quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:55 schreef Kaakklem het volgende:
EDIT:
Ik zie dat ik 'm per ongeluk heb gepost in de klaagbaak dus
KLACHT:
Hans van der Togt terug op TV![]()
Volgens mij worden al die kerels keer op keer gerecycled. Er is weinig vernieuwing.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef Biogarde het volgende:
Die man is intussen? 104?
Zijn de presentatoren echt allemaal op?
Ik zie Hans van der Togt South Park al aankondigen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef Yi-Long het volgende:
Ik wil helemaal geen presentator op Comedy Central! Gewoon die shows uitzenden en verder niks!
Welke mongool bedenkt dit soort onzin nou, alsof hier behoefte aan is
Zal wel gewoon een 1 April grap zijn, en als dat het onverwachts niet is, dan is het te triest voor woorden.
hij schijnt ook degene te zijn die zich goatse noemt.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:50 schreef doeka het volgende:
Het zal wel een 1 april grap zijn, maar toch, Hans mag van mij terug! Flink aan de drank geweest, drugs gebruikt; niets menselijks is hem vreemd! Ik ben voor!![]()
hopelijk komen er betere grappenquote:Vanaf 1 april is hij weer te zien en dat is geen grap, bezweert een woordvoerster van het tv-station dinsdag.
Zo komt ie al 10 jaar in het nieuws.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:44 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Hij was vandaag in het nieuws omdat zijn 12-jarige hond dood was
Die honden heeft ie toch ook nodig als geleidehond met z'n zes flessen wijn per dagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo komt ie al 10 jaar in het nieuws.
Hij koopt steeds oude honden zodat ie snel in het nieuws komt.
Ja anders vindt ie de glasbak nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die honden heeft ie toch ook nodig als geleidehond met z'n zes flessen wijn per dag
Wheheh, dan zegt ie: SAUS park.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:34 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ik zie Hans van der Togt South Park al aankondigen.
LMAOquote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo komt ie al 10 jaar in het nieuws.
Hij koopt steeds oude honden zodat ie snel in het nieuws komt.
bronquote:Hans van der Togt krijgt 100.000 euro voor televisieklus
Hans van der Togt (61) krijgt maar liefst 100.000 euro voor zijn éénjarige contract bij Comedy Central. Dat verklapte Van der Togt dinsdag zelf in RTL Boulevard. Bij Comedy Central zal Van der Togt vanaf 1 april te zien zijn als omroeper. “Ik ben toch een man met 23 televisiejaren achter de rug. Ik krijg een goed bedrag. Denk maar aan rond een ton voor een jaar. Dat vind ik hartstikke mooi, te gek“, liet hij weten. “Ik was ontzettend verrast door het aanbod. Als je bijna 62 bent verwacht je dat niet meer.”
Hans van der Togt is al vanaf april te zien op Comedy Central. “Ze wilden gelijk per april beginnen. Het is geen 1 april-grap. We gaan het sowieso een heel jaar doen.”
Op verzoek van Comedy Central draagt Van der Togt tijdens de opnames wel een pruik. “Ze wilden een pruik. Ze hebben foto’s gezien van hoe ik eruit zag in de jaren ‘80 als omroeper. Ze wilden heel graag dat ik er precies weer hetzelfde uitzag.“
bronquote:AMSTERDAM - De comeback van Hans van der Togt als omroeper bij Comedy Central was een 1 april-grap. Hoewel Hans woensdagavond wel de hele avond te zien was op de zender, werd aan het einde van de avond duidelijk dat het om een éénmalige gebeurtenis ging. Een éénjarig contact voor de oud-presentator, zoals Comedy Central en Hans eerder beweerden, zit er dus niet in.
“De stortvloed aan positieve reacties uit de media laat zien hoe Nederland Hans van der Togt omarmt“, zo meldt een woordvoerder. “We hopen dat iedereen hard heeft kunnen lachen om deze ‘retro TV- inhaker’ van Comedy Central. Wij verontschuldigen ons hierbij aan alle media die de grap niet zagen aankomen.”
Comedy Central bewijst nog maar eens dat humor een nogal breed begrip is...
Viola Holt probeert nu BioDebiel aan te prijzen via TelSell.quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
Zou echt te dieptriest voor woorden zijn als het echt waar zou blijken te zijn.
What's next, Viola Holt als presentatrice op Nickelodeon!?
quote:"Het is geen 1 april-grap."
Volgens de mores van het eenaprilgrollenfestijn mag je niet van te voren zeggen dat het geen 1 aprilgrap is, al is het er wel een. Vind ik. Als je dat er bij moet zeggen is je grap niet goed genoeg.quote:De comeback van Hans van der Togt als omroeper bij Comedy Central was een 1 april-grap.
Jewel! Want ze zenden Unhappily Ever After weer uit, met...quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:24 schreef deepart het volgende:
Comedy Central is geen fuck meer aan met die zuigende nieuwe series
Psssst ....quote:Op vrijdag 3 april 2009 10:30 schreef Twerk het volgende:
Zijn maandelijkse alimentatie die hij moet betalen zal hem wel een beetje te veel zijn geworden. Je wilt tenslotte wel elke dag de grote jongen blijven uithangen op de golfbaan.. En dan doet Hans waar hij het best in is, een beetje babbelen en slijmen en zuigen in Hilversum met als resultaat een overbetaalde, nietszeggende hondenbaan als presentator.
Wat is er jongen?quote:
Een opluchting. Tja, ik volg al dat soort sneu geneuzel niet zo van o.a. de telegraaf, geenstijl en andere koekebakkers.quote:
Dan moet je wel lange tafels hebben en precies aan de andere Kant van hem zitten.. Dat zelfingenomen gebabbel lijkt me nog geen 2 minuten uit te houden.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:37 schreef zoalshetis het volgende:
grappig. ik heb me eigenlijk nooit zo verdiept in het leven van hans van de togt. maar het blijkt dus best een ruige poot te wezen. lijkt me best we iemand die je kan uitnodigen op een fijn diner met 5-gangen.
ik denk dat die man privé behoorlijk wat leuke verhalen te vertellen heeft. het blijft gewoon een showman. met alle scherpe randjes die er bij horen, maar je nooit gezien hebt.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:39 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dan moet je wel lange tafels hebben en precies aan de andere Kant van hem zitten.. Dat zelfingenomen gebabbel lijkt me nog geen 2 minuten uit te houden.
Juist ja. Het lijkt me bij nader inzien ook een zeer groot denker en vooral iemand die allerlei prachtige wilde verhalen heeft over zijn roemruchte Tv-carriere.. Met als ultiem hoogtepunt Het Rad van Fortuin.quote:Op vrijdag 3 april 2009 16:40 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat die man privé behoorlijk wat leuke verhalen te vertellen heeft. het blijft gewoon een showman. met alle scherpe randjes die er bij horen, maar je nooit gezien hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |