Van dat plaatje worden mensen blij terwijl jij dat niet bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef Beauregard het volgende:
Bij deze een plaatje. Speciaal voor de mensen die niet zo van lezen houden.
[ afbeelding ]
Het is aangetoond dat het gebruik van humor in marketingcampagnes zeer effectief is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:06 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik zag laatst een advertentie met een absurde slogan van de Belastingdienst: 'Werken waar je trots op bent'.
Dat gaat richting 'Arbeit macht frei'.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:06 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik zag laatst een advertentie met een absurde slogan van de Belastingdienst: 'Werken waar je trots op bent'.
Ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef uppie83 het volgende:
Whahahaha ik krijg een bedrag van vier cijfers terug van ze
Dan ben ik bij deze hard door de mand gevallen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:13 schreef Loontjah het volgende:
Je hebt het ook al gehad, en als je slim was geweest was je ook erachter gekomen, dat het bedrag niet klopte.
nee als je er ik voor zet is het sowieso zonder D natuurlijkquote:
Je realiseert je wat voor vertrouwensbreuk je veroorzaakt als je een dergelijke belofte niet nakomt, he?quote:
¤12,36?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb geld zat, dat weet je.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Je realiseert je wat voor vertrouwensbreuk je veroorzaakt als je een dergelijke belofte niet nakomt, he?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:24 schreef afcajos het volgende:
Dat is toch weer een aantal weekjes metselen voor je Beauregard.
quote:
Ho, ik beweer veel, behalve dat ik welvarend ben!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:26 schreef DurumDoner het volgende:
Maar Beauregard, een welvarend man als jij, draait voor die paar tientjes zijn hand toch niet om?
en waar staat de komma?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:10 schreef uppie83 het volgende:
Jammer, mijn beeld van jou is bij deze wreed bijgesteld.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ho, ik beweer veel, behalve dat ik welvarend ben!
Ik leef niet op bijstandsniveau, maar om nu te zeggen dat ik probleemloos 869 naar de Belastingdienst ga overmaken zonder me daar slecht bij te voelen... neen.
Ja, goeie.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
en waar staat de komma?
@ ts, ff een brief sturen naar de belastingdienst dat je je lidmaatschap wil opzeggen. dat je het voordeel er niet van inziet enz
Mwah, een kunst? Het is heel eenvoudig, mits je al je cijfertjes overzichtelijk bij de hand hebt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:35 schreef DurumDoner het volgende:
Ik zorg altijd dat ik wat terug krijg, belastingformulieren invullen is een kunst, overigens.
HAHAHA ZOVEEL MOET BEAUREGARD TERUG BETALEN AHAHAHA EINZ EINZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:36 schreef defabiman het volgende:
Vorig jaar kreeg ik 860 terug,
mag dus niet klagen, hopelijk dit jaar weer
Tip: gebruik Shift+8 om * te krijgen. Shift+7 geeft zo'n vreemd effect.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:41 schreef VeX- het volgende:
Ja, je hebt gelijk.
Ontopic: &&&topic. Slotje.
Whehe, die krijg je niet omdat ik juist 300 euro moet betalen, maar die ik niet ga betalen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:29 schreef msnk het volgende:
Wacht al een halfjaar op 300 eurie teruggave
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:47 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Whehe, die krijg je niet omdat ik juist 300 euro moet betalen, maar die ik niet ga betalen.
Ik krijg ook redelijk wat terugquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:39 schreef Beauregard het volgende:
Oh, mensen, heel prettig dat jullie allemaal wel wat terugkrijgen, i.p.v. moeten betalen. Maar daar is dit topic niet voor in het leven geroepen.
De regel voor dit topic is: OP lezen, meehuilen met mij, en weer oprotten.
Gelieve je daar aan te houden. Bvd.
Moet ie natuurlijk wel op tijd betalen, zodat jij het optijd overgemaakt krijgt van henquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef swarmahoer het volgende:
dat is het bedrag dat ik ongeveer terug krijgdankjewel
Huiliegard!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:04 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Doen waar jij je lekker bij voelt hoor.
Me 2quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef WillempieB het volgende:
Krijg maar in de 4k terug samen met m'n vriendin. Ben goed in aftrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Me 2
![]()
Huis gekocht zeker? Hier ook 3,5K terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je vriendin ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef WillempieB het volgende:
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:11 schreef Beroepsgokker het volgende:
Belasting terugkrijgen is hetzelfde als dat mensen elke maand 50 euro teveel voor hun energierekening betalen en aan het eind een gat in de lucht springen als ze 200 euro terug krijgen
Dat geldt niet als het om aftrekposten gaat die je sowieso niet eerder terug kan krijgen zoals notariskosten etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:11 schreef Beroepsgokker het volgende:
Belasting terugkrijgen is hetzelfde als dat mensen elke maand 50 euro teveel voor hun energierekening betalen en aan het eind een gat in de lucht springen als ze 200 euro terug krijgen
hoe kom je erbij dat je het zonder rente terug krijgt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 23:06 schreef Sputnik het volgende:
Wat je terugkrijgt van de Belastingen is over het algemeen wat je teveel betaald hebt.. en je terug krijgt zonder rente.. hoera!
Gebruik dat geld dan a.u.b. voor een cursus Nederlands.quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:13 schreef beantherio het volgende:
Je betaald mee aan mijn teruggave TS. Goeie zaak en nog bedankt!
Bij dezenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:05 schreef Beauregard het volgende:
Bij deze een plaatje. Speciaal voor de mensen die niet zo van lezen houden.
[ afbeelding ]
That's what she said.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:05 schreef WillempieB het volgende:
Tja, de moskee moet ergens van gebouwd worden hčquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:17 schreef JanaX het volgende:
maar 900, ik mag bijna 1500 lappen in andere halve maand =\
Yep lijkt me heel verstandig. En waar gaan ze die centen dan vandaan halen? Juistem van o.a. je eigen uitkering.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:04 schreef Roops het volgende:
ik vind dat ze de belastingdienst maar moeten afschaffen
Maar het is natuurlijk wel fijn om 2500 euro aan vakantiegeld, belasting en energiekosten terug te krijgen net voor de zomervakantiequote:
Dat is onder de teruggave grens toch?quote:Op donderdag 2 april 2009 18:42 schreef defabiman het volgende:
Shit yeah,
teruggave 2008
16 hele euro's
Das toch 2 kratten Bier als er een aanbieding is.
Dat merk je vanzelf, als dat t geval is, dan verschijnt er een nieuwe topic.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:46 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Dat is onder de teruggave grens toch?
Ik dacht 15.. Alles wat 15 of minder is, krijg je niet terug. En 10 euro of minder hoef jij niet te betalen.. Steken ze toch 5 euro per keer in de zakquote:Op donderdag 2 april 2009 18:46 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Dat is onder de teruggave grens toch?
Ja hoor. Het moest voor gister ingevuld zijn en jij hebt t al terugquote:Op donderdag 2 april 2009 19:08 schreef VeX- het volgende:
Whoohoo! Nadat ik deze in My AT terugzag had ik even op m'n rekening gekeken of mijn aangifte al was verwerkt en ja hoor, ik heb meer dan 546 euro teruggekregen!
Ik heb het vorige week opgestuurd voor 2007 en ik kreeg eergsiter een brief met dagtekening 3 april en gister stond het op mijn rekeningquote:Op donderdag 2 april 2009 19:44 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja hoor. Het moest voor gister ingevuld zijn en jij hebt t al terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |