dat zijn aardig wat kratten bier dan, als je het idee hebt om te gaan zuipenquote:
heyquote:
hoest vaders?quote:
quote:
Erg druk met een irritante collega op de achtergrond... zie: Familieproblemen collega...quote:
dat zuigt wel ..... beter dat het snel rustiger wordtquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Erg druk met een irritante collega op de achtergrond... zie: Familieproblemen collega...
Het is hier echt gewoon te druk om op GRTDOJW te komen...
maar hoe is het hier, ik zie dat het nog veel te rustig is hier...
En barra al een baan?
Dat zit er niet in denk ik... zal eerder nog drukker worden... maar ja dat betekend overwerk en extra doekoes... dus dat is dan niet eens super erg...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:15 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zuigt wel ..... beter dat het snel rustiger wordt
heb jij wel opgelet bij maffia enzoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:15 schreef tripack het volgende:
[..]
dat zuigt wel ..... beter dat het snel rustiger wordt
dat is ook waarquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zit er niet in denk ik... zal eerder nog drukker worden... maar ja dat betekend overwerk en extra doekoes... dus dat is dan niet eens super erg...
hoest met de kleine?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat zit er niet in denk ik... zal eerder nog drukker worden... maar ja dat betekend overwerk en extra doekoes... dus dat is dan niet eens super erg...
dat jij mee gaat doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb jij wel opgelet bij maffia enzo
dak mee doe jaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:22 schreef tripack het volgende:
[..]
dat jij mee gaat doen![]()
of dat lijstje waar mijn naam dik gedrukt in staat??de ronde is nog niet begonnen ... je krijg vanavond pas een PM met je rol... dus ik weet niet eens wie of wat ik ben
Gaat lekker... alhoewel ik nog wel wat extra slaap zou kunnen gebruiken...quote:
het wordt je allemaal van zelf wel duidelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dak mee doe ja![]()
en eigenlijk durf ik nie
ach dat ken je op je werk nog doenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gaat lekker... alhoewel ik nog wel wat extra slaap zou kunnen gebruiken...
nog niet aan het doorslapen dusquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach da komt wel goed!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:27 schreef tripack het volgende:
[..]
het wordt je allemaal van zelf wel duidelijken je kan altijd vragen stellen aan mij of de spel leiders... in dit geval ajf en ladi
hoe was je bezoek afgelopen vrijdag eigenlijkquote:
ontzettend gezellig!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:33 schreef tripack het volgende:
[..]
hoe was je bezoek afgelopen vrijdag eigenlijk
nee dat zit er echt niet in...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ach dat ken je op je werk nog doen
ownee toch niet
moooiquote:
mooizoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
quote:
neujquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:36 schreef tripack het volgende:
[..]
moooinog afspraken gemaakt voor een grote ontmoeting
wheheheh zal het er ooooit van komenquote:
we zullen zienquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:39 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheheh zal het er ooooit van komen
goed hoorquote:
vast wel ooitquote:
helaas nog nietquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Erg druk met een irritante collega op de achtergrond... zie: Familieproblemen collega...
Het is hier echt gewoon te druk om op GRTDOJW te komen...
maar hoe is het hier, ik zie dat het nog veel te rustig is hier...
En barra al een baan?
ja dat valt wel tegenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat er te weining mensen van een jaar terug zijn
whehehehequote:
mee eensquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik vind nog steeds dat er te weining mensen van een jaar terug zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
Waarom nouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |