abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:10:43 #26
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_67356877
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:49 schreef knars het volgende:
@Duvel, klopt, staat me ook nog iets van bij dat jij toen een van de eerste treinen na die storing wist te pakken.
Je kunt vanmiddag meerijden, Utrecht - Gouda lekker in de file.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_67357509
iemand een idee welke tijden de enige stoptrein in het uur gaat welke tussen utrecht en woerden rijd? Er schijnt naast bussen dus ook 1 trein te rijden en wil graag niet aankomen als ie net vertrokken is. Site van ns zegt niet veel.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 14:38:27 #28
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_67357775
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 13:44 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Koploper
Even gecorrigeerd
  Redactie Sport dinsdag 24 maart 2009 @ 15:16:28 #29
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_67358996
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:28 schreef hoerezooi het volgende:
iemand een idee welke tijden de enige stoptrein in het uur gaat welke tussen utrecht en woerden rijd? Er schijnt naast bussen dus ook 1 trein te rijden en wil graag niet aankomen als ie net vertrokken is. Site van ns zegt niet veel.
.07 uit woerden en .05 uit utrecht staat me zo bij
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_67359551
quote:
Station Tilburg krijgt vierde perron
ProRail gaat een vierde perron bouwen op station Tilburg. Dat is nodig om de toekomstige groei van het aantal reizigers op te vangen. In totaal investeert ProRail de komende jaren ¤26 miljoen in het station. Het gaat onder meer om de bouw van liften en roltrappen voor alle perrons en uitbreiding van de fietsenstalling. Om de binnenstad verder te ontsluiten wordt ook de voetgangerstunnel verbreed.


In de afgelopen tijd heeft ProRail vanuit verschillende studies naar de toekomstige situatie van het station Tilburg gekeken. In de ‘toekomstplannen voor het spoor’ wordt ervan uitgegaan dat in Tilburg meer intercitytreinen gaan stoppen. Dat betekent dat station Tilburg meer reizigers te verwerken krijgt. Om die groei op te vangen heeft ProRail besloten om een vierde perron te bouwen. Daarvoor is ongeveer ¤ 10 miljoen vrijgemaakt.

De bouw van het vierde perron valt samen met de ontwikkelingen van de gemeente aan de achterzijde van het station. Door de bouw van het perron te combineren met deze ontwikkelingen, kunnen de kosten voor ProRail en de overlast voor de gemeente worden beperkt.

Naast het realiseren van een vierde perron, maakt ProRail de huidige perrons toegankelijk (liften en roltrappen) voor zoveel mogelijk reizigers. Uiteindelijk krijgt Tilburg daarmee een station met een voor- en achteringang en vier perrons die middels brede trappen, liften en roltrappen goed bereikbaar zijn voor de reizigers.
  Redactie Sport dinsdag 24 maart 2009 @ 15:36:15 #31
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_67359748
Een vierde perron is het niet, Tilburg heeft maar 2 perrons namelijk (waarvan één eilandperron). Ik neem aan dat men een vierde perronspoor bedoelt, of een derde perron.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_67360642
tvp
  Heeft over alles een mening 2022 dinsdag 24 maart 2009 @ 16:15:32 #33
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_67361156
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:36 schreef dennistd het volgende:
Een vierde perron is het niet, Tilburg heeft maar 2 perrons namelijk (waarvan één eilandperron). Ik neem aan dat men een vierde perronspoor bedoelt, of een derde perron.
Ja precies. Ben wel benieuwd wat er dan met de NedTrain werkplaats gaat gebeuren daar, want loze ruimte daartussenin is er niet
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:28:26 #34
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_67361661
De gemeente Tilburg wil die werkplaats opdoeken en een nieuwe bouwen aan de rand van de stad. Dan is er dus ruimte voor een nieuw perron.

http://www.nedtrain.nl/nl(...)d-over-werkplaa.html
pi_67362124
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:38 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Even gecorrigeerd
Allebei. Maar niet VIRM.

Dus
DD-AR
Koploper
VIRM

Ik snap dat ene mannetje hier met zijn VIRM's hier ook niet.
hula
  Redactie Sport dinsdag 24 maart 2009 @ 16:41:41 #36
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_67362185
Wordt die draaischijf daar eigenlijk nog steeds gebruikt?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:46:33 #37
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67362353
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:58 schreef Socios het volgende:

[..]

DD-AR/ mDDM = Alte
(DD)-IRM = Neue (bestaat niet echt meer, alleen het interieur in bepaalde V-IRM-bakken)
V-IRM = Neue Neue
VIRM-4 = Neue Neue Neue (ook wel Neue³)
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:46:55 #38
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67362363
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:39 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Allebei. Maar niet VIRM.

Dus
DD-AR
Koploper
VIRM

Ik snap dat ene mannetje hier met zijn VIRM's hier ook niet.
Bedoel je mij of James1988?
pi_67362442
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:46 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Bedoel je mij of James1988?
James
Sorry, jouw voorliefde voor VIRM's spat er m.i. niet vanaf Maar wie de grootste VIRM liefhebber is moeten jullie zelf uitvechten.
hula
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:51:32 #40
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_67362529
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 16:48 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

James
Sorry, jouw voorliefde voor VIRM's spat er m.i. niet vanaf Maar wie de grootste VIRM liefhebber is moeten jullie zelf uitvechten.
Dat komt omdat ik net als tong80 in bijna elk subforum te vinden ben.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:52:25 #41
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67362557
VIRM
pi_67362645
+1 voor James.

Winnaar krijgt een geheel onverzorgde reis in een ratelende en piepende VIRM.
hula
  dinsdag 24 maart 2009 @ 16:56:16 #43
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67362682
Ja graag.
pi_67363523
Zijn die witte vlekken in de VIRM van jou James1988
Vanmiddag gespot in Den Bosch, machinisten in opleiding.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:04:36 #45
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_67364762
DD-AR is kut. Ik zit nu in een DD-ARretje van Den Bosch naar Breda, en ik zit onder de trap. Dat zit verrot.
pi_67364797
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

DD-AR wordt je alleen al bij de aanblik zat
Wacht maar een paar jaartjes

  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:20:05 #47
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_67365161
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 15:31 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]
Dat klinkt wel goed.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:30:48 #48
136283 knars
Teethgrinder
pi_67365497
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 14:10 schreef Duvel het volgende:

[..]

Je kunt vanmiddag meerijden, Utrecht - Gouda lekker in de file.
Bedankt, maar ik nam de gok vandaag over de Breukelenboog. Was vanmiddag wel een succes en geen harington

M'n reis naar Leeuwarden toch maar gecancelled. Van een treinreistijd van 2x 2u19 naar 2x 3u40 is me toch wat te gortig voor een werkoverleg.
pi_67365744
Wat een hoop gespam hier zeg

ff ontopic maar dan.


Een onbekend gebleven ÖBB 4024 E-Talent is als Regionalzug op weg van Brenner/Brennero naar Innsbruck Hbf als de bekende boog bij St. Jodok am Brenner gepasseerd wordt. Op de achtergrond het imposante viaduct van de Brenner Autobahn, tolweg. Dinsdag 1 juli 2008, St. Jodok am Brenner, Oostenrijk.
pi_67366125
prachtig schilderachtige foto, Zug!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')