Dat is eigenlijk zo verkeerd... weekend hoort niet nuttig te zijn, in het weekend moet je zuipen, vechten en neuken.quote:Op zondag 26 april 2009 20:03 schreef Richfield het volgende:
Hier goed, nuttig weekend gehad
vechten doe ik niet aanquote:Op zondag 26 april 2009 20:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk zo verkeerd... weekend hoort niet nuttig te zijn, in het weekend moet je zuipen, vechten en neuken.
Ik word helemaal gek van regelmaat... heb ooit op een kantoor gewerkt en na een mand ofzo wilde ik niets liever dan de boel in de fik stekenquote:Op zondag 26 april 2009 23:05 schreef Richfield het volgende:
Word je niet helemaal simpel van zo onregelmatig werken?
Neuh, heerlijk juist!quote:Op zondag 26 april 2009 23:05 schreef Richfield het volgende:
Word je niet helemaal simpel van zo onregelmatig werken?
Dat dus!quote:Op zondag 26 april 2009 23:42 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik zou helemaal simpel worden van regelmatig werken. Ik hou van onregelmatige diensten.
Het weekend... voor mijn gevoel loop ik al de hele tijd 1 dag vooruit... fijn hoor, donderdagsmiddags al weekend... En dan woensdag pas weer werken, en daarna 6 mei savonds pas weer. (ook lekker onregelmatig)quote:Op zondag 26 april 2009 19:50 schreef beelz het volgende:
Pfff wat een weekend... ik ben braque.
Hoe issie hier?
En ik zit weer een paar dagen in die kut stad die Leiden heet. Wat is Zwolle dan toch een mooie stad...quote:Op maandag 27 april 2009 01:10 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Het weekend... voor mijn gevoel loop ik al de hele tijd 1 dag vooruit... fijn hoor, donderdagsmiddags al weekend... En dan woensdag pas weer werken, en daarna 6 mei savonds pas weer. (ook lekker onregelmatig)
Verder wel druk bezig voor school afstuderen etc etc...
Maandagaaf weer popfront.
Een natte stad op het momentquote:Op maandag 27 april 2009 11:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
En ik zit weer een paar dagen in die kut stad die Leiden heet. Wat is Zwolle dan toch een mooie stad...
spontaan droogquote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Vanochtend een halve wijk doorlopen door de stromende regen om bij de auto te komen. Auto in stappen, Assendorp uitrijden.... raad maar....
Ik kan je haren niet weghalen en ben ook niet van plan iemand anders er op te wijzen dat je kaalgeschoren moet worden.quote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Dank je Rich... tof... Nou ziet Miss het en haalt ze het weg. Slapende honden enzo
Ach Rich bedoelde het niet slecht, en ik ben er nu ook bijna een maand overheen. Rich had het over mijn kleurtje. Is ook lullig dat jij je nu afvraagt waarom ik jou er in hemelsnaam bij betrekquote:Op maandag 27 april 2009 19:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan je haren niet weghalen en ben ook niet van plan iemand anders er op te wijzen dat je kaalgeschoren moet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |