Niet als je transfervrije/goedkope spelers en jeugdspelers in de plaats haalt. Bovendien lijken die investeerders nog een miljoen of 25 in Feyenoord te gaan pompenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 13:58 schreef TC03 het volgende:
Als je spelers laat gaan, moet je niet vergeten dat er ook spelers voor terug moeten komen en dat je afkoopsommen moet betalen. Met een paar spelers laten gaan kan je misschien netto ¤2 miljoen bezuinigen.
Transfervrije en goedkope spelers kosten ook geld en salaris. Stel dat je een keeper haalt voor ¤500.000 met een salaris van ¤400.000. Dat is in totaal 9 ton, terwijl Timmer 7 ton verdiende. Dan ga je er al op achteruit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet als je transfervrije/goedkope spelers en jeugdspelers in de plaats haalt. Bovendien lijken die investeerders nog een miljoen of 25 in Feyenoord te gaan pompen
ben bang dat er weinig terecht gaat komen van die investeerders. Perridon krabbelde de laatste weken terug en het bedrag wordt ook steeds minder.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niet als je transfervrije/goedkope spelers en jeugdspelers in de plaats haalt. Bovendien lijken die investeerders nog een miljoen of 25 in Feyenoord te gaan pompen
Jeugdspelers betaal je nu ook al salaris. Mensen als Leerdam, Nieveld, Fer en eventueel Mulder kun je toch gewoon een basisplek geven. Die doen allemaal niets onder voor de aankopen van de laatste 10 jaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Transfervrije en goedkope spelers kosten ook geld en salaris.
Ik denk niet dat Gudde dat gaat overleven als het nu niet doorgaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ben bang dat er weinig terecht gaat komen van die investeerders. Perridon krabbelde de laatste weken terug en het bedrag wordt ook steeds minder.
Maar dan heb je dus een smalle selectie en is het niveau moeilijk voorspelbaar. Als je wilt dat Been sowieso beter presteert dan dit seizoen lukt dat niet met alleen eigen jeugd. Tenzij we stiekem blijken te beschikken over een lichting zoals Ajax had in '95.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Jeugdspelers betaal je nu ook al salaris. Mensen als Leerdam, Nieveld, Fer en eventueel Mulder kun je toch gewoon een basisplek geven.
En dan denk ik het geld van de investeerders nog even weg.
Je kunt nog wel 2 of 3 aankopen doen hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus een smalle selectie en is het niveau moeilijk voorspelbaar. Als je wilt dat Been sowieso beter presteert dan dit seizoen lukt dat niet met alleen eigen jeugd. Tenzij we stiekem blijken te beschikken over een lichting zoals Ajax had in '95.
Tis nog ver weg. Kan van alles dus nog gebeuren. Beetje media stilte nu. Ben benieuwd wat het gaat brengen..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ben bang dat er weinig terecht gaat komen van die investeerders. Perridon krabbelde de laatste weken terug en het bedrag wordt ook steeds minder.
Als hij er iets aan kan doen misschien, maar dat vraag ik me af..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Gudde dat gaat overleven als het nu niet doorgaat.
Ik geloof ook niet dat je daar heel veel wonderen van moet verwachten. Alleen het circusduo Kraay & Kraay zijn er nog van overtuigd dat het geld er gaat komenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:08 schreef gitaarsnaar het volgende:
Echt niet te geloven gewoon. Denk dat ik toch maar de tocht ga maken per auto en kijk daar wel in de kroeg of we moeten nog in de kroeg aan kaarten kunnen komen.quote:
Borst ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:13 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat je daar heel veel wonderen van moet verwachten. Alleen het circusduo Kraay & Kraay zijn er nog van overtuigd dat het geld er gaat komen
ik hoop mee, dat welquote:Op dinsdag 24 maart 2009 14:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Tis nog ver weg. Kan van alles dus nog gebeuren. Beetje media stilte nu. Ben benieuwd wat het gaat brengen..
had ik nog niet gezien, thxquote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=149132/contentid=9669
jullie jeugd kan wel scoren
Darlij?? Ik dacht dat je het Darlie uitsprak?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 15:41 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=149132/contentid=9669
jullie jeugd kan wel scoren
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:04 schreef Juk het volgende:
[..]
Darlij?? Ik dacht dat je het Darlie uitsprak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |