Daarmee kom je er wel, op de afdeling debiteurenbeheerquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:10 schreef MOON76 het volgende:
Standaard uitspraken bij Defensie :
Sld/Kpl : Sergeant, dat is toch wel een probleem!
Sgt : Er bestaan geen problemen, alleen uitdagingen!!
quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:44 schreef RaptoR-X het volgende:
though I walk through the valley of death, I will fear no evil, because I am at 80,000 feet and climbing
?quote:Op donderdag 26 maart 2009 23:15 schreef vannilesoep het volgende:
"Omgaan met teleurstellingen" en "Stukje MentEx" wordt al snel geroepen als iets weer eens fout gaat. Daarnaast vind ik het zelf altijd handig om te zeggen dat je functioneel moet blijven, als je weer eens met je handen in je zak staat of een keer een jas van je PGU aanhebt in combinatie met burgerkleren om maar wat te noemen
Handen in je zakken is not done en respectloos...Burgerkleding en Defensie kleding mixen is ook not done..quote:
Tsja....met kouwe ballen functioneer je ook niet goed...dus zo kan je het ook uitleggen..quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Handen in de zak respectloos? Haha, kan toch juist ook harstikke functioneel zijn om de handen te beschermen? Ennuh, over de combinatie burger/militair moet ook niet zo moeilijk gedaan worden vind ik.
Combinatie burger militair is gewoon not done, laat dat maar aan alto's, emo's enz over, maar met zulke lui moeten wij ons niet willen identificeren. Uniform is correct, of uniform is uit.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 09:19 schreef Lightning_NL het volgende:
Handen in de zak respectloos? Haha, kan toch juist ook harstikke functioneel zijn om de handen te beschermen? Ennuh, over de combinatie burger/militair moet ook niet zo moeilijk gedaan worden vind ik.
Hear Hear!!!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Combinatie burger militair is gewoon not done, laat dat maar aan alto's, emo's enz over, maar met zulke lui moeten wij ons niet willen identificeren. Uniform is correct, of uniform is uit.
Onderbroeken, zandkleurige shirts, sokken, hepla. Bila al helemaal niet, tenzij je met pech langs de weg staat en je hebt niets anders bij.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:11 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hear Hear!!!
Al kan je voor sommige kleine combinaties wel een uitzondering maken... zie mijn eerdere post...
Als er op vrijdagmiddagappel een aantal waren die hun kisten onder hun spijkerbroek aan hadden, maakte ik daar nooit een probleem van...quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:13 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Onderbroeken, zandkleurige shirts, sokken, hepla. Bila al helemaal niet, tenzij je met pech langs de weg staat en je hebt niets anders bij.
Ik ben het met MOON76 eens. Kisten icm burgerkleding moet gewoon kunnen. Evenals een PGU jas ofzo. Ik doe daar zelf nooit zo moeilijk over als ik effe een jas nodig heb. Ik haal alleen m'n rang en naam erafquote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Combinatie burger militair is gewoon not done, laat dat maar aan alto's, emo's enz over, maar met zulke lui moeten wij ons niet willen identificeren. Uniform is correct, of uniform is uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |