abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:27:39 #151
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67363684
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:08 schreef dokterXL het volgende:

[..]

M'n vader heeft het druk met z'n zaak, en zegt vaak: 'mwah jongen als je moeder het goed vindt'. Een aparte vent maar drukt z'n snor als vrouwlief (moeder) erbij is.
tuurlijk, mamma reluzzz, niemand heeft wat te vertellen, alleen je mamma
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:28:38 #152
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67363718
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:11 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Ik ging samenwonen maar dat ging niet helemaal goed; we mistte elkaar niet, we waren op een gegeven moment niet meer verliefd op elkaar en het houden van gevoel ontbrak, toen hebben we het besluit genomen om uit elkaar te gaan, daarna hebben we nog het bed gedeelt (wel de lusten niet de lasten), en dat heb ik zo heel vaak gedaan met vriendinnen, maar nu heb ik iemand waar ik gevoelens voor heb die ik maar niet kwijt raak en wil haar dus aan mijn moeder voorstellen, maar ohwee ik weet nu al dat het niet mijn 'gading' zal zijn volgens haar.
en dat kwam dor jouw opvoeding?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:44:35 #153
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67364214
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:28 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en dat kwam dor jouw opvoeding?
Mede, maar ik heb in de tussen tijd ook mijn gebrek aan liefde in die tijd opgevuld door extreme dingen te doen waar ik van geniet (zoals een avondje drinken en soms meer met de buren of naar verschillende parenclubs in me eentje of soms met mensen die daar ook van houden), maar het was meer vulling ipv voeding, en daardoor heb ik een deel van mezelf weggedrukt; nu ik haar heb ontmoet kwam dat deel weer naar voren, en dat maakte mij weer verlangen naar een situatie die mijn moeder mij voorspiegelt, dat wil ik wel maar dan op mijn voorwaardes; dus iemand waar ik veel van jou en iemand die onvoorwaardelijk van me houdt, en zij past op dat gebied 'denk' ik bij mij. De tijd zal het leren, ik geloof het pas als ik het zeker weet, maar das logisch, dus het is een risico, maar eerst mam overtuigen.
Je moesje weet het beter, ze kookt je pot en strikt je veter.
klik
Im movin, Im comin
Can you hear what I hear?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 17:46:43 #154
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67364280
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:44 schreef dokterXL het volgende:

[..]

pas als ik het zeker weet, maar das logisch, dus het is een risico, maar eerst mam overtuigen.
nee hoor, je hoeft mamma helemaal niet te overtuigen of heb je soms een contract getekend met je mamma?
je hoeft alleen maar jezelf te overtuigen.
pi_67364702
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:01 schreef Jolly_Reaper het volgende:
x10
Dit is een trol, kan niet anders.
Edit: Of misschien zit je in zo'n enge zwarte kousen familie. Brr.
Die mogen toch heul niet samenwonen

Ik had trouwens ooit eens een vriendje zoals TS, alleen waren we wat jonger. Vreselijk. Hij ging iedere vorm van conflict met z'n moeder uit de weg door haar altijd haar zin te geven, ongeacht mijn mening. Ik heb hem om die reden dan ook gedumpt, na verloop van tijd. Ik denk dat TS (gesteld dat hij geen trol is) hetzelfde lot wacht als mijn puberliefde !
pi_67364865
TS geeft zijn moeder de macht in handen en gaat dan vervolgens zitten mekkeren dat ze daar gebruik van maakt. Wat wil je nou? Zelf beslissingen nemen of mammie laten beslissen?

TS zoek een vriendin die je gewoon opdraagt wat je dient te doen, zeggen of voelen. Lijkt me in jouw geval echt de beste oplossing voor alle partijen.
pi_67364899
He Doc,
Schrijf je in bij een datingbureau, misschien kan je daar invullen wat de wensen van je mams over een je toekomstige vrouw zijn.
Karakter
ambitie
Uiterlijk
etc
Plaats er vervolgens een foto van jou bij, en een van je mams.
Misschien dat je dan een vrouw kan vinden die wel door je mams wordt goed gekeurden waar je zelf ook nog enigsinds gelukkig van kan worden
Liefde en infectie
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:16:55 #158
167595 mirved
Infobesitas
pi_67365088
TS zijn wereldbeeld is volgens mij ook helemaal fucked up.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:40:44 #159
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67365752
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:16 schreef mirved het volgende:
TS zijn wereldbeeld is volgens mij ook helemaal fucked up.
Nou ik werk momenteel thuis en bezoek alleen gelijk gestemden,of mijn buurmanvrouw neemt me soms mee naar plekken waar ik asociaal kan genieten, maar das vulling en vaak merk ik dat ik teneergeslagen ben en vaak heel vrolijk doe als ik mezelf wegdruk.
klik
Im movin, Im comin
pi_67365779
Ik vind het persoonlijk erg triest voor de TS, een dusdanig ongezonde en verstikkende band met je moeder hebben (welhaast een band met symbiotische trekjes) dat alles wat neigt naar het hebben van een individueel bestaan getoetst wordt aan de hand van de relatie met mamma.

TS, je moeder blijft niet je hele leven aan je zijde, probeer die navelstreng eens wat bij te knippen op bepaalde plekjes voordat er dalijk een leegte in je leven aanwezig is die niet meer te vullen is.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:46:02 #161
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67365902
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:41 schreef DeepChord het volgende:
Ik vind het persoonlijk erg triest voor de TS, een dusdanig ongezonde en verstikkende band met je moeder hebben (welhaast een band met symbiotische trekjes) dat alles wat neigt naar een individueel bestaan getoetst wordt aan de hand van de relatie met mamma.

TS, je moeder blijft niet je hele leven aan je zijde, probeer die navelstreng eens wat bij te knippen op bepaalde plekjes voordat er dalijk een leegte in je leven aanwezig is die niet meer te vullen is.
Ik zal het in overweging nemen, maar als ik geen verkering heb dan leef ik erop los hoor, welliswaar vulling en geen voeding, zoals een mac donalds snack, verslavend, maar het drukt ook belangrijke kanten van me weg. En een kinderwensje heb ik ook; een dapper jochie en een lief meisje, zoals me neefjes en nichtjes die ik wel eens over de vloer heb. Maar me vriendin die hoervoer had, gelooft in neuken en genieten van elkaar (zij kan er genoeg krijgen), en vrijheid, maar ik zoek inmiddels iets voor de lange duur, en dan komt moeders om de hoek kijken, en dat is met dit meisje een beetje problematisch.
klik
Im movin, Im comin
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:56:38 #162
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67366253
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:46 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Ik zal het in overweging nemen, maar als ik geen verkering heb dan leef ik erop los hoor, welliswaar vulling en geen voeding, zoals een mac donalds snack, verslavend, maar het drukt ook belangrijke kanten van me weg. En een kinderwensje heb ik ook; een dapper jochie en een lief meisje, zoals me neefjes en nichtjes die ik wel eens over de vloer heb. Maar me vriendin die hoervoer had, gelooft in neuken en genieten van elkaar (zij kan er genoeg krijgen), en vrijheid, maar ik zoek inmiddels iets voor de lange duur, en dan komt moeders om de hoek kijken, en dat is met dit meisje een beetje problematisch.
je denkt aan kinderen terwijl jezelf nog een kind bent? aangezien je je nog niet eens los kan maken van je moeder.
Wordt eerst eens volwassen en dan pas aan kinderen denken, hoe kan je nu een stoere zoon krijgen, als je zelf slappe hap bent!
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:00:26 #163
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67366381
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je denkt aan kinderen terwijl jezelf nog een kind bent? aangezien je je nog niet eens los kan maken van je moeder.
Wordt eerst eens volwassen en dan pas aan kinderen denken, hoe kan je nu een stoere zoon krijgen, als je zelf slappe hap bent!
Een lief jochie (pappa) en een stoer meisje(mamma) mag ook hoor.
Enne moeders komt alleen kijken als het serieus wordt aangaande relatie's.
klik
Im movin, Im comin
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:58:58 #164
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_67368437
Ik moest aan braindead denken bij het lezen van deze thread

[ Bericht 3% gewijzigd door Trashcanman op 24-03-2009 20:13:08 ]
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:06:13 #165
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67370918
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:00 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Een lief jochie (pappa) en een stoer meisje(mamma) mag ook hoor.
Enne moeders komt alleen kijken als het serieus wordt aangaande relatie's.
ja, verdedig je moeder maar tot het bot, veel succes in het verder leven, ik neem afstand van dit topic, je bent zo eigenwijs/arrogant, dat je niks van anderen wil aannemen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:14:10 #166
249795 dokterXL
All Saints - Pure Shores
pi_67373683
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:06 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, verdedig je moeder maar tot het bot, veel succes in het verder leven, ik neem afstand van dit topic, je bent zo eigenwijs/arrogant, dat je niks van anderen wil aannemen.
Dat is mijn moeder, ik niet.
klik
Im movin, Im comin
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:43:50 #167
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67377560
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:14 schreef dokterXL het volgende:

[..]

Dat is mijn moeder, ik niet.
nee, jij laat dat gedrag toe van je moeder.
  woensdag 25 maart 2009 @ 08:26:38 #168
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_67381955
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 17:44 schreef dokterXL het volgende:
maar eerst mam overtuigen.
Waarom? Als ze na het voorstellen van je vriendin je keuze niet accepteert zou je haar duidelijk moeten maken dat ze te ver gaat. Dat die keuze volledig aan jou is. Een beetje goede familieband zou daar tegen moeten kunnen.
  woensdag 25 maart 2009 @ 09:32:20 #169
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67383202
Ik dacht altijd dat het moeilijk was om normaal en gedisciplineerd te zijn en geen rebel. Maar voor sommigen komt dit op geheel natuurlijke wijze bij ze aanwaaien. Ik denk dat deze mensen gewoon laag in de roedel geboren worden.

Maar ff serieus. Je laat over je heen lopen, sukkel! En dat komt niet door je moeder, maar dat komt door jezelf. Jij gaat nergens tegenin. Sterker nog, je had al 100x kunnen zeggen tegen je moeder dat je haar bemoeizieke gedrag niet accepteert maar ipv daarvan open je een topique hier in dit forum. Dat geeft wel weer aan wat voor slap persoon je bent. Vind je het gek dat je moeder vanalles voor jou probeert te regelen? Je bent te slap om zelf in de wereld te staan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_67383277
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 08:26 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Waarom? Als ze na het voorstellen van je vriendin je keuze niet accepteert zou je haar duidelijk moeten maken dat ze te ver gaat. Dat die keuze volledig aan jou is. Een beetje goede familieband zou daar tegen moeten kunnen.
Dat idd, jij bent toch degene die de relatie heeft, staat je moeder ver buiten. Zal beetje van de zotten zijn dat je moeder even beter weet wie geschikt voor jou is . Dat ze er niet mee eens is a la.. maar dat is haar probleem.
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:28:46 #171
107521 Furia
snoopy weer
pi_67399752
Is dat meisje dat je leuk vindt ook 'typisch mavo'? Als dat niet het geval is, dan kun je ook eens samen bij je moeder op de koffie gaan en gewoon niet zeggen wat voor opleiding ze heeft gedaan. Ook mensen met een HBO achtergrond werken in de verpleging. Zorg er gewoon voor dat er voldoende vóór het meisje spreekt, voordat je moeder achter haar mavo-achtergrond komt.

En moeders of TS afkammen is makkelijk, maar moeders willen vaak (wat zij denken dat het) beste (is) voor hun kinderen en sommige familiebanden zijn nu eenmaal zo dat je veel waarde hecht aan de mening én de goedkeuring van je ouders.
  woensdag 25 maart 2009 @ 18:06:48 #172
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67401063
Als ik TS, zou ik een keer met de ergste anita aan komen zetten en met droge ogen zeggen dat we in Las Vegas gaan trouwen, dan weet moeder gelijk haar plaats.
pi_67402250
TS je schrijft in de openingspost dat je al eerder een vriendin hebt gehad die wel in de smaak viel bij je moeder, maar dat het voor jou niet werkte. Dus leer daarvan maak niet opnieuw dezelfde fout, maar ga voor iemand waar jij gek op bent.

Probeer je ma anders duidelijk te maken dat jij haar kijk op de wereld niet deelt en dat er voor jou ook andere aspecten zijn in een vrouw die jou gelukkig kunnen maken. Fuck die status, het meisje dat jij beschrijft zal bijvoorbeeld lief en/of zorgzaam zijn (afgaand op dat ze in de zorg werkt). Lijkt me ook niet onbelangrijk. Spreek anders is eerst met je ma over het meisje waar het omgaat en benoem al haar positieve kanten en dat het voor jou niet boeit dat ze mavo heeft gedaan.
quote:
Ze is een 'bet' weterig type, en erg rationeel, een echte regeltante zeggen ze wel eens.
Ze ziet mij als kind en misschien moet dat veranderen
Inderdaad, dus knoop maar eens een stevig gesprek aan zou ik zeggen. Zet e.v.t. van te voren wat punten (bijv. uit dit topic) op papier/een rijtje. Je weet dat ze bet-weterig is, dus confronteer haar daar maar mee en hou dr een grote spiegel voor.

Je ma heeft nog een hoop te leren op haar leeftijd. Zit totaal in haar eigen belevingswereld. Misschien moet ze eens een paar keer een joint roken, kan ze een beetje relaxen i.p.v. van jou de meest bizarre dingen eisen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Henk1056 op 25-03-2009 19:11:43 ]
  woensdag 25 maart 2009 @ 20:45:10 #174
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_67407018
Hou toch eens op met die adviezen over praten met mamma, als je ermee gaat praten helpt het voor 1 week, daarna weer hetzelfde liedje, je denkt toch niet werkelijk dat mamma gaat veranderen voor zoonlief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')