ik was er vorig jaar al welquote:
dat is langer dan 1 jaar geleden hoorquote:
toen was ik er nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zit net te kijken, nr1 was 30/7 2007
joh in de tijd van mijn stage (eind feb vorig jaar) was ik hier en jij nog niet dus je was er niet vorig jaarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is langer dan 1 jaar geleden hoor
ergens rond sept/okt (ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
toen was ik er niet
ben ergens eind 2007 bij gekomen geloof ik
de zon gaat plots schijnen ook. de goden staan aan mijn zijde vandaagquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
omg nee niet nu al ik moet nog zo lang
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:23 schreef draculettetje het volgende:
en nu is het weer tijd voor mn bedje
in dat opzicht niks veranderd als toen ik hier begon ha ha
chaos theorie?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:22 schreef Tally het volgende:
Bijzonder saai op sommige momenten bedoel je
Op dit moment heb ik genoeg te doen tot half 5.. Misschien wel te veel
Waarom komen ze dan allemaal op hetzelfde moment!
morguuh Madsquote:
jah ik heb zin om uit eten te gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
hebben we er een beetje zin in vandaag?
nee, je hebt zin in de ruige seks na het etentjequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:42 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, je hebt zin in de ruige seks na het etentje
dus, wat wordt het bij de patatboer?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:43 schreef tripack het volgende:
[..]
dat hoort er toch bij als je iets te vieren hebt
oh ja nog gefeli met je 5 jarig jubileum van je vervloektheidquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:43 schreef tripack het volgende:
[..]
dat hoort er toch bij als je iets te vieren hebt
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dus, wat wordt het bij de patatboer?
patatje speciaal, patatje shoarma?
dank jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oh ja nog gefeli met je 5 jarig jubileum van je vervloektheid
dank je dank jequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:47 schreef -Madskillz28TH het volgende:
en voor het geval dat ik je nog niet geleliciteerd had, bij deze !![]()
GEFELICITEERD
Die is fokking briljantquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Sgelequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:49 schreef tripack het volgende:
[..]
Sgele![]()
heb je weer een gaatje gevonden
ey manquote:
Ey Mads!quote:
jahzekerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:50 schreef Sgele het volgende:
[..]Ja er is weer heel even tijd
![]()
Alles goed Tripack?![]()
![]()
Heuh! Geleliciteerdquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:51 schreef tripack het volgende:
[..]
jahzeker5 jaar met meisje enzulks
daar ook nog alles op schema?
dus het blijft nog steeds april dat je terug komtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heuh! Geleliciteerd![]()
Jawel, alles gaat naar behoren hier
Jep, volgende week woensdag vlieg ik terug...als het goed isquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:52 schreef tripack het volgende:
[..]
dus het blijft nog steeds april dat je terug komt
whehehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep, volgende week woensdag vlieg ik terug...als het goed is
wat heb je gemist aan nederlandquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jep, volgende week woensdag vlieg ik terug...als het goed is
Hopen dat het weer dan in ieder geval vergelijkbaar is met hier, want daar heb ik hier heul niet over te klagenquote:
Patatje oorlogquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hopen dat het weer dan in ieder geval vergelijkbaar is met hier, want daar heb ik hier heul niet over te klagen
hier is het nu wisselvallig... vorige week was het beterquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hopen dat het weer dan in ieder geval vergelijkbaar is met hier, want daar heb ik hier heul niet over te klagen
oew dat is zeker wel iets om te missenquote:
Hier blijft het best lekker laatste 2 wekenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:02 schreef tripack het volgende:
[..]
hier is het nu wisselvallig... vorige week was het beter
[..]
oew dat is zeker wel iets om te missen
voor het weer kan je dan beter blijvenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier blijft het best lekker laatste 2 wekenminstens 15 graden en toch veel zon
![]()
Ik zit al 5 weken in Boekarestquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
middag jonge waar zit je nu eigenlijk
weet je al wanneer je weer terug moetquote:
Volgens mij zei ik net dat ik volgende week terug zou vliegenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:07 schreef tripack het volgende:
[..]
weet je al wanneer je weer terug moet
nee ik bedoelde of je wist wanneer je weer naar boekarest moestquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik net dat ik volgende week terug zou vliegen
Oh.. ja ik vlieg volgende week donderdag weer terugquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik bedoelde of je wist wanneer je weer naar boekarest moest
nee echt?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh.. ja ik vlieg volgende week donderdag weer terug![]()
![]()
whehehequote:
Dat zou ik echt niet volhouden denk..quote:
whehehe ik ook niet hoorquote:
jah we hadden net zo goed een msn gesprek kunnen startenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:16 schreef Sgele het volgende:
Toch leuk...zo'n topic voor onszelf Tripack
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef lynda het volgende:
jonge.. het lijkt hier wel een chat van sgele en tripack
spuitelf.. sgele was sneller![]()
lurkertquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:17 schreef lynda het volgende:
jonge.. het lijkt hier wel een chat van sgele en tripack
spuitelf.. sgele was sneller![]()
En dan nog te lam zijn om snel te reagerenquote:
oke oke..quote:
maja ze is er al een tijdje uit hequote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan nog te lam zijn om snel te reageren
heulemaal nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan nog te lam zijn om snel te reageren
Ga jij je er ook nog eens mee bemoeien!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:21 schreef tripack het volgende:
[..]
maja ze is er al een tijdje uit he
dat kan je merken
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Ga jij je er ook nog eens mee bemoeien!
dat is net iets korter dan dat lynda hier niet meer komt/kwamquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:30 schreef Sgele het volgende:
Jezus...het zou bijjna gezellig worden zeg
Hey.. ik was om 1 uur al klaar met werkenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]
dat doe je maar thuis... hier zijn we alleen om elkaar te zieken en te zeiken
quote:
Leugenaarquote:[] dinsdag 24 maart 2009 @ 16:27 (#83)
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:30 schreef tripack het volgende:
[..]
dat doe je maar thuis... hier zijn we alleen om elkaar te zieken en te zeiken
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey.. ik was om 1 uur al klaar met werken
nu moest ik lachenquote:
ik dacht wel dat je dat kon waarderenquote:
dan hoor jij hier niet wegwezenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef lynda het volgende:
[..]
Hey.. ik was om 1 uur al klaar met werken
nee studentquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:31 schreef tripack het volgende:
[..]
jij valt buiten alle regels
jij bent een speciaal geval
Ik mag dat gewoonquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:33 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan hoor jij hier niet wegwezen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo snel gaat het weken niet...quote:
hornbachquote:
McDonalds toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ben ook student maar ik werk heul niet bij de gamma hoor
kentucky fried chickenquote:
KFC, SpringTime, Quick, PIzza Kut, Taco Bellquote:
te nixen.... ja jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:36 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee ik zit op het bankje bij hooters te nixen
Biaaatch!quote:
Zit er een hooters in NL dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:37 schreef tripack het volgende:
[..]
te nixen.... ja ja
je ogen uit je hoofd kijken zal je bedoelen
De pizzzzzzza hut de pizza hut! kenchucky fried chicken en de pizza hut!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
KFC, SpringTime, Quick, PIzza Kut, Taco BellHebben ze hier allemaal in Boekarest
da's best heul veulquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
KFC, SpringTime, Quick, PIzza Kut, Taco BellHebben ze hier allemaal in Boekarest
ja maar ik werk nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:37 schreef tripack het volgende:
[..]
te nixen.... ja ja
je ogen uit je hoofd kijken zal je bedoelen
* Sgele pakt telefoon af van Draakje en springt er heel hard opquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:37 schreef draculettetje het volgende:
ik had het uwv aan de foon dan is het helemaal moeilijk jullie bij te houden
godver nou heb ik dat nog in mn kop ookquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:38 schreef lynda het volgende:
[..]
De pizzzzzzza hut de pizza hut! kenchucky fried chicken en de pizza hut!
weet ik niet...quote:
quote:
Na te gaan dat ik er bij geen een ben geweest om te etenquote:
was stiekum best belangrijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele pakt telefoon af van Draakje en springt er heel hard op
Zo...nu kan je niet meer gebeld worden
cool dat doe ik ook ga over 5 minuutjesquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef tripack het volgende:
[..]
weet ik niet...
mensen ik pier er een half uurtje eerder tussenuit![]()
ben ik net voor de grote drukte thuis en dan geljik door om lekker te gaan eten![]()
mazzels
Fijne avond matey!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef tripack het volgende:
[..]
weet ik niet...
ben ik net voor de grote drukte thuis en dan geljik door om lekker te gaan eten![]()
mazzels
eet smakelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef tripack het volgende:
[..]
weet ik niet...
mazzels
* Sgele pakt een telefoon uit de kastquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
godver nou heb ik dat nog in mn kop ook
hoe is het verder daaar?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Na te gaan dat ik er bij geen een ben geweest om te eten
Zie je vind me helemaal geen biatch!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
[..]
Na te gaan dat ik er bij geen een ben geweest om te eten
Nog even danquote:
Je kan best lief zijn enzoquote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nog even dan
Best goed hoor, volgende week woensdag vlieg ik terug naar NL
[..]
Je kan best lief zijn enzo![]()
Ik ben er weg van!![]()
nou jij ook fijne avondquote:Op dinsdag 24 maart 2009 16:42 schreef lynda het volgende:
Doei sgele!![]()
* lynda trekt zich ook weer terug.. tot ... ooit!
het is inderdaad diep diep triestquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:05 schreef MaleDuck het volgende:
wat een rust hier zeg... maar gemiddeld 1 topic per dag...
rustig maar...quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
het is inderdaad diep diep triest
[ afbeelding ]
LL weet ik niet, moos af en toe wel, runx heeft werk gevonden, debs weet ik niet en barra is hier wel regelmatigquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
rustig maar...
maar hoe komt het dat LL, mooz, runx, debs, barra enzo nauwelijks meer posten hier?
denk ik danquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:10 schreef MaleDuck het volgende:
oke.. LL zit nog steeds thuis zeker... dan heeft ze het natuurlijk veel te druk...
grappig dat je ook nog automatisch quote... maar dat is nu niet nodig hoor... we posten maar met zn tweeen... tenminste dat verwacht is...quote:
maar toch gewoon doen hahaquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
grappig dat je ook nog automatisch quote... maar dat is nu niet nodig hoor... we posten maar met zn tweeen... tenminste dat verwacht is...
praat je nou tegen jezelfquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gewoon omdat ik dat gewend ben denk ik
huh?quote:
goedemiddag voor jouquote:
mogguh medemensquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:24 schreef Crazy-p het volgende:
tvp
misschien dat ik er vandaag wel aan toe kom
Mogguh mensen!
iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd
mededeling ** nog 5 minuten **SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
moet pas om half 10 beginnen..
tot 6 uur vandaag..
Help me teach her how to fly......
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd
mededeling ** nog 5 minuten **ach ja, ik heb om half 5 weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
*sgopt madz naar Tokio*quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ach ja, ik heb om half 5 weekend
schop mij dan tenminste naar new yorkquote:
neej daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
schop mij dan tenminste naar new york
dat betekent maar 1 dingquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ach ja, ik heb om half 5 weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
nou ja, ene kant wel lekker zo laat beginnenquote:Op woensdag 25 maart 2009 08:31 schreef Crazy-p het volgende:
[..]![]()
moet pas om half 10 beginnen..
tot 6 uur vandaag..
begin liever wat vroeger..quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja, ene kant wel lekker zo laat beginnen
quote:Op woensdag 25 maart 2009 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat betekent maar 1 dingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
heul ergquote:
dacht ik alquote:
morguuh Crazyquote:
morguuh fridayquote:
adem in.. adem uit..quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
écht soms heb ik zin om bepaalde collegas een strot dicht te knijpen.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik ook! Vooral als je je nek uitsteekt zodat er iemand van Dell komt om de laptop te fixen en die laptop is hier nietquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
dell is sadquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook! Vooral als je je nek uitsteekt zodat er iemand van Dell komt om de laptop te fixen en die laptop is hier niet
Ik had het niet over Dellquote:
laterz sgelequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:45 schreef Sgele het volgende:
Ik moest lachen![]()
En ik ben er meteen weer vandoor, op werkbezoek![]()
ga dna werkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
nee, dat niet alleen pc's en telefoons, maar voordat ik dat kan doen moeten wel eerst bureau's geplaatst worden...en dat is gewoon niet goed geregeld..allemaal werknemers die weer zitten te zeuren van...dan zit er wel iemand met de rug naar de muur...allemaal van zulk soort dingenquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:11 schreef tripack het volgende:je moet alles zelf tillen en verslepen?
whehehequote:
en niemand mag met de rug naar de muur zitten??quote:Op woensdag 25 maart 2009 10:14 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, dat niet alleen pc's en telefoons, maar voordat ik dat kan doen moeten wel eerst bureau's geplaatst worden...en dat is gewoon niet goed geregeld..allemaal werknemers die weer zitten te zeuren van...dan zit er wel iemand met de rug naar de muur...allemaal van zulk soort dingen
draakjequote:Op woensdag 25 maart 2009 10:26 schreef draculettetje het volgende:
kom even snel zwaaien
moet zo alweer weg
faalhaasjequote:
klopt daarom ben ik een layout aan het shoppen voor mijn sitequote:Op woensdag 25 maart 2009 09:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ga dna werken![]()
owneej je bent stagiair
das handigquote:Op woensdag 25 maart 2009 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.cartoline.it/p(...)cherzi_150404_01.swf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door WhiteLightning op 25-03-2009 11:35:22 ]De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
topickillerquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Goedemiddag, mijn werklustige vriendjes en vriendinnetjes
uhmz... maar is het dan niet tijd voor een brunchquote:
ja lijkt me welquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:45 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz... maar is het dan niet tijd voor een brunch
is het werk op? of zit je er doorheen?quote:
ik ook! ik ga lekekr zuipen vanavondquote:Op woensdag 25 maart 2009 12:59 schreef Tally het volgende:
Zo. Ik heb het gehad voor vandaag!
veel plezier dan!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook! ik ga lekekr zuipen vanavond
dank je , ben er erg aan toe. een grote $&*%&$% zooi hier.quote:
hmmm da's minderquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dank je , ben er erg aan toe. een grote $&*%&$% zooi hier.
whehehehe, ik denk echt dat ik zonder te overdrijven +- 20 speklappen in de vriezer heb liggen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm da's minder![]()
en toch moet ik steeds aan speklappen denken
ik grill iedere week alquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:14 schreef draculettetje het volgende:
dat zijn er best heeel veeel, nu maar snel bbq weer dan!
whehehe ik moest lachenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm da's minder![]()
en toch moet ik steeds aan speklappen denken
Ik zit er gewoon even doorheen maar ook omdat er nu even niets te doen is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:00 schreef tripack het volgende:
[..]
is het werk op? of zit je er doorheen?
grilpan of klapgril?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik grill iedere week almaar liever op de bbq ja
nee , in de oven, daar gaat meer inquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:20 schreef tripack het volgende:
[..]
grilpan of klapgril?
gister ook lekker gegrilledaangezien ze daar sinds deze week niet meer aan wokken deden
dat is altijd vervelendquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zit er gewoon even doorheen maar ook omdat er nu even niets te doen is.
Wanneer wel weet ik even niet.
jah? ow zo heb ik het nog nooit gegetenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee , in de oven, daar gaat meer inecht een wereld uitvinding, alleen je bent zo lang bezig
en wat voor uitzicht heb je nu?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
gvd, eindelijk klaar met die koloten verhuizing
hetzelfde, ik hoefde niet te verhuizen, maar wij moeten alle IT-appataruur doen en registeren en ompatchen en weet ik et allemaalquote:
Even gevraagd of ik naar huis kan.quote:
ah jullie moeten de kutklusjes doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hetzelfde, ik hoefde niet te verhuizen, maar wij moeten alle IT-appataruur doen en registeren en ompatchen en weet ik et allemaal [ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:31 schreef tripack het volgende:
[..]
ah jullie moeten de kutklusjes doen
oew en wat was het antwoord?quote:
Dat heb ik nog niet gehad. Hij zit in gesprek.quote:
wel zorgen dat ze goed gaar zijn hequote:Op woensdag 25 maart 2009 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik grill iedere week almaar liever op de bbq ja
een vrouw met een uitknop?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:33 schreef draculettetje het volgende:
en nu ga ik weer even netjes in rust stand
ah... ff het lampje vervangen of de batterij opladenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
neuj meer dat het licht uit gaat
batterij opladen!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:37 schreef tripack het volgende:
[..]
ah... ff het lampje vervangen of de batterij opladen
3quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:24 schreef tripack het volgende:
[..]
jah? ow zo heb ik het nog nooit gegeten
gewoon allah akbar zeggenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:38 schreef -Madskillz28TH het volgende:
godsamme, 1 of andere turk bij hp aan de lijnik versta er niks van
quote:
jij ook zekerquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
kerel zit ook te zuchten aan de telefoon
hell noquote:
wtfquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
en met een belgisch accent
what are the fucking odds
ik dus ook niet, tot nuquote:
help dan ffquote:
dat zeg ik...quote:
ja maar ik was snellerquote:
op de fiets?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
man man wat een weer zeg...
en dan moet ik er over een uur nog doorheen ook
kijkt op zijn werk pcquote:
is dat een "subtiele" manier om ons in te wrijven dat je over een uur vrij bent?quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
man man wat een weer zeg...
en dan moet ik er over een uur nog doorheen ook
quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is dat een "subtiele" manier om ons in te wrijven dat je over een uur vrij bent?
ja op de fietsquote:
ik weet niet of ik er wel blij mee moet zijn... als het zo regent...quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
is dat een "subtiele" manier om ons in te wrijven dat je over een uur vrij bent?
HP staat voor? harde politiefilms?quote:
dan blijf je toch langerquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik weet niet of ik er wel blij mee moet zijn... als het zo regent...
nee... ik moet gaan winkelen... een pak kopen voor een bruiloft volgende week...quote:
jahquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
HP staat voor? harde politiefilms?
leuk bruiloftquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nee... ik moet gaan winkelen... een pak kopen voor een bruiloft volgende week...
mazzel Talquote:
de volgende voor mij is in oktober volgens mij... tenminste waar ik de hele dag mee mag dan he...quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:54 schreef tripack het volgende:
[..]
leuk bruiloftik heb er 1 in mei
nee niet mijn eigen
misschien ook maar nieuw pak kopen
succes door de regenquote:
zo zoquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
de volgende voor mij is in oktober volgens mij... tenminste waar ik de hele dag mee mag dan he...
voor mij ookquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
de volgende voor mij is in oktober volgens mij... tenminste waar ik de hele dag mee mag dan he...
heuj heujquote:Op woensdag 25 maart 2009 14:01 schreef Crazy-p het volgende:
ook weer terug van de lunch
nog 4 uur te gaan
nichtenquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor mij ook
gaat mijn nicht trouwen
oei misschien is jouw nicht dan wel een vriendin van mijquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:59 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
voor mij ook
gaat mijn nicht trouwen
[schreeuwmodus]quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Zeg het maar...
Thomas, je bent een eikel..
kom maar...kommaar kommaar kommaar kommaar
lol, naam?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
oei misschien is jouw nicht dan wel een vriendin van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |