De helikopter van Ergenekon is neergestort ofzoquote:
Laat je niet zo leiden door de Turkse media man.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef Yel het volgende:
Wat n giller dat die helikopter neergestort is.. Ik hoop dat ze sterven.
Nee dat ze niet lijken op Turken heb er niets mee te maken. Kom op.. Im not stupid.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een raar wereldbeeld heb jij.Ze lijken niet op Turken, dus zullen ze wel schuldig zijn?
Ook ik lijk niet op een Turk volgens veel mensen die ik ken; kom ik nu ook in aanmerking voor de stempel ''Ergenekoncu''?
Wacht gewoon de uitspraak van het gerecht af voordat je met beschuldigingen komt. Het wil namelijk niet zeggen dat je ook meteen schuldig bent als iemand je ergens van beschuldigd. Is wel zo gezond voor het verloop van het gerecht.
Uiteindelijk zal ik het alleen maar toejuigen als mensen die Turkije iets slechts hebben aangedaan (of wilden aandoen) achter slot en grendel verdwijnen.
[..]
Mee eens.
Hij heb het vet druk met allerlei zaken. Zonde van zijn tijd om aandacht te besteden aan mogolen zoals Deniz Baykal. Keer op keer heeft Sayin Recep Tayip Erdogan hem al er zwaar uit gelult. Deniz Baykal gooit pure iftira elke keer maar weer. Hij vergeet volgens mij hoe slecht het met het land ging onder CHP.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:16 schreef IHVK het volgende:
Erdogan is net Geert Widlers af en toe.
Hij gaat ook nooit een debat aan. Erg jammer.
Misschien zijn ze onderhand wel overleden...quote:Rescue searchs have mainly concentrated on Göksun-Kurucaova region, where cellular phone signals were received.
The search teams are reported to have reached to the top of the Kaman Mountain at the crash zone; but the visibility distance has reduced to 1 meter due to fog as of 03.27 a.m.
Search and rescue operation continued through the night despite harsh weather conditions.
Ja vorig keer kon je gratis pimp abo voor 3 maanden+ abo op powned krijgen.quote:
Büyüyünce ögrenirsin.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef xminator het volgende:
Hoi, sorry ik begrijp niet eigenlijk wat de problemen zijn.
Samenvatting aub?
[..]
Daar dacht ik ook aan. Ik had Turkije toch wel wat hoger ingeschat.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:54 schreef xminator het volgende:
Zijn ze tegenwoordig niet zo ver met technologie dat ze hun kunnen vinden
Volgens haar zat hij achter 'iets' dat 30 jaar geleden had plaatsgevonden. Ik heb geen idee wie hij is, en wat zijn connectie is met dat 'iets' maar als dat 'iets' heel erg is en dat hij er inderdaad achter zit kan ik het haar niet kwalijk nemen dat ze hem dood wenst. Vriend of geen vriend.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
Waar is de aleviet?
Die man waar jij het over had: Muhsin Yazicioglu is wss dood. Het zou je sieren als je daar respect voor zou kunnen opbrengen, niet in de laatste plaats omdat het een familievriend is voor mij.
Ik zou je daarnaast erop willen wijzen dat bij de brand in Madimak Oteli, de mensen van BBP ervoor gezorgd hebben dat de mensen via een uitgang uit het hotel konden komen. Dus wat je probleem ook is met hun, gedraag je een beetje en denk een aantal keer na voordat je wat post
Dat wist ik heul nietquote:Op donderdag 26 maart 2009 18:42 schreef xminator het volgende:
Ja vorig keer kon je gratis pimp abo voor 3 maanden+ abo op powned krijgen.
Gratis dus.
Met pimp abo kan je notes inzien,
Dat zegt toch niets. Zo'n rijke gozer van Microsoft is ook nooit gevonden geloof ik, en die andere rijke gozert hebben ze ook pas na een jaar gevonden! Beide Amerikanen nog wel.quote:Op donderdag 26 maart 2009 18:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan. Ik had Turkije toch wel wat hoger ingeschat.
Blablabla met je iets. Ze is wel een aleviet en ze gedraagt zich al sinds de eerste post die ik van haar gezien heb als een fucking calimero ipv mensen dood te wensen moet ze normaal doen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:18 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgens haar zat hij achter 'iets' dat 30 jaar geleden had plaatsgevonden. Ik heb geen idee wie hij is, en wat zijn connectie is met dat 'iets' maar als dat 'iets' heel erg is en dat hij er inderdaad achter zit kan ik het haar niet kwalijk nemen dat ze hem dood wenst. Vriend of geen vriend.
In plaats van je te gedragen als een klein kind zou je mij (en de rest) uit kunnen leggen wat dat iets is en waarom het niet waar is.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:23 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Blablabla met je iets. Ze is wel een aleviet en ze gedraagt zich al sinds de eerste post die ik van haar gezien heb als een fucking calimero ipv mensen dood te wensen moet ze normaal doen.
Ik weet niet wat dat iets is. Ik ken wel de recente geschiedenis van Turkije. Zoals ik al zei: er is geen bevolkingsgroep die zich niet gediscrimineerd voelt in Turkije. Sommige mensen stellen zich alleen meer aan dan anderenquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:32 schreef msnk het volgende:
[..]
In plaats van te gedragen als een klein kind zou je mij (en de rest) uit kunnen leggen wat dat iets is en waarom het niet waar is.
Jarenlang zijn mensen opgepakt onder de noemer irticaci of seriatci, tegenwoordig heet het ergenekon en gaat het de andere kant uit. Het is maar wie de politieke macht in handen heeft.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat iets is. Ik ken wel de recente geschiedenis van Turkije. Zoals ik al zei: er is geen bevolkingsgroep die zich niet gediscrimineerd voelt in Turkije. Sommige mensen stellen zich alleen meer aan dan anderen
My point exactlyquote:Op donderdag 26 maart 2009 19:59 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jarenlang zijn mensen opgepakt onder de noemer irticaci of seriatci, tegenwoordig heet het ergenekon en gaat het de andere kant uit. Het is maar wie de politieke macht in handen heeft.
Jammer dat de ene kant: CHP jarenlang geen reet heeft gedaan voor het land. Oosten van Turkije was verpaupeerd en de elite (Ergenekon) zwaaiden de scepter. Anti-Islamisme ten top. Nu dankzij de AKP worden ze allemaal weggeveegd.quote:
Ja en dan komt alles goed.quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jammer dat de ene kant: CHP jarenlang geen reet heeft gedaan voor het land. Oosten van Turkije was verpaupeerd en de elite (Ergenekon) zwaaiden de scepter. Anti-Islamisme ten top. Nu dankzij de AKP worden ze allemaal weggeveegd.
Nee jij met je Google linkjesquote:
Of je moet natuurlijk over al mijn posts heen hebben gelezen toen we de afgelopen tijd toch redelijk wat hebben afgediscussieerd.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:06 schreef msnk het volgende:
Modjes die huilen om discussie waarde terwijl dat zij zelf helemaal niks toevoegen en de rest maar aan hun lot overlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |