aldous huxley?quote:Op maandag 30 maart 2009 15:57 schreef Sloggi het volgende:
'I do not know what I may appear to the world, but to myself I seem to have been only like a boy playing on the sea-shore, and diverting myself in now and then finding a smoother pebble or a prettier shell than ordinary, whilst the great ocean of truth lay all undiscovered before me.'
Naam graag.
Die ‘great ocean of truth’ wordt behoorlijk vaak aangehaald, het is natuurlijk voor wetenschappers een zeer herkenbaar idee.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:03 schreef Sloggi het volgende:
Iblis +1
Was 'ie zo gemakkelijk? Ik wilde eigenlijk de eerste zin van Nooit meer slapen vragen, maar die leek me wel heel erg gemakkelijk, dus heb ik dit citaat maar uit het begin van het boek gepakt.
Heel goed, was een beetje een 2-Gym-vraagje, maar ik wist even niets beter, en architectuur hadden we nog niet echt gehad toch?quote:
Wie is verantwoordelijk voor dit hoogstandje?quote:Whatever is done God could have done without the intervention of instruments or means: but it is in the construction of instruments, in the choice and adaptations of means, that a creative intelligence is seen. It is this which constitutes the order and beauty of the universe.
Dat is toch de taak van de mod.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:49 schreef DaMart het volgende:
Houdt iemand nog de punten bij, eigenlijk?
Of je met een nieuwe vraag komt, vermoed ik.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:09 schreef Gellius het volgende:
Hit me.
Nou ja, zo toevallig is dat niet, natuurlijk. Hulde!quote:Op maandag 30 maart 2009 18:03 schreef Gellius het volgende:
't is van William Paley, maar da's puur omdat ik toevallig net The Blind Watchmaker van Dawkins aan het lezen ben.
quote:Op maandag 30 maart 2009 19:38 schreef Gellius het volgende:
Voor Gelliuswatchers is dit een eitje.
Bij dezen dan:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |