Die tab erbij van 'm is ook handigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:24 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Was wel leuk om te lerenleek lastig maar echt supermakkelijk stiekem
Wat voor C is dat? Hij klink erg mooi met de D7,quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:06 schreef Maisnon het volgende:
Heb moeite met de snelle wissel van D naar... deze variatie van C
3
1
0
2
-
-
Hey die is wel leuk om te leren jaquote:Op zondag 3 mei 2009 11:12 schreef allsystemshalt het volgende:
Fast Car check de site van Justin.
http://www.justinguitar.com/en/ST-616-FastCar.php
Plane ole C, maar dan met een E als basquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Wat voor C is dat?
Is dit een reactie op mijn bericht? In ieder geval haal ik hier al mijn tabs vandaan: http://www.ultimate-guitar.com/quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:17 schreef Lakai het volgende:
Heb je tabs van dat lied? Dat lied is namelijk super
Nee, sorry.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:44 schreef ssebass het volgende:
[..]
Is dit een reactie op mijn bericht? In ieder geval haal ik hier al mijn tabs vandaan: http://www.ultimate-guitar.com/
Voor cliffs of dover gebruik ik deze tab:
http://www.ultimate-guita(...)f_dover_ver6_tab.htm
Vroeger gebruikte ik guitarpro maar ben dat programma kwijt. Heb nog wel ergens 20k tabs
@ punt 1 van die duim. In het begin is dat inderdaad wel belangrijk om het goed aan te leren. Toen ik klassieke gitaar lessen had werd dat er echt in gestampt, maar nu ik al weer wat jaren verder ben en voornamelijk bezig ben met elektrisch gebruik ik die duim zelfs om te fretten.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:12 schreef starla het volgende:
[..]
- Positie van de linker hand (bij linkshandigen rechter hand) op de hals, bij barré bijvoorbeeld de duim niet goed onder de hals plaatsen.
- Niet leren om alternate te picken.
- Snaren aanslaan die je niet moet aanslaan, bij een Am dus ook de lage E meenemen.
etc.
Nee.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef pdiscs het volgende:
Iemand ervaring met dit apparaatje?
[ afbeelding ]
Intelli IMT-500
Dat is wel heel erg handig en precies !
Klem de tuner op de kop van je gitaar en
hoeveel herrie je ook om je heen hebt,
stemmen is geen probleem !
Meting door trillingen in de hals waardoor
het stemmen secuurder en sneller is.
Chromatisch met verlicht LCD display
Yep. Werkt geweldig. Wij hebben hem gebruikt voor het stemmen van onze akoestische instrument bij het maken van onze CD en hij heeft met succes 6- en 12-snarige gitaren, een ukulele en een viool gestemdquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef pdiscs het volgende:
[ afbeelding ]
Intelli IMT-500
Goed te horen. Dan ga ik deze bestellen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Yep. Werkt geweldig. Wij hebben hem gebruikt voor het stemmen van onze akoestische instrument bij het maken van onze CD en hij heeft met succes 6- en 12-snarige gitaren, een ukulele en een viool gestemd.
Ik vind hem erg precies en makkelijk.
Bij www.thehouseofmusic.nl voor EUR 24,95.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:14 schreef Witchfynder het volgende:
Waar en voor hoeveel? Ik zag hem één keer bij een winkel, maar daar was hij veel te duur (volgens onze zanger van wie de onze is).
Prima ding, heb em ook, maar alleen voor thuis enz. Er moet niet teveel omgevingsgeluid zijn dan pakt ie em niet meer, dus live heb je er niks aanquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:17 schreef pdiscs het volgende:
[ afbeelding ]
Intelli IMT-500
Inderdaad, alleen voor thuis.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Prima ding, heb em ook, maar alleen voor thuis enz. Er moet niet teveel omgevingsgeluid zijn dan pakt ie em niet meer, dus live heb je er niks aanMaar daar zal je hem vast ook niet voor kopen
.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:54 schreef starla het volgende:
[..]
Plane Plain ole C, maar dan met een E als bas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |