Dan nog lijkt het me een relevant vraagstuk in dit alles? Je wilt toch de beste oplossing voor zowel werkgever en werknemer?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat was toch ook niet de vraag van TS?
En wat heeft dit te maken met mijn vraag? Natuurlijk, ik lijd aan tunnelvisie en ik wil niets liever dat mijn moeder op vakatie gaatquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar lees je uberhaupt wel de andere adviezen? Want je hebt nogal een erg nauwe tunnelvisie
Tja, laten we het dan gewoon heel duidelijk stellen: Als je moeder toch op vakantie gaat tegen het advies van de bedrijfsarts in en zonder dat er een second-opinion of een deskundigenoordeel is aangevraagd dan heeft de werkgever het recht ontslag aan te vragen omdat je moeder er dan niet alles aan doet om zo spoedig mogelijk te herstellen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 20:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
En wat heeft dit te maken met mijn vraag? Natuurlijk, ik lijd aan tunnelvisie en ik wil niets liever dat mijn moeder op vakatie gaat![]()
Misschien moet jij beter lezen.
Ik heb heel veel adviezen hier gelezen die ik morgen met mijn moeder kan bespreken.
Als zij met pijn in dr reet op vakantie wil, wat heb ik daarop te zeggen. Ik probeer voor haar de meest relevante weg daarin te vinden.
Ik weet ook wel dat het beter is om de vakantie op te schuiven, maar ik ben mn moeder niet. Ik kan haar alleen maar de beste adviezen geven die hier opgegeschreven worden door iedereen.
Tis zielig voor der, maar ze kan zich beter richten op herstel en trouwens, dat stoppen met pillen komt niet zomaar uit de lucht vallen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:22 schreef muisje-eliza het volgende:
na lang overleg over vanalles en nog wat (ik heb mn moeder geprobeerd duidelijk te maken dat ze toch ook echt moet denken aan annuleren)
denk ik dat ik mn moeder zover heb dat ze begrijpt dat annuleren van de reis een reeele optie moet zijn.
Hoe graag ik ook wil dat mijn moeders wens uitkomt om wel op vakantie te gaan.
Ik denk dat ze de reis morgen gaat annuleren
tuurlijk heeft mn moeder fysio, elke dag. Daarnaast probeerd ze voor de rest het huishouden maar n beetje te doen. Zittend strijken en op dr knietjes met de stofzuiger.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:18 schreef AnneX het volgende:
En heeft je moeder behalve de medicatie geen andere ondersteuning als bv. Cesar oefentherapie of fysio?
"Hangen" bij het zwembad of elders is het laatste wat men moet doen om hernia klachten te verminderen of op te heffen.
En overdag afwisselend max 1 uur liggen en zitten en bewegen.
Zitten is het meest belastend voor de rug.
Autorijden ook.
Ná mijn hernia operatie gingen we twee maanden later met de trein op wintervakantie, omdat ik dan zitten en liggen kon afwisselen.
Sterkte voor je moeder.
Oh ja, en na eén jaar was ik en sindsdien klachtenvrij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |