Mij wordt niks verteld. Alsof het allemaal super geheim is ofzoquote:Op woensdag 25 maart 2009 18:42 schreef xminator het volgende:
Natuurlijk niet![]()
Maar die verhalen die ze vertellen zijn echt kek
Er is niet veel aan hoor. Hoewel Cem Yilmaz het wel mooi kan vertellen:quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:01 schreef msnk het volgende:
De neef van mijn moeder neemt mij nooit mee naar de asker evi in Kayseri!
[..]
Mij wordt niks verteld. Alsof het allemaal super geheim is ofzo
Het is 'astsubay'. Betekent 'sergeant' (in het leger) volgens mij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:06 schreef Ayca het volgende:
mijn oom zit op cyprushij is assubay ofzo (wat houd dat in?)
De Turkse trots gaat wel érg ver als het zelfs geďnfiltreerd is in de games wereldquote:If the problem is caused by our ISP just show us the evidence (because no one thinks that the problem is from ttnet at the moment.)
I am so sad this game turned into a disappointment. My trust in Blizzard is completely gone
Nee, 'subay' is hoger dan 'astsubay'.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:11 schreef msnk het volgende:
Dat is ééntje hoger dan subay geloof ik. En subay is dan.. Sergeant ofzo? Die oudneef van mij is subay of assubay, geen idee welke van de 2
Ik verveelde me en vroeg me af (n.a.v een post van mij in een andere topic over TTnet en WoW) en kwam dus dit tegen
[..]
De Turkse trots gaat wel érg ver als het zelfs geďnfiltreerd is in de games wereld
Dat jij en TM zeggen dat er niets mis is met Turkse internet zegt mij geen ene moer eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:13 schreef xminator het volgende:
Er is echt niets mis met Turkse internet hoor....
Oh, dan dacht ik het verkeerdquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, 'subay' is hoger dan 'astsubay'.
Askeri rütbeler - Vikipedi
Oké er zijn ook genoeg mensen die zeiken in Nederland om het internet. Dat maakt internet uit heel Nederland niet meteen kut.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat jij en TM zeggen dat er niets mis is met Turkse internet zegt mij geen ene moer eerlijk gezegd.
Als ik van Turken in Turkije hoor dat het internet daar kut is, en ik ook merk dat internet voor schappelijke prijzen kut is, dan is dat voor mij voldoende om te zeggen dat de internet voorzieningen in Turkije kut zijn. En dat TTnet de grootste kut organisatie is ter wereld.
[..]
Oh, dan dacht ik het verkeerd
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Oké er zijn ook genoeg mensen die zeiken in Nederland om het internet. Dat maakt internet uit heel Nederland niet meteen kut.
Dus
Ja als je in een buitenlandse server gaat spelen kan dat eenmaal zo zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Echter zie ik in Nederland een minderheid zeiken om het internet in Nederland (me included, ik ben een zeikerd) maar de Turken met wie ik heb gesproken en (dit is de meeste) mee heb gechat geven mij toch een heel ander beeld.
Maar zelfs jij kunt niet ontkennen dat een latency tussen de 600 en 1000 ms een beetje aan de zeer hoge kant is (ik ga er vanuit dat je wel bekend bent met online games) terwijl dat in landen met 'normale' internet veel en veel lager ligt.
11 euro en 95 cent per maand voor 1 mbit met 4 gig data limiet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef msnk het volgende:
Ik blijf een 1mbit lijn met 4 gig datalimiet voor 30 euro kut vinden.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:15 schreef Meh7 het volgende:
Beslissende factor: als Turkije tegen Griekenland speelt, welk team support je dan?
Goed nadenken over het antwoord.[ afbeelding ]
Klinkt zo grappigquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef msnk het volgende:
Ik zou dat ook wel willen weten trouwens, maar verder dan de opa van mijn opa komt men bij ons niet. Niemand weet wie we zijn en waar we vandaan komen.
Ik heb het verhaal van mijn familie wel eens aan je verteld volgens mij. Bij ons is dat bekend iigquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef msnk het volgende:
Dat vind ik nou interessant, als men uitlegt hoe dat nou zit met hun roots. De meesten beginnen daar niet aan.
Maar ik blijf nog wel met een paar vraagtekens. Je vader is geen Turk had je eerder verteld toch?
Ik zou dat ook wel willen weten trouwens, maar verder dan de opa van mijn opa komt men bij ons niet. Niemand weet wie we zijn en waar we vandaan komen.
Bij Nederlanders zie je dat veel vaker, dat men gewoon weet hoe de geschiedenis van hun familie precies in mekaar steekt.
Volgens mij is dat ook het geval met de meeste families die uit dorpen komen, of heb ik het mis?quote:
Goodlife bitch, geen zorgen aan je hoofd. Lekker chillen zonder tijdsbesefquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Dag routine: iets met hooi doen, beesten te eten geven, koe melken, schaap slachten, neuken voor het nageslacht, eten en naar bed.
Omdat Turkije niet om kan gaan met de verschillende meningen. Al bekend toch? Ya sev ya terket gibi.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Wederom worden mensen die kritiek hebben op AKP beschuldigd van betrokkenheid bij ''Ergenekon'':
http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video.aspx?s=5&vid=3237
Dit begint de spuigaten uit te lopen.![]()
Je hebt het mis. Mijn opa komt uit een dorp. Vader is opgegroeid in stad. Maar is wel degelijk interesse voor geschiedenis.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook het geval met de meeste families die uit dorpen komen, of heb ik het mis?
De mensen, althans bij ons in het dorp, tonen 0,0 interesse in geschiedenis of wat voor beschaving dan ook
Dag routine: iets met hooi doen, beesten te eten geven, koe melken, schaap slachten, neuken voor het nageslacht, eten en naar bed.
Ik zei dan ook meeste, niet allequote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je hebt het mis. Mijn opa komt uit een dorp. Vader is opgegroeid in stad. Maar is wel degelijk interesse voor geschiedenis.
Maar feit is wel dat als je bezig bent met overleven, je minder moeite doet om achter de zin van het leven te komen
Nee idd de ouders van hem komen dus uit Griekenland. Verder weten hun ook niks over hun familie. Het enige wat ze wel nog weten is dat ze uit het griekse dorpje Ioaninna komen. Meer niet. Ik ben daar geweest toen ik een kee met mn pa met de auto naar Turkije op vakantie ben geweest. Ben vorig jaar ook met hem met de auto op vakantie geweest btw, echt geweldig. Wil niet meer met het vliegtuig gaan. Mijn pa had zn been gebroken in Turkije, dus ik moest de hele weg terug rijden, echt super manquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:32 schreef msnk het volgende:
Dat vind ik nou interessant, als men uitlegt hoe dat nou zit met hun roots. De meesten beginnen daar niet aan.
Maar ik blijf nog wel met een paar vraagtekens. Je vader is geen Turk had je eerder verteld toch?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Wederom worden mensen die kritiek hebben op AKP beschuldigd van betrokkenheid bij ''Ergenekon'':
http://videogaleri.hurriyet.com.tr/Video.aspx?s=5&vid=3237
Dit begint de spuigaten uit te lopen.![]()
Boehoehoe. Ik ben msnk en ik gemaakt van suikerquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:56 schreef msnk het volgende:
Ik zou echt niet met de auto kunnen
Ben heel erg gevoelig voor reizen, met name vervoer dat benzine o.i.d gebruikt zoals auto's, bussen en vliegtuigen.
Naar n rot situatie waarin we hopelijk verlost zullen zijn van AKP.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Na die bedreiging van Melih Gokcek.
Waar gaat dit serieus heen?
Naar een Turkije waar je geen kritiek meer mag hebben op AKP, omdat je anders ''Ergenekoncu'' bent. Naar een Turkije dat geregeerd wordt door de dictatuur van AKP. Naar een Turkije waar de vrijheid van meningsuiting verleden tijd zal zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Reisziekte, wagenziekte, zeeziekte, luchtziekte of algemeen bewegingsziekte is een verschijnsel dat zich voordoet wanneer de signalen van het evenwichtsorgaan (dat versnelling en beweging registreert) en de waargenomen horizon niet met elkaar in overeenstemming zijn. Zeeziekte komt bijvoorbeeld voor op zee wanneer een schip over de lengte- en/of breedteas beweegt bij ruwe zee. Ook in andere transportmiddelen komt bewegingsziekte voor - waarbij meestal termen als 'wagenziekte', 'reisziekte' of meer algemeen 'bewegingsziekte' gebruikt worden.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Boehoehoe. Ik ben msnk en ik gemaakt van suiker
Heb nog getracht het enigszins te begrijpen, maar dat lukte niet. Iemand die het samen kan vattenquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Een hartaanval tijdens één van zijn vluchten (dacht ik), maar of dat kwam door vliegangst, keine anung.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:04 schreef Draganta het volgende:
Ik word ook altijd misselijk in auto's, maar niet als ik zelf rijd
Vliegtuig vind ik echt super engWas kemal 'saban' sunal niet overleden door zn vliegangst? Zoiets kan ik me herrineren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vraagt om bewijzen toch? Als ze die hebben komen ze wel.quote:Op woensdag 25 maart 2009 23:10 schreef IHVK het volgende:
Ik weet echt niet wie ik moet geloven nou. Die Ugur Dündar heeft gelijk denk ik. Maar ik kan het nooit voor 100% weten.
Uhmm. Waar gaat dit nou weer overquote:Op woensdag 25 maart 2009 23:15 schreef Yel het volgende:
Wat n giller dat die helikopter neergestort is.. Ik hoop dat ze sterven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |