Ahja, dat is al weer zo lang geleden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef Dragorius het volgende:
Je mag blij zijn dat buschauffeurs niet landelijk aan het staken zijn, dan ligt heel Nederland op z'n gat.
vuilnis ophalers en stratenmakers ook zeker?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
Busschauffeurs hadden gewoon een vak moeten leren.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ahja, dat is al weer zo lang geleden..
Flikker toch op man.
Ik wou net ook zoiets postenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
vuilnis ophalers en stratenmakers ook zeker?![]()
het gebeurt niet vanzelf allemaal.
Je hebt zeker geen antwoord?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef zovty het volgende:
Whahahahaha, Marcel-O, djdayv en dragorius hebben geen vak geleerd! Betrapt!![]()
![]()
![]()
.
Een antwoord op wat? Op je opmerking dat het vuilnis ook niet zomaar opgehaald word?quote:
Owja sorry, vergeten...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Een antwoord op wat? Op je opmerking dat het vuilnis ook niet zomaar opgehaald word?
Daar zijn de buitenlanders voor he, dat spreekt voor zich.
Nee, je ouders hadden je een mes op de keel moeten zetten en naar school moeten sturen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
debiele reacties weer hier. Ook al heb je geen vak geleerd dan verdien je het nog niet om mishandelt te worden, mes op je strot gezet te krijgen door wat maroks of suries.
Heb je ook nog wat zinnigs in te brengen? Reageer maar eens on-topic, voordat je gare onzin blaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef zovty het volgende:
Whahahahaha, Marcel-O, djdayv en dragorius hebben geen vak geleerd! Betrapt!![]()
![]()
![]()
.
Oh sorry, ik wist niet dat in dit topic alleen wilders aanhangers ongenuanceerd mochten brallen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat zinnigs in te brengen? Reageer maar eens on-topic, voordat je gare onzin blaat.
Zolang dat softe gedoe wordt getolereerd zal het alleen nog maar erger worden, moet er vast weer eerst iemand gedood worden voordat "Nederland" ingrijpt.
Maar gelukkig is zovty er, onze internetheld, die heeft hier vast al de oplossing voor.
Wat stel jij voor zovty? Of kun je alleen maar baggeren?
Zeg snotneus, je humor is bedroevend slecht, ga een vak leren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, je ouders hadden je een mes op de keel moeten zetten en naar school moeten sturen.
Zie het als een stukje heropvoeding van die jongens en wees er dankbaar voor.
Dat lijkt me ook weer overdreven. Herscholing lijkt me een betere oplossing.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:12 schreef Terechtplus1 het volgende:
Hebben die mariniers ook eens wat te doen
Wat dacht je van pepperspray voor de buschauffeur?
Dan mag je eerst eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen... Of denk je echt dat er alleen "allochtonen" in mijn OP genoemd worden? Afkomst etc. maakt mij niet uit, gewoon geen genade met deze prutsers. Geldt in het geheel, niet alleen voor buschauffeurs/ambulancepersoneel/brandweer/politie/burgers. Het moet gewoon afgelopen zijn met dat gedoe.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat in dit topic alleen wilders aanhangers ongenuanceerd mochten brallen.
FLikker toch op man, lees de OP en je ziet de toon van het topic, ik doe gewoon op dezelfde toon mee, maar dan aan de andere kant.
Helemaal mee eens! Toch zijn er weinig autochtone 'buschauffeurmishandelaars' om ze zo maar eens te noemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan mag je eerst eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen... Of denk je echt dat er alleen "allochtonen" in mijn OP genoemd worden? Afkomst etc. maakt mij niet uit, gewoon geen genade met deze prutsers. Geldt in het geheel, niet alleen voor buschauffeurs/ambulancepersoneel/brandweer/politie/burgers. Het moet gewoon afgelopen zijn met dat gedoe.
En als ze dan gepakt worden, dan krijgen ze een mooi verzorgde cel + mogelijkheid tot betaald werk etc.
Je moet ze gewoon financieel uitkleden en harder aanpakken. Een cel hoeft maar te bestaan uit een "bed", een raampje met tralies een wc en een wasbak. Klaar.
Alsof buschauffeur geen vak is. Heb er meer respect voor dan voor allerlei omhooggevallen witteboorden, die vanuit hun bureaustoel totaal nutteloos zijn en zichzelf verrijken over de rug van anderen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ahja, dat is al weer zo lang geleden..
Flikker toch op man.
''De maatschappij dat ben jij."quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Lkw het volgende:
[..]
Alsof buschauffeur geen vak is. Heb er meer respect voor dan voor allerlei omhooggevallen witteboorden, die vanuit hun bureaustoel totaal nutteloos zijn en zichzelf verrijken over de rug van anderen.
Die kloteschoffies kunnen trouwens niet hard genoeg aangepakt worden. Net als hangjongeren die urenlang de sfeer in de buurt verpesten met hun gebral en schettermuziek op hun proletenmobieltjes. Ik vraag me echt af waarom de maatschappij dit soort schorum tolereert.
Ik zeg er wat van. Helaas niet altijd met het gewenste resultaat en soms gaan ze schelden en dreigen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef Terechtplus1 het volgende:
[..]
''De maatschappij dat ben jij."
Wat doe jij er aan, behalve een betoog houden op FOK!?
Idealist.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef Lkw het volgende:
En dat is toch echt de taak van overheid, niet van de individuele burger.
Dat denk ik inderdaad, je hebt sjonnie er alleen tussen gestopt om niet voor racist uitgemaakt te worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan mag je eerst eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen... Of denk je echt dat er alleen "allochtonen" in mijn OP genoemd worden? Afkomst etc. maakt mij niet uit, gewoon geen genade met deze prutsers.
Wie denk je dat er met een positievere instelling terugkeert in de maatschappij: iemand die een straf heeft gehad zoals jij beschrijft.quote:En als ze dan gepakt worden, dan krijgen ze een mooi verzorgde cel + mogelijkheid tot betaald werk etc.
Je moet ze gewoon financieel uitkleden en harder aanpakken. Een cel hoeft maar te bestaan uit een "bed", een raampje met tralies een wc en een wasbak. Klaar.
Iemand die een maandje thee heeft gedronken met een psycholoog en een opvoedingsdeskundige en daarna teruggaat naar z'n "matties" valt zo weer terug in z'n oude patroon hoor. Dat werkt voor geen meter.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef zovty het volgende:
Wie denk je dat er met een positievere instelling terugkeert in de maatschappij: iemand die een straf heeft gehad zoals jij beschrijft. Of iemand die is geholpen om z'n terugkeer in de maatschappij zo soepel mogelijk te laten verlopen?
En nou niet dom gaan brallen, maar objectief naar de cijfers kijken en daar een mening over vormen.
Die is dus niet goed voorbereid op de terugkeer in de maatschappij.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Iemand die een maandje thee heeft gedronken met een psycholoog en een opvoedingsdeskundige en daarna teruggaat naar z'n "matties" valt zo weer terug in z'n oude patroon hoor. Dat werkt voor geen meter.
Ziek in je hoofd zijn. Is een vaak voorkomend verschijnsel bij mensen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dit topic in dezelfde categorie vallen als het bedreigen van ambulancepersoneel.
Hoe haal je het in je hoofd om zulke mensen tegen te werken.![]()
![]()
En in het geval van allochtonen: geen verbintenis voelen met het land waarin je woont.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ziek in je hoofd zijn. Is een vaak voorkomend verschijnsel bij mensen.
Hier kan ik alleen op reageren metquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat denk ik inderdaad, je hebt sjonnie er alleen tussen gestopt om niet voor racist uitgemaakt te worden.
[..]
Cijfers van recidive per "misdaadsoort" zijn hierin nogal tekenend. Nee, die softe aanpak helpt inderdaad....quote:Wie denk je dat er met een positievere instelling terugkeert in de maatschappij: iemand die een straf heeft gehad zoals jij beschrijft.
Of iemand die is geholpen om z'n terugkeer in de maatschappij zo soepel mogelijk te laten verlopen?
En nou niet dom gaan brallen, maar objectief naar de cijfers kijken en daar een mening over vormen.
Probleem: mariniers zijn duur.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef Dragorius het volgende:
Die met regelmaat overvallen worden, 't is godsgruwelijke onzin!
Ik zeg > Gewapende marinier met iedere lijnbus mee. Als er dan een of andere makaak/rifbewoner/sjonnie/gangstah ook maar iets probeert in zo'n bus, gewoon volautomatisch vuur blaffen op die lui!
Het moet gvd maar eens afgelopen zijn met dat softe tolerante gedoe hier in Nederland. Je mag blij zijn dat buschauffeurs niet landelijk aan het staken zijn, dan ligt heel Nederland op z'n gat.
Maar nee, in plaats daarvan gaan we alles weer goedpraten en "het komt wel goed". Het zijn "jeugdgrillen".
Tevens eren we hier buschauffeurs!
Klacht: Tuig dat het op buschauffeurs heeft voorzien (zonder kaartje, overval, algemeen ongewenst gedrag)
Verwachte reacties:
TS kan het leven niet aan![]()
TS wil ooit buschauffeur worden
TS stemt Geert Wilders
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ziek in je hoofd zijn. Is een vaak voorkomend verschijnsel bij mensen.
Ik trek de grens al bij ramptoerisme, zelfs dan spoor je al niet....
Ja en ondertussen wel blehren waar de medische hulp dan is gebleven..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En in het geval van allochtonen: geen verbintenis voelen met het land waarin je woont.
Geen racistische opmerking dit, gewoon een feit. In hun thuisland zouden ze zoiets nooit doen. Waarom niet? Ten eerste omdat ze daar tien keer zo hard worden aangepakt, en ten tweede omdat ze respect hebben voor dat land. Dat is hier (vaak) niet het geval.
Ik heb andere ervaringen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En in het geval van allochtonen: geen verbintenis voelen met het land waarin je woont.
Geen racistische opmerking dit, gewoon een feit. In hun thuisland zouden ze zoiets nooit doen. Waarom niet? Ten eerste omdat ze daar tien keer zo hard worden aangepakt, en ten tweede omdat ze respect hebben voor dat land. Dat is hier (vaak) niet het geval.
Waarbijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Hier kan ik alleen op reageren metAls dat echt jouw gedachte hierbij is, dan ben ik diep bedroefd...
![]()
Dat zijn cijfers van 6 jaar geleden. Er is op dat gebied heel, heel veel veranderd in die tijd. Door links thankyouverymuch.quote:Cijfers van recidive per "misdaadsoort" zijn hierin nogal tekenend. Nee, die softe aanpak helpt inderdaad....![]()
Bedankt. Schattig.quote:Zo'n werkkamp is nog helemaal zo'n gek idee niet. Oh en, speciaal voor zovty ongeacht de afkomst/geloofsovertuiging/sexuele voorkeur/links- rechtshandigheid van de dader(s).
mij een racist noemen omdat "gangstahs" volgens jou antilianen zijn?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:44 schreef zovty het volgende:
[..]
Waarbijstaat voor: 'kut je hebt me door'?
Kommop wees reeel, jk hebt het over makaak (algemeen buitenlanders), rifbewoners (marokkanen), sjonnie (nederlands gajes), en gangstahs (antilianen)
2006 is 6 jaar geleden?quote:[..]
Dat zijn cijfers van 6 jaar geleden. Er is op dat gebied heel, heel veel veranderd in die tijd.
[..]
Is 'sjonnie' niet hetzelfde dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:46 schreef leetzors het volgende:
Je vergeet tokkie's te vermelden in je OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |