dat dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:39 schreef RTB het volgende:
maar je bent tot niks verplicht. Garantie tot aan de deur.
Hem zeggen even te wachten, dat je het geld gaat halen, naar binnen gaan, 112 bellen en even traineren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:59 schreef fries1984 het volgende:
Hij is net aan deur geweest (samen met een klerenkast).. klapt het spul voor de deur en zegt 175,- terug te willen. Ik zeg doodleuk nee... hij zegt over een uur terug te komen en verwacht dan 175,- zo niet verhaalt hij de schade (zijn woorden) op een andere manier...kijkend naar mij auto...
Wordt ik verdomme nog bedreigd aan mn eigen deur. Ik acht deze persoon tot alles in staat en beluit dan toch maar heel laf 175 terug te geven en de pc aan een ander iemand te verkopen...
politie bellen en beetje liegen over de situatie, anders komen ze niet. Dus iets erger maken dan het is.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:59 schreef fries1984 het volgende:
Hij is net aan deur geweest (samen met een klerenkast).. klapt het spul voor de deur en zegt 175,- terug te willen. Ik zeg doodleuk nee... hij zegt over een uur terug te komen en verwacht dan 175,- zo niet verhaalt hij de schade (zijn woorden) op een andere manier...kijkend naar mij auto...
Wordt ik verdomme nog bedreigd aan mn eigen deur. Ik acht deze persoon tot alles in staat en beluit dan toch maar heel laf 175 terug te geven en de pc aan een ander iemand te verkopen...
Dan ZEKER niet dat geld teruggeven.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:59 schreef fries1984 het volgende:
fok knokploeg?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef RTB het volgende:
Bel de politie en zeg dat iemand je aan je deur staat te bedreigen?
Of regel zoveel mogelijk vrienden in een half uur en wacht hem op.
Ik weet niet of de fok knokploeg wel in een half uur in Friesland kan zijnquote:
ik zie je probleemquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:04 schreef RTB het volgende:
[..]
Ik weet niet of de fok knokploeg wel in een half uur in Friesland kan zijnuitgaande van de naam van TS dan.
Ik woon al in Friesland, dus moet geen probleem zijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:04 schreef RTB het volgende:
[..]
Ik weet niet of de fok knokploeg wel in een half uur in Friesland kan zijnuitgaande van de naam van TS dan.
Zet je auto weg en bied de buren aan om hun auto bij jou te parkeren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:59 schreef fries1984 het volgende:
In een uur moet het mogelijk zijn om een webcam feed op te zetten en deze t internet op t gooienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:02 schreef Wupppie het volgende:
Ik zou wel eens willen weten hoe hij denkt die 175 ballen te krijgen door je auto in elkaar te slaan.
ik had mooi 112 gebeldquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:59 schreef fries1984 het volgende:
Ik had hem met een stalenbuis opgewacht, en wanneer hij aanbelt via de achterdeur omlopen en `m direct neer knuppelen.quote:
ruilen tegen een ruggegraat en een paar ballen?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:12 schreef fries1984 het volgende:
Iedereen bedankt voor de tips!
Aangezien de persoon "een bekende" in de regio is en ik deze persoon zeker in staat zie om mijn auto e.d te beschadigen kies ik maar eieren voor t geld (moest van de vrouw...)
Iemand nog belang bij een pc??
Het zou toch wat zijn als je belt nu dat je een gozer aan de deur hebt die dreigt je in elkaar te meppen en je auto te mollen, en ze niet komen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach ja, politie komt hooguit om de schade op te nemen.
Ja dan komen ze ook wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als je belt nu dat je een gozer aan de deur hebt die dreigt je in elkaar te meppen en je auto te mollen, en ze niet komen.
Alhoewel ik zeer waarschijnlijker eerst een stuk hout had gepakt om hem af te tuigen
Je moet ook tweedehands een deugdelijk product leveren. Dat kan betekenen dat je hem terug moet nemen onder omstandigheden. Maar hier is dat duidelijk niet aan de orde.quote:
Ja lekker liegen tegen de politie. Wordt leuk als je later aangifte gaat doen, moet je ze weer een ander verhaal vertellen omdat je anders zelf strafbaar bent.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
politie bellen en beetje liegen over de situatie, anders komen ze niet. Dus iets erger maken dan het is.
Dit dus geweld moet je gewoon met geweld oplossen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als je belt nu dat je een gozer aan de deur hebt die dreigt je in elkaar te meppen en je auto te mollen, en ze niet komen.
Alhoewel ik zeer waarschijnlijker eerst een stuk hout had gepakt om hem af te tuigen
Het is treurig dat de samenleving zo ver is gekomen maar je hebt wel een punt. Ik zou ook het bedrag maar terug geven. Wat is het beste wat je er anders uit gaat krijgen? Zul je zien dat ie je banden lek steekt, kom je bij de politie zul je zien dat ze niets kunnen doen omdat er geen getuigen zijn en als je dan echt pech hebt dan komt ie nog een paar terug om je te bedreigen en het enige wat de politie kan doen is er melding van maken. Nou dat zal hem afschrikken!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef NDAsilenced het volgende:
Even een eerlijk bericht, wij op fok willen sensatie, of op z'n minst een confrontatie met onze vijand (de pauper). Als je geen hele heisa wil dan is het geld terug de simpelste oplossing, hier kan je nog steeds een (morele) winst uithalen door 150 te geven.
Wat hij dus zegtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:14 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ruilen tegen een ruggegraat en een paar ballen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |