Dit is dezelfde vraag als vorige keer, die kinderen maken weinig progressiequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet iets leukes voor kids die nog geen akkoorden kunnen spelen maar wel al een half jaartje losse nootjes aan het oefenen zijn?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:28 schreef starla het volgende:
[..]
Dit is dezelfde vraag als vorige keer, die kinderen maken weinig progressie
Les in akkoorden leren spelen lijkt mij dan wel een goed ideequote:Op donderdag 7 mei 2009 09:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Wie weet iets leukes voor kids die nog geen akkoorden kunnen spelen maar wel al een half jaartje losse nootjes aan het oefenen zijn?
Inderdaad een Em moet toch wel lukken, leer ze anders een A11:quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Les in akkoorden leren spelen lijkt mij dan wel een goed idee ^O^.
1 2 3 4 5 6 | b--0-- G--0-- D--0-- A--0-- E--0-- |
1 2 3 4 5 6 | b--2--2----3--3------------3--3-- G--2--2----2--2----1--1----2--2-- D--2--2------------2--2---------- A------------------2--2---------- E-------------------------------- |
F lukt wel en C niet? Of bedoel je niet de barre-F? Die vond ik namelijk een stuk moeilijker dan de Cquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:45 schreef Magnum_Jihad het volgende:
Fucking kut C akkoord. D, A , E, Am, Dm, , Em, G, F, A7, E7, D7, B7, G7 etc etc. lukken allemaal prima en kan ik ook gewoon 'snel' op elkaar afwisselen, maar als ik dan een c (of c7) wil pakken doe ik daar meestal gewoon vijf tot tien seconden over.
Iemand nog tips?![]()
Dat ik meestal te lui ben om mijn nagels te knippen helpt ook niet echt.
uhm, deze Fquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
F lukt wel en C niet? Of bedoel je niet de barre-F? Die vond ik namelijk een stuk moeilijker dan de C
Maar aangezien de Am wel lukt, probeer gewoon even tussen Am en C en weer terug te wisselen, dan hoef je maar 1 vinger te verplaatsen, en voor je 't weet zit 'ie helemaal in je systeem
Ahh ok, je hebt ook de volledige F waarbij je de E en A-snaren ook aanslaat (zoiets: 133211).quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:56 schreef Magnum_Jihad het volgende:
[..]
uhm, deze F
http://www.justinguitar.com/en/BC-007-TheFChord.php
![]()
C heb ik dus moeite mee
Dat nummer van Bob Dylan is trouwens echt geweldig
Je moet absoluut je nagels bij knippen, anders heeft het geen zin.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:45 schreef Magnum_Jihad het volgende:
Dat ik meestal te lui ben om mijn nagels te knippen helpt ook niet echt.
Klopt, ernstig frustrerend!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:20 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Je moet absoluut je nagels bij knippen, anders heeft het geen zi.
Je bedoelt Barré, die F is ook volledig, het heeft immers een F, A en C.quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:01 schreef Dylanesque het volgende:
Ahh ok, je hebt ook de volledige F
Ik bedoelde inderdaad meer volledig als in alle snaren, bedankt voor het verbeterenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:45 schreef starla het volgende:
[..]
Je bedoelt Barré, die F is ook volledig, het heeft immers een F, A en C.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |