Geloof me het is bij mij nu meer dan nodig maar,quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:39 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Je moet scheren als het nodig is, is totaal niet leeftijdsgebonden kerel
Koop geen Gillette want je betaald je scheel aan scheermesjes. Koop een elektrische
Met 1 mesje doe je 3 maanden als je ze op een normale gebruikte wijzen gebruikt. Gezien er 4 mesjes inzitten in een normal pack, dan heb je dus 4 x 3 maanden glad scheerplezier.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:39 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Koop geen Gillette want je betaald je scheel aan scheermesjes. Koop een elektrische
Minder effect, ja. Duurder qua aanschaf, ja. Maar Gillette mesjes kosten per 4 een eurotje of 14? Dus na een paar keer mesjes aanschaffen blijkt zo'n elektronische scheermachine toch niet zo duur.quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:46 schreef big_n_fan het volgende:
En btw een elektrische heeft toch minder effect en is toch duurder dan Gillette?
Jij hebt je mesjes in een vitrinekast staan ofzo. Als ik mijn mesjes namelijk gebruik doe ik er echt geen 3 maanden mee. Dat zijn zo'n 30(!) scheerbeurten (als je je maar eens in de 3 dagen scheert)...quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:48 schreef Remsjo het volgende:
Met 1 mesje doe je 3 maanden als je ze op een normale gebruikte wijzen gebruikt.
Ik scheer me elke dag, elke dag met Gillete Fusion. Nog steeds even gladquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:50 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Minder effect, ja. Duurder qua aanschaf, ja. Maar Gillette mesjes kosten per 4 een eurotje of 14? Dus na een paar keer mesjes aanschaffen blijkt zo'n elektronische scheermachine toch niet zo duur.
[..]
Jij hebt je mesjes in een vitrinekast staan ofzo. Als ik mijn mesjes namelijk gebruik doe ik er echt geen 3 maanden mee. Dat zijn zo'n 30(!) scheerbeurten (als je je maar eens in de 3 dagen scheert)...
Respectquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:53 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik scheer me elke dag, elke dag met Gillete Fusion. Nog steeds even gladPas als die witte strip eraf is geroest koop ik nieuwe
Was het maar zo dat je bink was (op school) als je een baardje had,quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:50 schreef Darkestrah het volgende:
Je moet gewoon vrij vroeg beginnen met scheren, zodat je een stoere baard hebt als je op de middelbare school zit. Dán ben je een bink.
elektrisch is kut maar goed smaken verschillen maar scheer gewoon af en toe dan komt et wel goedquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:39 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Lijkt mij verschillend per persoon.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:21 schreef big_n_fan het volgende:
[..]
Was het maar zo dat je bink was (op school) als je een baardje had,
de meisjes bij mij op school vinden een baardje/veel baardgroei alles behalve sexy,
maar ff een vraagje als ik nu begin met scheren,
hoelang duurt het dan tot dat ik iedere dag mezelf moet scheren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |