quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook vorige week toen ze langs de scherpe rand van het nachtkastje schuurde... ik kon meteen de bandenplakset tevoorschijn halen.
*proest*quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zei mijn vriendin ook vorige week toen ze langs de scherpe rand van het nachtkastje schuurde... ik kon meteen de bandenplakset tevoorschijn halen.
watquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:18 schreef Leanne het volgende:
bleeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhggggggggggggggggggggggggggggg
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen...quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij was kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen....
Kun je me vergeven?![]()
.
ok. ik vergeef jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben er zelf zo van slag van, dat ik rare zinnen formuleer.
Welterusten leukerdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef Leanne het volgende:
nu ga ik ook slapen. alles is weer goed. een dikke nachtkus voor iedereen![]()
Leanne loopt niet zo gauw leeg?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
En daar heb ik heel erg spijt van, want zij kon kwalitatief toch echt niet aan jou tippen....
Kun je me vergeven?![]()
.
wroarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank je... ik zal het nooit meer doen.
Nu dan tijd voor goedmaakseks?.
quote:
Je duikt bij Mart en Leanne het bed inquote:
Neequote:
Oe, ik kom zoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
wroar