Omdat hij mijn auto -en belangrijker- mij goed kent en me geen oor aannaait mocht de bolide nog gemaakt kunnen worden dan wel echt rijp voor de sloop zijn.quote:
Valt er iets te regelen dat ik verzekerd ben van die tien mille?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:15 schreef enjoybram het volgende:
je ken je natuurlijk ook opgeven voor de bunkert.. en dan winnen en een nieuwe auto kopen.... is maar een idee...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat hij mijn auto -en belangrijker- mij goed kent en me geen oor aannaait mocht de bolide nog gemaakt kunnen worden dan wel echt rijp voor de sloop zijn.
Die garagemannen waar mijn auto nu staat, kunnen me alles wijsmaken. Zeggen ze dadelijk dat ie beyond repair is en gaan ze zelf een beetje de getapte gozert uithangen in mijn stoere Civic.
Ik ken dat soort types.
Dan pleur ik nog even wat aardappeltjes met wat prosciuto in de panquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:24 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben ik een nijvere spaarder.
Fuck it. Ik zie het allemaal wel. Het is zoals het is en erom janken verandert daar ook geen zak aan.
Genoeg autoleed.
Ik ga even met een dikke joint voor de buis hangen.
Als dat mij tot winnaar van TheBunker maakt, vind ik dat je dat dan maar moet doen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:28 schreef enjoybram het volgende:
ik kan even met de eindredacteur in bed duiken...
Owwwwwwwww, zit Hummie ook in de redactie?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:28 schreef enjoybram het volgende:
ik kan even met de eindredacteur in bed duiken...
En een strap-on. Hummie als ontvangende partij? No way.quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:34 schreef Jumparound het volgende:
ow, en mental picture van bram en hummie
hummie met een strapon dusquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
En een strap-on. Hummie als ontvangende partij? No way.
Dat wordt op je tanden bijten, Bram. Maar alles voor een goed doel: mijn nieuwe auto.
En nu ben ik echt weg.
Ze is toch lieffff?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:34 schreef Jumparound het volgende:
ow, en mental picture van bram en hummie
en nu een tellertje eronder met hoeveel nazi's streamers er zijn aangemeld (=hebben betaald)quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:51 schreef enjoybram het volgende:
Hummie is COOL!
ps. we hebben een klokkie.... www.thebunkeronline.tv met dank aan Sander alias de harde werker!
Waaat? Rookt Hummie niet meer?quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:59 schreef enjoybram het volgende:
ze is anti sex... en tegenwoordig ook anti rook... idem als JDM en RVW
space cake lijkt me meer iets voor jouquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:24 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig ben ik een nijvere spaarder.
Fuck it. Ik zie het allemaal wel. Het is zoals het is en erom janken verandert daar ook geen zak aan.
Genoeg autoleed.
Ik ga even met een dikke joint voor de buis hangen.
verbazingwekkender: rookt jdm niet meer?!?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Waaat? Rookt Hummie niet meer?![]()
En dat zonder eerst dood te hoeven gaan
HUMMIE IS GAAFquote:Op woensdag 25 maart 2009 21:51 schreef enjoybram het volgende:
Hummie is COOL!
ps. we hebben een klokkie.... www.thebunkeronline.tv met dank aan Sander alias de harde werker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |