quote:Op woensdag 25 maart 2009 03:28 schreef Syb-rund. het volgende:
ik weet nog geen goede tt, bareuh
quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 03:28 schreef Syb-rund. het volgende:
ik weet nog geen goede tt, bareuh
quote:
ik werd te erg afgeleid door die hilarische gifquote:
Die kangaroe is briljant hequote:Op woensdag 25 maart 2009 03:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik werd te erg afgeleid door die hilarische gif
je kent hem ws al, maar ik vind deze ook wel sterkquote:
Die kon ik niet, vind em redelijkquote:Op woensdag 25 maart 2009 03:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je kent hem ws al, maar ik vind deze ook wel sterk
[ afbeelding ]
Ach, we hebben maar één iemand getraumatiseerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 03:43 schreef Syb-rund. het volgende:
we hadden beter de laatste pagina kunnen opvullen met gifjes bedenk ik me nu, heb er verdomd veel eigenlijk
arme krentenbol
Nou ik ga slapenquote:Op woensdag 25 maart 2009 03:52 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
aan de andere kant ook wel zielig
Het geeft niet jongens, jullie moeten nog even wennen zullen we maar zeggenquote:
dus wat brengt u hier op dit rare tijdstip?quote:Op woensdag 25 maart 2009 04:00 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Het geeft niet jongens, jullie moeten nog even wennen zullen we maar zeggen
quote:Last.fm to Start Charging International Users
March 24th, 2009 | by Adam OstrowComments
If you use Last.fm and live outside of the US, UK, or Germany, you might need to get your wallet out. The online radio service has announced that users outside of those countries (their 3 most popular) will need to start paying ¤3.00 (about $4.40 USD) per month to continue streaming music on Last.fm.
Last.fm doesn’t offer much of a reason as to the change, other than writing on their blog that “There will be a 30 track free trial, and we hope this will convince people to subscribe and keep listening to the radio,” and the to-be-expected “In order to keep providing the best radio service on the web, we need to ask our listeners from countries other than USA, UK and Germany to subscribe for ¤3.00 per month.”
The real reason is likely international licensing fees, which led PandoraPandora reviewsPandora reviews to pull the plug on international users back in 2007. It’s unfortunate for users outside of Last.fm’s top countries, but likely a necessary move to continue to provide sustainable service, even though the outfit is now owned by media conglomerate CBS.
Bron
Hihi, mooi zo.quote:
Nee.quote:
Ik drink overigens liever cola, maar koffie is het enigste wat hier isquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:31 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja mooi he
Wat is koffie ook lekker om wakker te worden
8:34 aan de colaquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik drink overigens liever cola, maar koffie is het enigste wat hier is
Op thee na dan
Ik zat om kwart over 7 al aan de colaquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
8:34 aan de cola
Eerste waar mijn lichaam naar schreeuwt in de ochtend is water en koffie.
Loop je stage op dit moment?quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:36 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zat om kwart over 7 al aan de cola
Nee, ik heb gewoon een baanquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:37 schreef Gupje het volgende:
[..]
Loop je stage op dit moment?
Ik deed het eerst ook altijd, als ik net wakker werd even een glas cola en een peuk. Je darmflora even opgang helpen
Roken op je werk isquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon een baan
Roken doe ik altijd buiten, nooit op het werk, zonde van m`n tijd
Ik ben software ontwikkelaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:43 schreef Gupje het volgende:
[..]
Roken op je werk is![]()
Kwartier pauze waar niemand over klaagt![]()
Wat voor werk doe je dan? Want je bent nog jonger als mij en je hebt nu al een baan...
Kom ik aan als werkplek(desktop) beheerderquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben software ontwikkelaar
32 uurtjes in de week, vrijdag gewoon naar school
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:46 schreef Gupje het volgende:
[..]
Kom ik aan als werkplek(desktop) beheerder
En het is nog stage ook![]()
Hoop ik hier ook te doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach, ik was hier ook begonnen als stagaire, ben toen doorgegroeid
Daarom wil ik ook niet bij een groot bedrijf werken, waar ze dat blokkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoop ik hier ook te doen![]()
Maar dan moet ik wel leren wat minder te fokken! onder mijn werk
Ok.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:56 schreef dagdag het volgende:
kan pizza bestellen hier???
1 pizza met kaas salami en tomaat
Nou ik zit hier bij een mega bedrijf circa 300 man hier en dan nog 300 man in Amsterdam, daar word niks geblokt. Word gewoon van je verwacht dat je geen rare dingen doet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:54 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook niet bij een groot bedrijf werken, waar ze dat blokken
Ik moet inderdaad ook zo`n beetje alle rechten hebben, anders kan ik niks doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Nou ik zit hier bij een mega bedrijf circa 300 man hier en dan nog 300 man in Amsterdam, daar word niks geblokt. Word gewoon van je verwacht dat je geen rare dingen doet.
Maar ik als desktop beheerder kan toch alles al
Goedemoggel.quote:
Fok! staat alleen de hele dag open meer nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik moet inderdaad ook zo`n beetje alle rechten hebben, anders kan ik niks doen
Maar het is niet dat ik extreem veel surf ofzo
In Peking niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:09 schreef Gupje het volgende:
[..]
09:07 is noch altijd ochtend![]()
Goedemorgen
Jij bent een Pekingeend?quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Moet nu aan grapjes van de Ananas en NG denken![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:22 schreef Florian_ het volgende:
.............................................................................................. [ afbeelding ] ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
heb je Twitter dan?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
But you are always following jitzzzze
Stalkerquote:
Je wilt toch niet zeggen dat je op FOK! zit hequote:
Okay dankje, maar voor mij hoefde je dat niet te doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Speciaal voor jullie. De nieuwste van Lasgo
Alsjeblieft niet, de kneuzenkermisquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je op FOK! zit he
Die beat is wel tof, maar dat zingen hoeft van mij niet zo.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Nee klopt. Jij bent meer van de boybands.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Okay dankje, maar voor mij hoefde je dat niet te doen.
Nee.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt. Jij bent meer van de boybands.
Hoi manneke van me.quote:
N SYNC was anders best tofquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee klopt. Jij bent meer van de boybands.
quote:
Fivequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit vond ik tof toentertijds![]()
Sinds wanneer hebben ze daar een andere chick?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
Daar heb ik ook nog een single van liggen jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit vond ik tof toentertijds![]()
quote:
Ja kom laten we het weer over vervelende collega's hebben, werk moeten doen terwijl je wil FOK!ken etcquote:
Hem vond ik altijd zo'n irritant pestventje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog een single van liggen ja
En ik vond het haar van Aaron Carter stoer:
[ afbeelding ]
(Ik heb donker krullend haar, vandaar)
Nouja, ik ben ongeveer even oud als die vent he. Dus toen ik hem stoer vond was ik zelf ook iets van 10 jaar oudquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hem vond ik altijd zo'n irritant pestventje.
Zit jou moeder naast je aan het werk danquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kijk uit dat mams je niet ziet.
Ik ben hier bezig met een nieuwe website, dus die moet ik ook in tig browsers testenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik ookmoet het testen voor de Vista uitrol die bijna komt
Bwhehehe. Ik vond Britney Spears altijd geweldig. Toen ze nog lief was.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, ik ben ongeveer even oud als die vent he. Dus toen ik hem stoer vond was ik zelf ook iets van 10 jaar oud
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:49 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zit jou moeder naast je aan het werk dan
IE moeten ze officieel verbannenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben hier bezig met een nieuwe website, dus die moet ik ook in tig browsers testen
Vooralsnog doet ie het alleen maar goed in IE7
Ik ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwhehehe. Ik vond Britney Spears altijd geweldig. Toen ze nog lief was.
[ afbeelding ]
Ik heb alles al geprobeerd (Opera, Firefox, Chrome) maar ik ga toch altijd weer terug naar IEquote:
Firefox is je niet bevallen?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:55 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb alles al geprobeerd (Opera, Firefox, Chrome) maar ik ga toch altijd weer terug naar IE
Je kan beter uitgaan van Firefox/Safari etc, dan doet ie het in IE7 ook wel. IE6 is weer een ander verhaal en zouden ze ritueel moeten verbranden. Wat een kutbrowser is dat. Dat is echt zo van: Oh, iets moet 10 pixels zijn? Nou, dat is dan ongeveer ditte: en dan een ding van 12px of zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:52 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik ben hier bezig met een nieuwe website, dus die moet ik ook in tig browsers testen
Vooralsnog doet ie het alleen maar goed in IE7
Firefox is de laatste tijd wel minder geworden. Vooral op de Mac is het bagger... maar goed, er zitten wel handige dev tools beschikbaar dus daarom gebruik ik het nog.quote:
Vroeger.. toen men koe nog met een lange oe schreef..quote:
Mwah, ging wel. Maar op één of andere manier werkt IE toch altijd nét iets prettiger.quote:
Ook nu half Hollywood eroverheen geweest is?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:57 schreef Gupje het volgende:
[..]
En ik zou er nog steeds neuken als ze het nu vroeg
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bwhehehe. Ik vond Britney Spears altijd geweldig. Toen ze nog lief was.
[ afbeelding ]
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook nu half Hollywood eroverheen geweest is?
Ben het met je eens dat IE nou niet echt een beroerde browser is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:58 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Mwah, ging wel. Maar op één of andere manier werkt IE toch altijd nét iets prettiger.
Krentenbol in tha housequote:
We zijn Microsoft partner, dus alles is MSquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan beter uitgaan van Firefox/Safari etc, dan doet ie het in IE7 ook wel. IE6 is weer een ander verhaal en zouden ze ritueel moeten verbranden. Wat een kutbrowser is dat. Dat is echt zo van: Oh, iets moet 10 pixels zijn? Nou, dat is dan ongeveer ditte: en dan een ding van 12px of zo
7 niet nee, 8 is weer iets beter. Maar 6quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:01 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat IE nou niet echt een beroerde browser is.
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
We zijn Microsoft partner, dus alles is MS
Daar houd ik niet eens rekening meequote:Op woensdag 25 maart 2009 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
7 niet nee, 8 is weer iets beter. Maar 6Wat een drama.
Ik zou overigens voor geen goud willen werken met een Mac.quote:
Eigenlijk zouden alle websites gewoon uit protest niet getoond moeten worden op IE6 en dan zo'n melding van "Download een fatsoenlijke browser".quote:
Dat doet FOK! ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden alle websites gewoon uit protest niet getoond moeten worden op IE6 en dan zo'n melding van "Download een fatsoenlijke browser".
Wat overigens ook zo achterlijk is, van die webdevvers die alleen maar dingen op IE laten werken![]()
Mwa, zo erg is het niet. Voor het werk wat ik doe is het prima. Voor thuis heb ik toch liever Windows.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou overigens voor geen goud willen werken met een Mac.
Ik word zenuwachtig van al die kinky dingen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, zo erg is het niet. Voor het werk wat ik doe is het prima. Voor thuis heb ik toch liever Windows.
Ja, maar bij FOK! devven ze ook in de live omgeving waardoor alle users constant meldingen in beeld krijgen, halve templates, missende knoppies en smileys etc.quote:
hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik word zenuwachtig van al die kinky dingen.
Nee, dat hoeft ook niet. Maar boybands, kom op, wat is dit voor gayclub?quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja kom laten we het weer over vervelende collega's hebben, werk moeten doen terwijl je wil FOK!ken etc
Halve templates kan er door komen dat de server met alle plaatjes offline isquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar bij FOK! devven ze ook in de live omgeving waardoor alle users constant meldingen in beeld krijgen, halve templates, missende knoppies en smileys etc.
Wees er maar blij meequote:
Ja nou ik word gewoon een beetje moe dat er altijd van die mensen zijn die gaan miepen als een onderwerp ze niet bevaltquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Maar boybands, kom op, wat is dit voor gayclub?
noem dan maar drie intrigerende jazzbands die jij graag luisterde rond je 8'ste levensjaarquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft ook niet. Maar boybands, kom op, wat is dit voor gayclub?
Had ik net ook, zeer irritant en nergens voor nodig.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zit nu al weer achter Firefox![]()
MS wil weer dat ik een restart na een installatie
Jazzbandsquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
noem dan maar drie intrigerende jazzbands die jij graag luisterde rond je 8'ste levensjaar
MS houd je aan het werkquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Had ik net ook, zeer irritant en nergens voor nodig.
iemand die er drie kan opnoemenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jazzbands
Dave Brubeck Quartet
Miles Davis
Thelonious Monk
Zeikerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou ik word gewoon een beetje moe dat er altijd van die mensen zijn die gaan miepen als een onderwerp ze niet bevaltBegin dan zelf over iets.
Je vergeet Kool & The Gangquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jazzbands
Dave Brubeck Quartet
Miles Davis
Thelonious Monk
maar ze gebruiken toch wel af en toe een trompetquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is toch geen jazzband, mafketel
Sommige mannen bespelen ook hun trompet vaak.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:24 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
maar ze gebruiken toch wel af en toe een trompet
Voor mij Pinkpop, Rock Am Ring (ik ben m`n kaartje daarvan kwijt, dus nog ff afwachten) en Sziget.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:25 schreef Gupje het volgende:
[..]
Die komen naar Rock Werchter, waar ik op dat moment ook ben
Viezerikquote:
je kaartje kwijt?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor mij Pinkpop, Rock Am Ring (ik ben m`n kaartje daarvan kwijt, dus nog ff afwachten) en Sziget.
Heel misschien nog Benicassim.
Ja, ik had die envelop bij de rest van de post gelegd, misschien dat iemand zo slim is geweest hem weg te gooien.quote:
Tuurlijk kan dat niet, sukkelquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:29 schreef Juicyhil het volgende:
Eerdaags maar es bellen kijken of ik een nieuwe kan krijgen?
Kan je barcode toch gedeactiveerd worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat niet, sukkelDan 'verliest' toch gewoon iedereen zijn kaartje, zodat ze gratis een 2e krijgen.
Wat deze homo zegtquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat niet, sukkelDan 'verliest' toch gewoon iedereen zijn kaartje, zodat ze gratis een 2e krijgen.
was het maar zon feest, dat had me honderden euro's bespaardquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, ik had die envelop bij de rest van de post gelegd, misschien dat iemand zo slim is geweest hem weg te gooien.
Eerdaags maar es bellen kijken of ik een nieuwe kan krijgen?
quote:
quote:# proleet
patser, plebejer, prol, prolurk, vlerk
Gevonden op http://www.heelom.com/Echo/zoekrobot/woo
PROLEET
-bluffer -filister -hork -kink -kleinburgerlijk mens -lomperd -ongemanierd mens -persoon uit onbeschaafd milieu -Persoonsbenamingen -plebejer -plurk -poen -prol -vleg -schooier -ruwe vent -ruwe klant -persoon uit een onbeschaafd milieu -persoon van geringe afkomst -persoon van grove levensopvattingen -persoon met grove levensopvatting -palurk -ongemanierd iemand -onbeschoft persoon -onbeschaafde kerel -onbeschaafde vent -onbeschaamd mens -onbeschaafd mens -onbeschaafd persoon -niet student -man van kleinburgerlijke bekrompen opvattingen -iemand zonder beschaving -iemand van grote levensopvatting -iemand uit een onbeschaafd milieu
als ie op je naam staat misschien wel, maar ga er maar niet van uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kan je barcode toch gedeactiveerd worden.
Daarbij, ik betaal voor toegang voor het festival, daar moeten ze dan wel voor zorgen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb net een nieuwe auto gekocht (Audi R8), en ben hem kwijtZo even naar de dealer om te vragen of ik een nieuwe kan krijgen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb net een nieuwe auto gekocht (Audi R8), en ben hem kwijtZo even naar de dealer om te vragen of ik een nieuwe kan krijgen.
Dat heb ik zo'n beetje iedere week.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:33 schreef Florian_ het volgende:
Dat inderdaad. Je kaartjes staan namelijk niet op naam, ze weten je barcode dus ook niet en dan kunnen ze hem dus ook niet deactiveren. Alleen als je je barcode hebt kan dat.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:34 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als ie op je naam staat misschien wel, maar ga er maar niet van uit
ik heb hetzelfde geprobeerd met 2 neurotic kaartjes, je bent je geld gewoon kwijt
Die ben ik laatst ook kwijt geraakt, even de Intratuin bellenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:36 schreef Florian_ het volgende:
[ afbeelding ]
Echt tof. Ik wil ook een bonsaiboompje.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die ben ik laatst ook kwijt geraakt, even de Intratuin bellen
Ik ken genoeg mensen die tickets van Lowlands zijn kwijtgeraakt, die kregen een nieuwe.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Je kaartjes staan namelijk niet op naam, ze weten je barcode dus ook niet en dan kunnen ze hem dus ook niet deactiveren. Alleen als je je barcode hebt kan dat.
Of ze moeten het inmiddels veranderd hebben, zoals bij Live Nation.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan om je spullen met een touwtje vast te binden aan je pols
Ja, maar staat die van jou op naam?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:41 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Zo te zien zit daar een barcode op dus
Ja.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:41 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, maar staat die van jou op naam?
Hou toch eens op FOK! langzamer te maken!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:46 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die een hele database om zeep helpen![]()
Dat hoor ik hier de hele dag.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:46 schreef BobbyB het volgende:
Mensen die een hele database om zeep helpen![]()
Wat moet je nou Bol? Waarom doe je zo onaardig? Juist nu Sanna er niet is voor mij zou jij er voor me moeten zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hou toch eens op FOK! langzamer te maken!
Wat een agressieve post.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat moet je nou Bol? Waarom doe je zo onaardig? Juist nu Sanna er niet is voor mij zou jij er voor me moeten zijn.
We hebben hier zo'n "handig" programma dat wijzigingen meteen doorvoert als je uit het veld klikt. Aanpassen van de gebruikersnaam lengte en dan 3 ipv 30 invullen waardoor alle gebruikersnamen worden ingekort naar 3 karaktersquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat hoor ik hier de hele dag.
En dan vooral systeembeheerders die zelf gaan lopen klooien in de db
die pi van kb geeft het geheel een wat zachtere touchquote:
Ik begrijp gewoon niet waarom je niet eens aardig tegen me doetquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die pi van kb geeft het geheel een wat zachtere touch
Ik snap niet waaruit je dat opmaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon niet waarom je niet eens aardig tegen me doet
Oh in dat geval:quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben hier zo'n "handig" programma dat wijzigingen meteen doorvoert als je uit het veld klikt. Aanpassen van de gebruikersnaam lengte en dan 3 ipv 30 invullen waardoor alle gebruikersnamen worden ingekort naar 3 karakters
Da's waar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:51 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh in dat geval:
Krentenbol is een kutwijf!
Dequote:Op woensdag 25 maart 2009 10:52 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik snap niet waaruit je dat opmaakt.
De gang moet gewit worden?quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:55 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik ben eten en dan studeren.
Ik ga maar eens goed aan de gang vandaag.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh in dat geval:
Krentenbol is een kutwijf!
wayooooh, check die backfirequote:
Ben je misselijk?quote:
Geen idee. Zwanger? Of gewoon te veel gegeten.quote:
Zwangerschap, oei dat is altijd even slikken hoorquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee. Zwanger? Of gewoon te veel gegeten.
quote:
We hebben nu SlamFM opstaan, daar is de muziek al net zo bedroevendquote:
Maakt die halve maat nou uitquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:15 schreef Smart_ass het volgende:
Is mijn vader all stars voor me scoren in Amerika, doen ze niet in halve maten.![]()
Tssssssss.
Heb nog liever dat ze de radio uit doen, maar ja ze luisteren niet naar mequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben nu SlamFM opstaan, daar is de muziek al net zo bedroevend
Hier helemaal geen radioquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We hebben nu SlamFM opstaan, daar is de muziek al net zo bedroevend
Hoi lisquote:
Olaquote:
Wat watten in de teen uiteinden en niks geen last meerquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat scheelt 1 cm. Dan pas ik ze niet meer.
hayquote:
Oeehhh, Bolllliieequote:
Gewoon een stuk van je tenen afknippen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat scheelt 1 cm. Dan pas ik ze niet meer.
Don't worry, dat is over een maand ook zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef liiszle het volgende:
wat een welkom hier zeg
das even wat anders dan in pub keihard ge ignored te worden
is dat de reden dat je hier zitquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef liiszle het volgende:
wat een welkom hier zeg
Zolang je vrouwelijk bent krijg je alle aandacht hier.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef liiszle het volgende:
wat een welkom hier zeg
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef liiszle het volgende:
Oeehhh, Bolllliiee
maar shit hee, ik heb ook best wel zin in een krentenbol nu!
Behalve ikquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:24 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang je vrouwelijk bent krijg je alle aandacht hier.
Jij bent heul niet vrouwelijkquote:
Hey Bol, zijn we weer vriendjes?quote:
Word je tegenwoordig al genegeerd?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef liiszle het volgende:
wat een welkom hier zeg
Vrouwenquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef liiszle het volgende:
wat een welkom hier zeg
Oh, is dat het.quote:
quote:
Vanavond?quote:
quote:
Sorry, ik moet vanavond iemand helpen door dr gesprekspartner te zijnquote:
Ook halloquote:
quote:
Zal vast niet lang duren voordat dat hier ook zo is hoor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:23 schreef liiszle het volgende:
wat een welkom hier zeg
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry, ik moet vanavond iemand helpen door dr gesprekspartner te zijn
en daarna gaan we elkaar vastbinden en bewerken met vibo's.
nee.quote:
ik ben niet emo genoeg hequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Word je tegenwoordig al genegeerd?
Mag ik dan alleen kijken?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ook hallo!
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Hoi BT.quote:Ook hallo!
Maar dan ben ik bang dat je hier ook niet helemaal thuis hoort.quote:
Dat is wel een erg botte manier om te zeggen dat iemand weg moet gaan.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan krassen.
Dan win je nog eens watquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moet je gaan krassen.
Jij altijd!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Mag ik dan alleen kijken?![]()
[ afbeelding ]
Waarom een boze smiley? Dat pik ik nietquote:
Omdat je met geile praat begint terwijl ik op het werk zitquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij altijd!
[..]
Waarom een boze smiley? Dat pik ik niet
Yeah!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij altijd!
[..]
Waarom een boze smiley? Dat pik ik niet
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Verraad nou niet meteen dat ik het over jou had!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is wel een erg botte manier om te zeggen dat iemand weg moet gaan.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat je met geile praat begint terwijl ik op het werk zit
Lindump? Kun je daar al je linnen dumpen of zo?quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:38 schreef Zotheid het volgende:
HEUY, Het is hier toch geen lindump.org!
Ga maar naar de PUB SC dan.quote:
HOI GUP!quote:
Is dat jouw kloon?quote:
Lekker Bol!quote:
Ja, echt mieters handig!quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lindump? Kun je daar al je linnen dumpen of zo?
PUB? Jullie dumpen me voor liiszlequote:Op woensdag 25 maart 2009 11:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lindump? Kun je daar al je linnen dumpen of zo?
[..]
Ga maar naar de PUB SC dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |