problemen met de andere collega's ik hou me overal buiten, enne ik heb een andere functie dus de problemen die zij hebben zijn niet op mij van toepassing dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Hoi
Zozo, dat is niet leuk nee.
Behoorde jij ook bij de weglopers?
Dat ziet er wel echt een stuk toffer uit inderdaadquote:
*raises handquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:00 schreef rhubarbje het volgende:
wie hier heeft nouk trouwens nog niet gemeet?
Volgens mij word meetqueen JB gewoon kei hard ingehaald
Toch altijd wel vervelend, dat soort dingen op het werk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee ikke niet, ik heb geen problemen met de andere collega's ik hou me overal buiten, enne ik heb een andere functie dus de problemen die zij hebben zijn niet op mij van toepassing dus dat scheelt weer
Het is ook tofferquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat ziet er wel echt een stuk toffer uit inderdaad
ow ik dacht dat je dat juist wel hadquote:
Jaa het maakt het er nie gezelliger op en er zijn ook een aantal collega's die te horen hebben gekregen dat ze einde van de maand nie meer terug hoeven komen dus de sfeer is hier weer geweldigquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Toch altijd wel vervelend, dat soort dingen op het werk.
Soms moeten dat soort dingen gewoon gezegdquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:03 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Toch altijd wel vervelend, dat soort dingen op het werk.
Mij oa.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb genoeg mensen nog niet gemeet
Oh, lekker is dat ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa het maakt het er nie gezelliger op en er zijn ook een aantal collega's die te horen hebben gekregen dat ze einde van de maand nie meer terug hoeven komen dus de sfeer is hier weer geweldig
ik heb nog niemand van hier gemeetquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow ik dacht dat je dat juist wel had
volgende keer eerst terug lezen dan roepen rhu
Kan het me voorstellen. De helft van de muziek die ik luister ken ik via allerlei exen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:56 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, we luisterden best veel dezelfde soort dingen, dus ben benieuwd hoe dat straks is.
Jij ook al?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef ThE_ED het volgende:
Ooit heb ik best veel meetings "gedaan" nu al tijden niet meer.
same here, dus wordt er vaak aan herinnerd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. De helft van de muziek die ik luister ken ik via allerlei exen..
ohw das wel beter idd, hier wordt het met de dag slechter helaasquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Oh, lekker is dat ja.![]()
Gelukkig gaat het hier wel goed op het werk, geen feeststemming door de economische situatie, maar met collega's alles wel fijn.
Ik geloof je...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:04 schreef TGT2 het volgende:
[..]
Het is ook toffer![]()
Nee serieus boarden is echt lekker.
ik heb ook geen crisisquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:10 schreef Rauw. het volgende:
Ben ik dan 1 der weinigen zonder economische crisis?
Jou inderdaad nog nietquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:07 schreef Belsezar het volgende:
Van harte gari! Maak er een leuke dag van!
En goedemorgen natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:28 schreef kwaakvaak het volgende:
Feli Gari.... en zoek wat lekkers van de menu kaart
quote:
quote:
bedankt allemaal!quote:
Dunno, ik heb zojuist te horen gekregen dat ik 3maanden contract krijg om ons tegemoet te komen (werk via uitzendbureau).quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien zijn we te jong Rauw om te crisissen?
3quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
bedankt allemaal!
tegelijk als in een ongeluk of zo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
3en nog 2 jongens waarmee ik niet heel veel had maar die ik wel aardig kende.
die 2 waar ik niet veel mee had zijn samen verongelukt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tegelijk als in een ongeluk of zo?
Ah fijn, eindelijk de langverwachte foto van Rhubbie-Rhub.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb een klein foutje gemaakt in de tekst op de foto omdat ik nogal afgeleid was (waardoor mag duidelijk zijn, mn kat was weer gruwlijk irritant en zo) het moet uiteraard zijn happy birthday
jeuj gefelicitieerd G!
Alsjeblieft, voor jou!
[ afbeelding ]
Ach gossie toch... knuffie hoor schatquote:
knuffie? ben nog bezig met die 2 zoenen van netquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ach gossie toch... knuffie hoor schat
En jij krijgt dan ook apart aandacht. Niet in zo'n samengevatte groep.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:21 schreef rival het volgende:
[..]
knuffie? ben nog bezig met die 2 zoenen van net
what are the oddsquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:19 schreef Rauw. het volgende:
[..]
die 2 waar ik niet veel mee had zijn samen verongelukt.
1 jongen tegen een boom,
1 jongen tegen door aquaplaning tegen een tegenligger.
en 1 jongen aangereden op z'n scooter.
Prima hier! Hoe is jouw status inmiddels? Nog dates gehad?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:23 schreef KudFokker het volgende:
Hoe is het hier met me zéér geliefde single-sl0wchatterzz?
zoenen is meestal 2richtingsverkeerquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
krijg ik dan ook nog wat terug?!
ja!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En jij krijgt dan ook apart aandacht. Niet in zo'n samengevatte groep.En je bent ongeduldig. een vrouw
jeetje wat lelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
Zaterdag neemt me zwager zijn PlayStation 3 mee
Even aansluiten op me 94cm tv'tje
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik ze allemaal had, tussen het pootjes geven aan de klega's door. Maar thanQ!quote:
dank dank dank.quote:
Doe je helemaal niets meer aan.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Jay-zquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ze allemaal had, tussen het pootjes geven aan de klega's door. Maar thanQ!
[..]
dank dank dank.
Y'all too kind, far too kind.
geen gameopstellingen pimpen, ik winquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:26 schreef KudFokker het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mag er toch trots op zijn dat ik dat ding (toen nog 1.000 euro) heb kunnen kopen op me 17e, van een zomerbaantjequote:Op woensdag 25 maart 2009 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Laten we anders even met z'n allen gaan opscheppen
sowieso dan komen die euhm oudere manlijke fokkers hier pimpen met al hun shit en daar wint zo'n knullie niet van hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ze allemaal had, tussen het pootjes geven aan de klega's door. Maar thanQ!
Als het over TV's zou gaan, zou ik het inderdaad onder trots plaatsen. Nu komt het out of the blue en is het opscheppen voor mij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik mag er toch trots op zijn dat ik dat ding (toen nog 1.000 euro) heb kunnen kopen op me 17e, van een zomerbaantje?
Maar opscheppen doe ik niet hoor, ben er gewoon super blij mee!
Vooral de HDMI kabel waarmee hij aangesloten zit op me pc
Bring it on zeg ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso dan komen die euhm oudere manlijke fokkers hier pimpen met al hun shit en daar wint zo'n knullie niet van hoor
die mannen kopen al jaren van die zooi zoals wij vrouwen kleren kopen![]()
Nee dat wint hij zeker niet inderdaad..quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sowieso dan komen die euhm oudere manlijke fokkers hier pimpen met al hun shit en daar wint zo'n knullie niet van hoor
Mannen kunnen nog zoveel pc's en auto's kopen, zoals vrouwen kleren en schoenen kunnen kopen kunnen wij dat NOOIT!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar wilde dat het onderwerp na mijn post over het weekend zou gaanquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het over TV's zou gaan, zou ik het inderdaad onder trots plaatsen. Nu komt het out of the blue en is het opscheppen voor mij.
Ja, laten we die discussie gaan voeren...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mannen kunnen nog zoveel pc's en auto's kopen, zoals vrouwen kleren en schoenen kunnen kopen kunnen wij dat NOOIT!
whaha hoe is dit geen opscheppen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik mag er toch trots op zijn dat ik dat ding (toen nog 1.000 euro) heb kunnen kopen op me 17e, van een zomerbaantje?
Maar opscheppen doe ik niet hoor, ben er gewoon super blij mee!
Vooral de HDMI kabel waarmee hij aangesloten zit op me pc
en gaat ado een specifieke lijst posten met alle apparatuur die hij heeftquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Compensatie van een niet zo'n groot deelquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
Wtf, luister jij ook al naar die paupermuziekquote:
owja en daar kom je door je tv te posten!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar wilde dat het onderwerp na mijn post over het weekend zou gaan
Wat de plannen zijn.
ja, wilde nog verder posten, maar me baas kwam binnen, dus drukte op Invoeren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja en daar kom je door je tv te posten!
Hij zit het hele weekend met zijn hoofd in zijn 94cm teeveetjequote:Op woensdag 25 maart 2009 10:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
owja en daar kom je door je tv te posten!
Nee, maar niet remix (of mash-up) met Linkin Park vond ik wel goedquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wtf, luister jij ook al naar die paupermuziek! (sarcastische ondertoon)
aah ja want dat kan alleen in het weekendquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja, wilde nog verder posten, maar me baas kwam binnen, dus drukte op Invoeren.
Maar ik wilde zeggen dat ik er zin om heb om weer een keer met een zooitje vrienden een avondje te playstationen
Ik wil heul nie dat het allemaal om mij draait eigenlijk. Zo krijg ik nog spijt dat ik de TT heb gekaapt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
Nee vandaag draait om jou!
leuke dag so far?
nog toffe vejaardagsplannen en zo?
Jij werkt blijkbaar niet van 8:00 tot 17:00 en 's avonds ook nog eens van 19:00 tot 22:00quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah ja want dat kan alleen in het weekend
now it all makes sense!
suffe rhu!
En als je toegeeft dat je wilde opscheppen, dan vergeven we je (misschien)quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus KF, hier lul je je echt niet uit, dit is opscheppen. PUNT
Mijn tv is wel een halve meter diep!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij werkt blijkbaar niet van 8:00 tot 17:00 en 's avonds ook nog eens van 19:00 tot 22:00
ik vond je ook veeeeel ouder dan ik dacht dat je zou zijnquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wil heul nie dat het allemaal om mij draait eigenlijk. Zo krijg ik nog spijt dat ik de TT heb gekaapt.
Maar leuk ja, alle klega's willen weten hoe oud dan wel, en dan zo van"zo oud al, dat zou je ook niet zeggen" want ik oog natuurlijk nog als een jonge hinde van 23.
![]()
No, really.
Ok, ik geef het toe, ik wilde een beetje opscheppenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
im with her on this one!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
Goed zo ventje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ok, ik geef het toe, ik wilde een beetje opscheppen
Maar dat komt ook omdat ik er zo blij mee ben en me er best op verheug
Belsezar met z'n Subaru komt iig verder,quote:
neequote:Op woensdag 25 maart 2009 10:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Jij werkt blijkbaar niet van 8:00 tot 17:00 en 's avonds ook nog eens van 19:00 tot 22:00
en dat doe je met 94 cm?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
[..]
En je hebt ook al geen piemel van een halve meter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
ik heb dan ook geen dikke tv om mn sociale status op te krikken en veel te veel vrije tijd
baal er ook gewoon kei hard van
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:39 schreef Q. het volgende:
Oh. En mijn piemel is natuurlijk ook een halve meter maar over dat soort dingen hoef ik niet op te scheppen.
nee! en ook nog eens geen nepperts in mn nachtkastje liggen want ja ik werk te weinig he geen geld om ze te kopenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
En je hebt ook al geen piemel van een halve meter.!
Tenminste, niet aan jezelf zitten..
Zo klopt het beter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
Maar dat komt ook omdat ik er zo blij mee ben en me er best op verheugdat bepalend is voor mijn eigenwaarde.
Dat loopt pak-'em-beet 10 jaar uit elkaar, idd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
ik vond je ook veeeeel ouder dan ik dacht dat je zou zijn
dus je geest is ook nog jong en zo
Nog 12 daagjes, en dan mag ik weer blij zijn dat ik een jaar ouder benquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil heul nie dat het allemaal om mij draait eigenlijk. Zo krijg ik nog spijt dat ik de TT heb gekaapt.
Maar leuk ja, alle klega's willen weten hoe oud dan wel, en dan zo van"zo oud al, dat zou je ook niet zeggen" want ik oog natuurlijk nog als een jonge hinde van 23.
![]()
momenteel heb ik een sierra (ff opscheppe hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Belsezar met z'n Subaru komt iig verder,
en jij rijd ook vette auto's neem ik aan? Uit vroegere PTA posts te lezen?
Kijkaan, al 2x een grote TV overklastquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
momenteel heb ik een sierra (ff opscheppe hoor), maar ik heb de nodige pk's onder mijn reet gehad ja
![]()
Morgen haal ik mijn E30 op
Encorequote:
je bent single af?quote:
Nee, was het maar zo'n feestquote:
Nee, na die foto's destijds...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:39 schreef Q. het volgende:
Oh. En mijn piemel is natuurlijk ook een halve meter maar over dat soort dingen hoef ik niet op te scheppen.
Het is af en toe best lastig moet ik toegeven.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ik weet nie of je daar wel zo blij mee moet zijn
Een relatie is echt niet altijd feest, single zijn welquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo'n feest![]()
Ik ben een beetje zenuwachtig...
Maar je kan wel met gemak die ouwe vrouw swaffelen die aan de andere kant van de bus zit.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:53 schreef Q. het volgende:
Het is af en toe best lastig moet ik toegeven.
GMTAquote:
Nou single zijn is ook nie alleen maar een groot feest hoor..... zit ook zat mindere kanten aanquote:
Het is wat je er zelf van maakt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou single zijn is ook nie alleen maar een groot feest hoor..... zit ook zat mindere kanten aan
quote:
Een relatie kan natuurlijk ook een Feest zijnquote:
You're my kind of woman.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een relatie is echt niet altijd feest, single zijn wel![]()
Dat dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou single zijn is ook nie alleen maar een groot feest hoor..... zit ook zat mindere kanten aan
Je wordt er toch niet zwaarmoedig onder hè.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:46 schreef Howl het volgende:
Nog 12 daagjes, en dan mag ik weer blij zijn dat ik een jaar ouder ben
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:56 schreef rhubarbje het volgende:
wow dikke hagel en zo! en ik moet nog shoppen!!
waar ben je zenuwachtig voor Djayzz
Ik krijg vanmiddag van de neuroloog te horen of ik medicijnen krijg tegen epilepsie, of dat ik gewoon een eenmalige aanval heb gehad (in januari) en dat er verder niets aan de hand is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Een relatie is echt niet altijd feest, single zijn wel![]()
Waarom?
Als je daarvoor je agenda moet doorbladeren word je inderdaad oudquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:58 schreef Q. het volgende:
Ik zat net in mijn agenda te bladeren en ik zag dat mijn verjaardag er ook weer veuls te snel aan komt, nog maar een week of 5. Huuu! 31! Oud!.
Dementie hè?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je daarvoor je agenda moet doorbladeren word je inderdaad oud
das nie niks.... succes man!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef djayzz het volgende:
in het eerste geval mag ik het komende half jaar ook niet meer auto rijden.
In het tweede geval mag ik 22 april weer auto rijden.
Dus ben een beetje zenuwachtig
Ja. Wat doe jij hier?quote:
Nu al?quote:
Dat kan ik mij voorstellen! Succes!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef djayzz het volgende:
Ik krijg vanmiddag van de neuroloog te horen of ik medicijnen krijg tegen epilepsie, of dat ik gewoon een eenmalige aanval heb gehad (in januari) en dat er verder niets aan de hand is.
In het tweede geval mag ik vanaf 22 april weer auto rijden.
Dat is wel spannend inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg vanmiddag van de neuroloog te horen of ik medicijnen krijg tegen epilepsie, of dat ik gewoon een eenmalige aanval heb gehad (in januari) en dat er verder niets aan de hand is.
Ik bedacht me gisteren dat over 9 jaar mijn mid-life crisis begint. Daar schrok ik wel een beetje van. Volgend jaar 30, dat is best een beetje engquote:
Ik zal er vast nog wel een paar keer zwaarmoedig over zijn. Maar age is just a number, toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:57 schreef Garisson72 het volgende:
Je wordt er toch niet zwaarmoedig onder hè.
Succes.quote:
joh je hebt de auto al en de jonge chickiesquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren dat over 9 jaar mijn mid-life crisis begint. Daar schrok ik wel een beetje van. Volgend jaar 30, dat is best een beetje eng
Nee joh, dat is helemaal niet eng!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik bedacht me gisteren dat over 9 jaar mijn mid-life crisis begint. Daar schrok ik wel een beetje van. Volgend jaar 30, dat is best een beetje eng
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:03 schreef rhubarbje het volgende:
ow succes djayzz!
quote:
Thank youquote:
Wie weetquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
als het in de buurt komt piep je wel anders
Oe, succes dan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat had ik een jaar geleden ook. Maar mijn 30e jaar is mijn beste jaar ever geworden. Tenminste, tot nu toe. Mijn 31e wordt natuurlijk nog vele malen beter.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Generatiekloof.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef Rauw. het volgende:
Pfff, ik moet nog ruim 9 jaar voor ik 30 word
Goh, dat heb ik nu met mijn 24e jaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik een jaar geleden ook. Maar mijn 30e jaar is mijn beste jaar ever geworden. Tenminste, tot nu toe. Mijn 31e wordt natuurlijk nog vele malen beter.
Oke. What happend?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Sinds gister mag ik hier weer posten
Hehe, die auto blijft me ook maar achtervolgen lijkt het welquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh je hebt de auto al en de jonge chickies
gok dat je geen verschil merkt![]()
Ok gelukkig ben jij er om gerust te stellenquote:
Ik heb natuurlijk als voordeel dat ik de zeikdrang van een oude vent hebquote:
Morgequote:
Ik vind 35 veel enger dan 30 indertijd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:08 schreef Q. het volgende:
Ja, dat had ik een jaar geleden ook. Maar mijn 30e jaar is mijn beste jaar ever geworden. Tenminste, tot nu toe. Mijn 31e wordt natuurlijk nog vele malen beter.
't Drama is zo groot als je het zelf maakt, B. Neem dat aan van een ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:02 schreef Belsezar het volgende:
zenkxx!!quote:
Ok, dan ga ik daar wel vanuitquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn 30e jaar ben ik ook verliefd geweest. Subliem gevoel, jammer van de afloop.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik daar wel vanuitMijn 28ste jaar was iig fantastisch. Eerste keer verliefd geweest
geweldig gevoel
Vervelend. Jullie hadden toch ook al vrij lang een relatie toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:11 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Niet zoveel, geen ruzie ofzo, maar het ging (vooral voor haar) niet meer.
Ja dat denk ik ook wel. Ik blijf gewoon lekker jong in mijn doen en latenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Drama is zo groot als je het zelf maakt, B. Neem dat aan van een ervaringsdeskundige.
[..]
zenkxx!!
Ga je het nog vieren of iets dergelijks?quote:
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Drama is zo groot als je het zelf maakt, B. Neem dat aan van een ervaringsdeskundige.
[..]
zenkxx!!
Toen ik dat voor de eerste keer las, dacht ik dat je het over een ban hadquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:07 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Sinds gister mag ik hier weer posten
Ja, 5 jaar met wat "ups en downs".quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vervelend. Jullie hadden toch ook al vrij lang een relatie toch?
Dat had ik ook inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:13 schreef Q. het volgende:
[..]
In mijn 30e jaar ben ik ook verliefd geweest. Subliem gevoel, jammer van de afloop..
Die heb ik al tijden niet meer gehadquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toen ik dat voor de eerste keer las, dacht ik dat je het over een ban had
Ja niet singles worden geband uit dit topic.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toen ik dat voor de eerste keer las, dacht ik dat je het over een ban had
Precies, neem een voorbeeld aan mij, en gedraag je gewoon jongquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:15 schreef Ripley het volgende:
Mijn 30e jaar was top, mijn 31e kutDit jaar hopelijk weer top dan maar
En ik vind dat mensen zo ontzettend zeuren over leeftijd, ik heb er zelf geen enkele moeite mee dat ik ouder word. Waarom je druk maken over iets waar je geen enkele invloed op hebt?
Ik ga je niet nadoen hoor, dit jaar wordt ook top.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:15 schreef Ripley het volgende:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:14 schreef tijnbrein het volgende:
Als ik in mei nog werk heb en mijn auto reaperen niet te duur kost.
Uiteraard..quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:11 schreef Belsezar het volgende:
Ok gelukkig ben jij er om gerust te stellen
ow he kut zeg!quote:
en zo hoort het ook, leven op je eigen tempoquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Ik blijf gewoon lekker jong in mijn doen en laten![]()
Pff dat maakt het niet makkelijker. En nu?quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:15 schreef Ripley het volgende:
En ik vind dat mensen zo ontzettend zeuren over leeftijd, ik heb er zelf geen enkele moeite mee dat ik ouder word. Waarom je druk maken over iets waar je geen enkele invloed op hebt?
Ik had een collega die nu ruim 30 is, ik zou zweren bij 24 als ik hem niet beter gekend had...quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Ik blijf gewoon lekker jong in mijn doen en latenDoe ik al jaren hoor ik van iedereen, plus mijn babyface helpt een hoop
Gisteren dacht een nieuwe collega nog dat ik begin 20 was
Tsja, ik weet niet, eerst wat dingen verdelen en kijken hoe het gaat uitkomen met de huur nu enzo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff dat maakt het niet makkelijker. En nu?
Jij kan helpen?quote:
Oe, niet tof, sterkte met het verwerken.quote:
Ja, bij mij denken mensen ook vaak dat ik jonger ben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel. Ik blijf gewoon lekker jong in mijn doen en latenDoe ik al jaren hoor ik van iedereen, plus mijn babyface helpt een hoop
Gisteren dacht een nieuwe collega nog dat ik begin 20 was
Als je samenwoont wordt de situatie alleen maar ingewikkelder.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Tsja, ik weet niet, eerst wat dingen verdelen en kijken hoe het gaat uitkomen met de huur nu enzo.
Precies. Het zou pas ellendig zijn als je die leeftijd niet zou halen, denk ik dan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:15 schreef Ripley het volgende:
haha dat laatste daar moet je op een gegeven moment gewoon mee ophouden hoor haha dat kan dan echt niet meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:18 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had een collega die nu ruim 30 is, ik zou zweren bij 24 als ik hem niet beter gekend had...
En dat zie je ook in de dames die hij versierd![]()
Meisjes van 18/19 die bij hem aankloppen
Dankje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je samenwoont wordt de situatie alleen maar ingewikkelder.
Sterkte.
Op dat punt is hij nu, hij begint zich te schamen voor zijn leeftijd (al is hij echt een goed uitziende vent no-homo).quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha dat laatste daar moet je op een gegeven moment gewoon mee ophouden hoor haha dat kan dan echt niet meer
Dat klopt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
hebben we daar gisteren niet over gepmt?
Dankje, zag het (deze keer) wel een beetje aankomen, dus dat is wel een voordeel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, niet tof, sterkte met het verwerken.
Dat zal wel. Lijkt me lastig. In eens al die dingen regelen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dankje.
Ja, moet je ineens ook nog extra dingen gaan regelen.
hey zo'n vader heb ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb een moeilijk 17e en 18e gehad. Ouders die scheiden, relatie van 2 jaar die afnokte, 2 vrienden verongelukt, begon mezelf te beseffen dat ik wel een vader had maar geen "pa"...
Moet zeggen dat ik er nu wel goed overheen gekomen ben, door het minder vaak wat ik en mijn vader elkaar zien heb ik weer een "Pa" en aan de rest van mijn problemen heb ik het slechte uitgefilterd en het goede opgeslagen in mijn geheugen.
Ik vind het zo typisch dat dat er altijd bij moet worden vermeld.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef Rauw. het volgende:
Op dat punt is hij nu, hij begint zich te schamen voor zijn leeftijd (al is hij echt een goed uitziende vent no-homo).
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:24 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, dat soort dingen heb ik gelukkig allemaal nog nooit meegemaakt
Ben dan ook héél blij met hoe mijn leventje gaat
Het is pas vervelend als je bij de kassa bij de AH staat met bier en je bent 26, 27 en ze willen ID hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, bij mij denken mensen ook vaak dat ik jonger ben.
(Ook omdat ik nog studeer naast het werk, ok.)
Schamen voor je leeftijd is onzin, ik vind het beschamender dat ie pubers blijft datenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Op dat punt is hij nu, hij begint zich te schamen voor zijn leeftijd (al is hij echt een goed uitziende vent no-homo).
Stiekem wil hij wel een beetje een relatie, maar hij is té perfectionistisch daarvoor denk ik.
Heb ik wel weleens gehad toen ik 25 was ofzo ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is pas vervelend als je bij de kassa bij de AH staat met bier en je bent 26, 27 en ze willen ID hebben
Ik vind het jammer dat het moet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het zo typisch dat dat er altijd bij moet worden vermeld.
Ja zeker. Maar ik weet nu wat het is, en het isquote:
Ik zou willen dat ik dat kon. Maar helaas kan ik dat op dit moment nog niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:22 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb een moeilijk 17e en 18e gehad. Ouders die scheiden, relatie van 2 jaar die afnokte, 2 vrienden verongelukt, begon mezelf te beseffen dat ik wel een vader had maar geen "pa"...
Moet zeggen dat ik er nu wel goed overheen gekomen ben, door het minder vaak wat ik en mijn vader elkaar zien heb ik weer een "Pa" en aan de rest van mijn problemen heb ik het slechte uitgefilterd en het goede opgeslagen in mijn geheugen.
Lekker frisse mokkeltjes he, kan hem stiekem nog geen ongelijk geven ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:28 schreef Ripley het volgende:
[..]
Schamen voor je leeftijd is onzin, ik vind het beschamender dat ie pubers blijft daten
Takes practicequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik dat kon. Maar helaas kan ik dat op dit moment nog niet.
Ik kan me voorstellen dat dat rottig isquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om te beseffen dat iemand met pa bij het voetbal gaat kijken bijvoorbeeld, of samen met pa rond het huis aan het klussen is... Dat soort dingen konden nooit omdat we dan slaande ruzie kregen...
Nu ik bij m'n moeder ben gaan wonen doen we weer regelmatig wat samen, en dat is heel vreemd als je je vader nooit op zon manier gekent hebt.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar ik weet nu wat het is, en het is
Dat gebeurt mijn gelukkig al een paar jaar niet meer.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Heb ik wel weleens gehad toen ik 25 was ofzo ja.
Wat is het dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar ik weet nu wat het is, en het is
Nee, ik zou het heel anders aanpakken... Meer een "Pa" zijn, minder ruzie maken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat dat rottig is
Ik heb me ook voorgenomen om de dingen die mijn vader met mij heeft gedaan, ook later met mijn kinderen te gaan
Lijkt me echt geweldig, dat nostalgische gevoel...
Stelling: willen jullie je eigen kinderen de zelfde opvoeding geven als je ouders jou hebben gegeven ?
Zo ja: wat zijn typische dingetjes
Zo nee: waarom niet, en hoe wil je het wel doen.
En als je al kinderen hebt, hoe ben je er nu mee bezig ?
Weet ik. Binnenkort ga ik ook een keer met mijn ouders praten en binnenkort zullen mijn ouders mee moeten naar een aantal onderzoeken die ik krijg. (ik word getest op autisme)quote:
Jij kan voor anderen beslissen wat hun conclusies zullen zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:29 schreef Rauw. het volgende:
Ik vind het jammer dat het moet.
Omdat mensen anders al gauw conclusies gaan trekken.
Ik wil geen kinderen. Dus daar ben ik totaal niet mee bezig. En zeker niet op dit moment.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb me ook voorgenomen om de dingen die mijn vader met mij heeft gedaan, ook later met mijn kinderen te gaan
Stelling: willen jullie je eigen kinderen de zelfde opvoeding geven als je ouders jou hebben gegeven ?
Hmm, sterkte.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet ik. Binnenkort ga ik ook een keer met mijn ouders praten en binnenkort zullen mijn ouders mee moeten naar een aantal onderzoeken die ik krijg. (ik word getest op autisme)
Typisch, dat ik het allemaal lekker zelf mag uitzoeken, maar dat ze er altijd voor me zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
Was hij niet diegene die in de verkeerde kringen rondzwerft?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij kan voor anderen beslissen wat hun conclusies zullen zijn?
Nee, ik probeer uit te sluiten dat ze die conclusie trekkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij kan voor anderen beslissen wat hun conclusies zullen zijn?
whaha nee nooitquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, gaat allemaal goed bij ons! alleen vaker thuis zijn dan mijn vader, die was internationaal vrachtwagenchauffeurquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Sommige dingen zal ik meegeven vanuit mijn opvoeding. En andere dingen totaal nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |