Van nu.nl:
Hans van der Togt terug op tvHILVERSUM - Voormalig AVRO-omroeper Hans van der Togt keert terug op de buis. Hij wordt weer omroeper, maar nu voor voor Comedy Central, waar hij de zender ''een warm en vertrouwd gezicht moet geven''.
Vanaf 1 april is hij weer te zien en dat is geen grap, bezweert een woordvoerster van het tv-station dinsdag.
De zender zegt hiermee in te spelen op de retro tv-trend waarin oude programma's en formats weer van stal worden gehaald. Zo is Zeg 'ns Aaa weer op de buis, Het Schaep met de Vijf Pooten, Bananasplit en De Dik Voormekaarshow.
VerrassendVan der Togt werd bekend als omroeper van onder meer de AVRO en daarna als presentator van het succesvolle RTL4-programma Rad van Fortuin.
Volgens Maurice Hols van Comedy Central is de terugkeer van Van der Togt verrassend, maar niet vreemd.
Herkenning"Ten tijde van een recessie hebben mensen juist behoefte aan gezelligheid en herkenning. De doelgroep van Comedy Central, voornamelijk in de leeftijdsgroep 30 jaar en ouder, herkennen in Hans van der Togt een gezicht van vroeger.''
Van der Togt is erg in zijn nopjes met zijn terugkeer naar Hilversum. "In de afgelopen negen jaar heb ik de camera's en de aandacht stiekem toch wel een beetje gemist. Daarnaast vind ik komedies op televisie gewoon heel erg leuk. Ik vind het enig dat ze mij hebben benaderd.''
![]()
Ik zeg:

Al is 'ie wel een beetje slecht opgedroogd zo te zien...
EDIT:
Ik zie dat ik 'm per ongeluk heb gepost in de klaagbaak dus
KLACHT:
Hans van der Togt terug op TV