hebben ze daar echt slaapklinieken voor?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Ghe klopt, zo slecht slapen gun je echt niemand. Ben vandaag door dokter doorverwezen naar slaapkliniek, das dus ff afwachten wat daar uit komt.
Ja, was ook nieuw voor mij. Schijnbaar wat ze dan doen is wat kabels op je kop zetten en dan hersenactiviteit meten terwijl je in slaap probeert te vallen... en dan is het uiteindelijk de bedoeling dat ze met een oplossing komen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:07 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
hebben ze daar echt slaapklinieken voor?
Ohw ja! Dat heb ik idd wel eens op tv gezien...quote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja, was ook nieuw voor mij. Schijnbaar wat ze dan doen is wat kabels op je kop zetten en dan hersenactiviteit meten terwijl je in slaap probeert te vallen... en dan is het uiteindelijk de bedoeling dat ze met een oplossing komen.
Alphawave testcenter? Insomnia Research Inc.?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ohw ja! Dat heb ik idd wel eens op tv gezien...
Nooit geweten dat zoiets een slaapkliniek heette, had er een veel duurder woord voor verwacht
er komt even geen pakkende naam boven borrelen...quote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Alphawave testcenter? Insomnia Research Inc.?
Temazepam!!quote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef beelz het volgende:
[..]
en dan is het uiteindelijk de bedoeling dat ze met een oplossing komen.
Ik ben niet zo fan van paardenmiddelen.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:44 schreef navvy het volgende:
[..]
Temazepam!!
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Temazepam.aspx?mId=10704&rId=174
Beste paardenmiddel maar u slaapt als een roosje, helaas mag je maar 1 kuur per jaar.
ik hou alleen van paarden. (om te eten dan)quote:Op woensdag 22 april 2009 23:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo fan van paardenmiddelen.
Paardenrookvlees FTW!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik hou alleen van paarden. (om te eten dan)
quote:
Yep die heb ik ook geprobeerd... zelfs combinatie melatonine, passiebloem en valeriaan werkt niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:33 schreef devl1nsect het volgende:
Melotonine al geprobeerd Beelz? Natuurproduct wat je helpt makkelijker te slapen. Google is je vriend.
Ik eet dat het liefste in een manege, dat is diner and a show danquote:
Sla de urn kapot op het veldje.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef navvy het volgende:
Vraagje: hoe krijg je een urn los vmet daarin een net gecremeerde hond? Ik zit te rukken aan dat kreng (de urn dus). Ik wil 'm liefdevol uitstrooien op het hondenveldje hier aan de overkant maar dit schiet niet op. Nee, dit is geen gein.....ik zit hier echt met een urn op tafel die ik zonder hamer niet open krijg.
Bobby, rest in peace............op jouw potje past een hardnekkig dekseltje!
Bel even met het crematorium, kan best zijn dat de urn gewoonweg niet open kan. Volgens mij is het zo dat als er uitgestrooid moet worden, dat gezegd moet worden en dat dan niet de standaard (onopenbare) urn wordt gebruikt.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef navvy het volgende:
Vraagje: hoe krijg je een urn los vmet daarin een net gecremeerde hond? Ik zit te rukken aan dat kreng (de urn dus). Ik wil 'm liefdevol uitstrooien op het hondenveldje hier aan de overkant maar dit schiet niet op. Nee, dit is geen gein.....ik zit hier echt met een urn op tafel die ik zonder hamer niet open krijg.
Blikopener?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef navvy het volgende:
Ik heb hout doorgemept maar deed scherp worden en haalde mijn hand flink openquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:01 schreef Kekaa het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
En wil je daar een mooi litteken?
Persoonlijk zou ik het nog wel eventjes laten zitten...
Daar hebben ze zagen voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb hout doorgemept maar deed scherp worden en haalde mijn hand flink open
Mooi litteken hoeft van mij niet per se... ik zit toch al onder dus 1 extra valt niet echt op
Als je met 'sportief' dronken bedoelt en met 'uitspatting' wangedrag, dan welquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar hebben ze zagen voor uitgevonden.![]()
Of was het tijdens een sportieve uitspatting?
Oh kijk aan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je met 'sportief' dronken bedoelt en met 'uitspatting' wangedrag, dan wel
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:19 schreef beelz het volgende:
[..]
Als je met 'sportief' dronken bedoelt en met 'uitspatting' wangedrag, dan wel
+ pilletjes niet ingenomen? Of juist wel en daardoor beetje leip geworden?quote:Op woensdag 22 april 2009 17:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik mag ivm medicatie niet meer drinken dus ik ben nu alleen nog maar gek... maar daar heb ik dus pilletjes voor
Idd pil niet genomen... ik meng zulke medicatie niet met alcohol... soms als ik wat te veel hen gedronken word ik dan wat baldadigquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:35 schreef swollywood het volgende:
[..]
[..]
+ pilletjes niet ingenomen? Of juist wel en daardoor beetje leip geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |