quote:Op vrijdag 27 maart 2009 13:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Of je moet natuurlijk over al mijn posts heen hebben gelezen toen we de afgelopen tijd toch redelijk wat hebben afgediscussieerd.
Uh... ik volg je even niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:10 schreef msnk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beeld je even in dat PI ook eengezichtje is
Amin! Allah rahmet eylesin.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Muhsin Yazicioglu en de andere 5 inzittenden van het helikopter zijn omgekomen, melden de Turkse zenders. Allah rahmet eylesin.Zo een dood wens je niemand toe.
quote:ben Kurdum pkkliyim ama maca gelince Turkiye 4ever
Ik weet niet of ik moet lachen of huilenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:01 schreef Julis het volgende:
Allah rahmet eylesin...
Oh, ik kwam dit tegen op youtube (bij reacties)
[..]
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen
quote:ÜŞÜYORUM
Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır
Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum
Gözlerim parke parke taş duvarlarda
Açılıyor hayal pencerelerim;
Hafif bir rüzgar gibi süzülüyorum.
Kekik kokulu konyaklardan aşarak,
Güvercinler ülkesinde dolaşıyor
Bir çeşme başı arıyorum.
Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp
Mis gibi nane kokuları arasında
Ruhumu dinlemek istiyorum.
Zikre dalmış her şey cıvıl cıvıl
Güne gülümserken papatyalar
Dua gibi yükselir ümitlerim
Güneşle kol kola kırlarda koşarak
Siz peygamber çiçekleri toplarken
Ben çeşme başında uzanmak istiyorum;
Huzur dolu içimde
Ben sonsuzluğu düşünüyorum
Ey sonsuzluğun sahibi
Sana ulaşmak istiyorum.
Durun kapanmayın pencerelerim,
Güneşimi kapatmayın
Beton çok soğuk,üşüyorum.
Hij kreeg gevangenisstraf in 1980, het jaar waarin het leger in Turkije een staatsgreep (12 Eylül Darbesi) heeft gedaan. Veel mensen, van de linker- tot aan de rechterzijde, zijn toen gemarteld en opgesloten om hun (politieke) ideeën, waaronder dus ook Muhsin Yazicioglu.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
Frappant trouwens dat iedereen hem helemaal geweldig lijkt te vinden tegenwoordig terwijl deze man 7.5 jaar in de gevangenis heeft moeten zitten om zijn politieke ideeën (waarvan ruim 5 jaar in isolatie)
Dat weet ik maar waar zijn die mensen gebleven. De mensen die daarvoor verantwoordelijk waren?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij kreeg gevangenisstraf in 1980, het jaar waarin er in Turkije een staatsgreep (12 Eylül Darbesi) plaatsvond. Veel mensen, van de linker- tot aan de rechterzijde, zijn toen gemarteld en opgesloten om hun (politieke) ideeën, waaronder dus ook Muhsin Yazicioglu.
Degenen die verantwoordelijk waren voor de staatsgreep bedoel je?quote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:25 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar waar zijn die mensen gebleven. De mensen die daarvoor verantwoordelijk waren?
Dat zeiden ze vanochtend....quote:Op zaterdag 28 maart 2009 12:34 schreef msnk het volgende:
Waar heb je dat gehoord xminator?
Vind het zielig voor die journalist die als enige nog leefde bij impact en later doodvroor
Ik kan het ook via de kabel ontvangen (basisabonnement van Ziggo).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:03 schreef xminator het volgende:
Tve, check, sport 1 , check.
Digitaal tv heb je nodig voor TVE.
Thnx! Mocht TVE het onverhoopt toch niet laten zien.quote:
Oh dacht dat tve alleen digitaal was bij ziggo.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik kan het ook via de kabel ontvangen (basisabonnement van Ziggo).
[..]
Thnx! Mocht TVE het onverhoopt toch niet laten zien.![]()
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat denken jullie trouwens dat Turkije's kansen zijn?
Binnenkort wel inderdaad. Dan vervallen er namelijk een aantal zenders (waaronder TVE).quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:15 schreef xminator het volgende:
[..]
Oh dacht dat tve alleen digitaal was bij ziggo.
Ga ik binnenkort denk ik ook wel doen wanneer die zenders komen te vervallen. Niet dat ik ooit naar RAI of TVE kijk ofzo (behalve vandaag misschien dan), maar voor de betere kwaliteit en de keuzemogelijkheid aan zenders.quote:Nja ik beveel je wel digitaal aan. Kost je niets extra. maar de kwaliteit is veel beter
De opstelling is toch best goed. Maar ja, je speelt tenslotte tegen Spanje, dus dat hoeft ook niet veel te zeggen.quote:
Dat zegt echt helemaal niks nee. De opstelling van Spanje is namelijk beter.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 21:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De opstelling is toch best goed. Maar ja, je speelt tenslotte tegen Spanje, dus dat hoeft ook niet veel te zeggen.
Wat wil ik nog meer? WINNENquote:Op zaterdag 28 maart 2009 22:54 schreef Meh7 het volgende:
Jongen we staan gelijk tegen Spanje in Madrid, wat wil je nog meer?Ik vind dat we het best oke doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |