Oh maar dat komt omdat ik zelf een heel slecht weekend had en me sowieso al klote voelde.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En hoe! Soms is er nog helemaal geen rel (zoals afgelopen zaterdag over die dialecten) en jij bent alweer vertrokken.
well doh!quote:
Omdat ik had begrepen dat je geen voldoening uit je werk haalt, maar ik kan me vergissen natuurlijkquote:
Wie is lief? De i-toets?? De energie??quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het kost vooral psychische energie.
Maar momenteel is 'ie best lief.
voldoening? hmmz....meer dan uit elke voorgaande baanquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Omdat ik had begrepen dat je geen voldoening uit je werk haalt, maar ik kan me vergissen natuurlijk
tof!quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:41 schreef Aventura het volgende:
Het heeft weinig met Slank van doen (hoewel, van de zenuwen en stress val ik altijd af), maar...ik heb vanmorgen mijn rijbewijs gehaald! Heb er hier weleens eerder over verteld. Het is niet van een leien dakje gegaan, alle tegenslag en pech gehad die je kan hebben. Heeft me duizenden euro's en heel veel stress en verdriet en frustratie gekost. Maar nu dan eindelijk gehaald. Wel BNOR, maar who cares! Straks naar het gemeentehuis...![]()
![]()
feliquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:41 schreef Aventura het volgende:
Het heeft weinig met Slank van doen (hoewel, van de zenuwen en stress val ik altijd af), maar...ik heb vanmorgen mijn rijbewijs gehaald! Heb er hier weleens eerder over verteld. Het is niet van een leien dakje gegaan, alle tegenslag en pech gehad die je kan hebben. Heeft me duizenden euro's en heel veel stress en verdriet en frustratie gekost. Maar nu dan eindelijk gehaald. Wel BNOR, maar who cares! Straks naar het gemeentehuis...![]()
![]()
Het kwam misschien zo over omdat je zei dat je er geen energie in wilde stekenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voldoening? hmmz....meer dan uit elke voorgaande baan
veel vrijheid, af en toe is het zowaar iets van intellectueel uitdagend, en het is wel gezellig...en ik zou niet weten wat ik anders zou willen doen...
dus tja...
oh, ik ben redelijk lui, en het is over het algemeen gewoon niet nodig om er al te veel energie in te steken om m'n werk goed te doen...dingetjes bedenken en de uitvoering daarvan delegeren is goed vol te houdenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het kwam misschien zo over omdat je zei dat je er geen energie in wilde steken
De i-toets.quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Wie is lief? De i-toets?? De energie??
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voldoening? hmmz....meer dan uit elke voorgaande baan
veel vrijheid, af en toe is het zowaar iets van intellectueel uitdagend, en het is wel gezellig...en ik zou niet weten wat ik anders zou willen doen...
dus tja...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:45 schreef Aventura het volgende:
Dankje! Ik ben/was een zgn. faalangstkandidaat. Ik kan alles in het leven best goed, maar autorijden/examen doen heb ik niet genoeg controle over, klap dus dicht en presteer ik ondermaats. Maar ik werd zo goed gerustgesteld. En toch tot op het laatste moment nog twijfelen he. Zegt-ie: Weetje wat jij moet doen. Geen examens meer doen! (en toen viel het kwartje nog niet, ik dacht: ben ik nou zo'n sukkel die er maar mee moet kappen). En toen zei-ie: jij moet gewoon lekker alleen gaan rijden! Gefeliciteerd!
Ja, dat wel, I guess...quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Klinkt niet echt overtuigd Abba Je werkt dus onder je niveau
Het is je ook gegund!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |