quote:Op maandag 30 maart 2009 21:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
Massaal naar Feyenoord, iedereen moet sowieso mee![]()
Je zou eens niet offline gaan!quote:Op maandag 30 maart 2009 20:53 schreef Stienn het volgende:
[..]
Wanneer laat jij nou eens weten of je ook mee naar feyenoord uit wil gaan!
Er is treincombi jaquote:Op maandag 30 maart 2009 21:32 schreef Merson het volgende:
[..]
Je zou eens niet offline gaan!
Maar is er dan trein-combi. Heb namelijk geen zin in bus naar Rotterdam. Dan ben ik van de partij.
lol,. ik 306, 22, 9quote:Op maandag 30 maart 2009 21:34 schreef ReMcOrE het volgende:
owja, ik zit tegen NAC in vak 306, rij 24 stoel 7
alleen voor vakp leden toch?quote:Op maandag 30 maart 2009 23:40 schreef DirkZz het volgende:
Feyenoord uit kost maar 15 euro
Iedereen mee! Voor de prijs hoef je het niet te laten!
Ik zie het probleem nie jonge?quote:
quote:KNVB mild voor FC Twente na grasmat-affaire
30/03/2009 16:59
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft FC Twente een schikkingsvoorstel gedaan van 7.500 euro boete. De Tukkers krijgen de straf vanwege het uitstellen van het thuisduel met PSV (1-1).
FC Twente zou op zaterdag 7 maart thuis PSV ontvangen, maar de nieuwe grasmat in De Grolsch Veste was nog niet speelklaar. De wedstrijd werd hierdoor een dag later afgewerkt.
Doordat de wedstrijd een dag werd uitgesteld, kreeg FC Twente een dag langer rust na de kwartfinale van de het toernooi om de KNVB-beker. De ploeg uit Enschede wist De Graafschap pas na verlenging te verslaan (1-0), waardoor een dag extra rust goed uitkwam.
Louis van Gaal (trainer AZ) en Jan Reker (algemeen directeur van PSV) protesteerden hevig bij de KNVB en beschuldigden FC Twente van competitievervalsing. De aanklager was echter mild met zijn schikkingsvoorstel, waar FC Twente vóór 6 april op dient te reageren.
stond hier al.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 08:35 schreef TIM-846 het volgende:
Lichte straf voor competitievervalsing.
[..]
ik ben geen lid van vakp dus wat moet je dan betalen? eurotje of 30?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 00:21 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik zie het probleem nie jonge?
-knip-
het is nog maar de vraag of je dan wel een kaartje kunt kopenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef Stienn het volgende:
[..]
ik ben geen lid van vakp dus wat moet je dan betalen? eurotje of 30?
VAK-P betaald gewoon de helft uit eigen zak he, weet niet of Red Alert dat gaat doen voor jullie?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:59 schreef Merson het volgende:
Ben je ook lid van Delden (nee, niet die blauwgele losers, maar de supportersvereniging (Red Alert?))? Misschien moeten we daar eens maar mailen dat ze kunnen proberen te regelen ofom iets leuks te doen met Feyenoord-uit, omdat Heerenveen verplichte buscombi is nu...
Nee, ben ik niet! ik was wel lid van die blauw gele sterspelers!quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:59 schreef Merson het volgende:
Ben je ook lid van Delden (nee, niet die blauwgele losers, maar de supportersvereniging (Red Alert?))? Misschien moeten we daar eens maar mailen dat ze kunnen proberen te regelen ofom iets leuks te doen met Feyenoord-uit, omdat Heerenveen verplichte buscombi is nu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |