niemand heeft er last van : behalve ik....quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:18 schreef genakt het volgende:
nee gewoon laten zitten alsof iemand er last van heeft
oké ik ben dus (gelukkig) niet de enige maar,quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:28 schreef poepeneesje het volgende:
Ik ken het probleem, ik trim het ook regelmatig bij, het hoeft natuurlijk niet ultra kort en het ziet er een stukje netter uit.
Gezien je eerdere topic:quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:13 schreef big_n_fan het volgende:
Hallo beste mensen zoals jullie (waarschijnlijk) weten ben ik flink behaard,
zo ook op mijn benen (het is echt een oerwoud daar) maar,
ik wil het niet gaan scheren want dat vind ik er dom/gay uitzien bij een jongen dus,
dacht ik : is trimmen niet wat?
kortom : wat zijn jullie ervaringen met/vinden jullie van (been)haar trimmen?
bvd,
mvg,
biggie.
..en met behulp van mijn paranormale gaven voorspel ik over 6 dagen een schaam(/kont)haar topic.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:37 schreef big_n_fan het volgende:
Beste PUB-ers,
ik ben 14 jaar en ik heb al flink wat gezichtsbeharing.
ik ben nog niet begonnen aan scheren omdat ik denk dat het dat heel snel teruggroeit dus,
ik KNIP mijn gezichtsbeharing al een tijdje met een schaar maar,
dat groeit ook zo weer terug dus vraag ik me af,
kan ik dan niet net zo goed beginnen met scheren?
bvd,
mvg,
biggie.
Grappig ; ik zat er net aan te denken om zo'n topic te openen (over konthaar) want,quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gezien je eerdere topic:
[..]
..en met behulp van mijn paranormale gaven voorspel ik over 6 dagen een schaam(/kont)haar topic.
Uri Geller, eat your heart out!
In your face Uri Geller! Vooraf niets afgesproken, geen voorkennis, niets!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:50 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
Grappig ; ik zat er net aan te denken om zo'n topic te openen (over konthaar) want,
wtf het is echt niet normaal hoeveel haar ik heb om mijn billen (en in) die haren zijn bijna even lang als mijn hoofdharen....![]()
ik heb hetzelfde denk dat ik het ga laten laseren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:50 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
Grappig ; ik zat er net aan te denken om zo'n topic te openen (over konthaar) want,
wtf het is echt niet normaal hoeveel haar ik heb om mijn billen (en in) die haren zijn bijna even lang als mijn hoofdharen....![]()
je zou het ook gewoon mannelijkheid kunnen noemen..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
niemand heeft er last van : behalve ik....
chicks vinden mij een zwerver als ze mijn benen zien en jongens noemen mij een aap als ze mijn benen zien....
Daar moet je je wat van aantrekken en je benen gaan scheren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:20 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
chicks vinden mij een zwerver als ze mijn benen zien en jongens noemen mij een aap als ze mijn benen zien....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 @ 18:20 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
Of een bodybuilder bentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:17 schreef TNA het volgende:
Nooit gedaan, maar benen scheren is ernstig gay, tenzij je wielrenner bent, of een vrouw. Trimmen kan het vrij onopvallend korter maken.
Ben jij gewoon niet een aap?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:13 schreef big_n_fan het volgende:
Hallo beste mensen zoals jullie (waarschijnlijk) weten ben ik flink behaard,
1 : Ja ik ben nu al begonnenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:45 schreef HairyArsedIrishman het volgende:
Gast...
Jij hebt echt de verkeerde vrienden.
Allereerst: ben je nou al begonnen met het scheren van je gezicht?
Want daar kunnen die opmerkingen dus ook vandaan komen.
Ikzelf ben ook nogal behaard, maar dat is gewoon mannelijk.
Zodra je je beenhaar gaat trimmen of iets dergelijks, terwijl ze weten dat je daarvoor zo behaard was kan je nog meer opmerkingen verwachten...
Je bent toch niet zo een gay die zich overal glad wil hebben?
14,quote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij?
En de zielige mensen waar je mee omgaat?
doe ik al maar dan krijg ik alleen maar meer vervelende opmerkingen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:58 schreef Clif het volgende:
[..]
je zou het ook gewoon mannelijkheid kunnen noemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |