Zat gister zelf ook in de 8663, in de 3631 richting Roosendaalquote:
Lijkt mij wel. Want ik heb nog nooit gezien dat een stoomtrein een proefrit voor een organisatie als Prorail wordt ingezet. Ze kunnen namelijk ook een DM'90 uit Hengelo plukken en die gebruiken.quote:
nouja, er is al een paar weken sprake van dat ie naar de watergraafsmeer komtquote:
Misschien een 1 april grap van de NS . Ik hoop niet dat de V250 op eigen houtje naar Amsterdam rijdt ...quote:Op zondag 29 maart 2009 15:40 schreef dennistd het volgende:
Volgens Nico Spilt hebben de Denen inmiddels de bestelling bij AnsaldoVeghel geannuleerd
Een brief die alle medewerkers van NedTrain Watergraafsmeer hebben gekregen:
[ afbeelding ]
Dat zou mooi zijn, jammergenoeg kan ik er niets over vinden op bijvoorbeeld Google Nieuws.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:40 schreef dennistd het volgende:
Volgens Nico Spilt hebben de Denen inmiddels de bestelling bij AnsaldoVeghel geannuleerd
Hmm... zou het dan toch eens gaan gebeuren? Als er één V250 over de dam (lees: grens) is, volgen er hopelijk niet meerdere.quote:Een brief die alle medewerkers van NedTrain Watergraafsmeer hebben gekregen:
[ afbeelding ]
Ach we kunnen er altijd nog scheermesjes van maken .quote:Op zondag 29 maart 2009 16:30 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, jammergenoeg kan ik er niets over vinden op bijvoorbeeld Google Nieuws.
[..]
Hmm... zou het dan toch eens gaan gebeuren? Als er één V250 over de dam (lees: grens) is, volgen er hopelijk niet meerdere.
quote:Plan V naar de Rhätische Bahn
De Rhätische Bahn (RhB), bekend van onder andere de wereldberoemde Glacier Express ("de langzaamste sneltrein ter wereld") blijkt onlangs zaken te hebben gedaan met NS. Men is in principe overeengekomen een aantal overtollig geworden treinstellen Plan V over te nemen en geschikt te maken voor het Zwitserse systeem. Dit blijkt technisch vrij eenvoudig te verwezenlijken; de hoogspanningsapparatuur kan worden ondergebracht in de bagageruimte. Twee treinstellen zijn reeds in de kleuren van de RhB geschilderd. Op de tweede dag van Rail-Tech Europe 2009 zullen deze een aantal slagen maken tussen Utrecht en Baarn. De eerste rit vertrekt rond 10.00 uur vanaf spoor 4. Deze promotieritten zijn alleen toegankelijk voor genodigden.
Ik denk dat de hoogspanningsapparatuur niet je grootste probleem is als je ze op de RhB wilt inzetten.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
Ik lees net dit op de nieuwe site van Nico Spilt:
[..]
waarom eigenlijk niet ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:50 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik zie dat we niet meer aan een OP doen?
Topicvervuilende bagger.quote:
Op 1 april, tuurlijkquote:Op zondag 29 maart 2009 17:23 schreef Socios het volgende:
Ja, tuurlijk, zo kinderachtig allemaal.
Edit: Hmmz... Het staat inderdaad bij ´bijzondere ritten´. Gezien de serieusheid zou het wel zijn dan.
Nico Dijkshoorn gaat aanstaande woensdag op tournee. Meer informatie volgt.quote:Op zondag 29 maart 2009 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wacht nog op een echt goeie grap eigenlijk
Lekker voor die Italianen.quote:Op zondag 29 maart 2009 15:40 schreef dennistd het volgende:
Volgens Nico Spilt hebben de Denen inmiddels de bestelling bij AnsaldoVeghel geannuleerd
Een brief die alle medewerkers van NedTrain Watergraafsmeer hebben gekregen:
[ afbeelding ]
Niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |