abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67350508
Die met regelmaat overvallen worden, 't is godsgruwelijke onzin!

Ik zeg > Gewapende marinier met iedere lijnbus mee. Als er dan een of andere makaak/rifbewoner/sjonnie/gangstah ook maar iets probeert in zo'n bus, gewoon volautomatisch vuur blaffen op die lui!
Het moet gvd maar eens afgelopen zijn met dat softe tolerante gedoe hier in Nederland. Je mag blij zijn dat buschauffeurs niet landelijk aan het staken zijn, dan ligt heel Nederland op z'n gat.

Maar nee, in plaats daarvan gaan we alles weer goedpraten en "het komt wel goed". Het zijn "jeugdgrillen".

Tevens eren we hier buschauffeurs!

Klacht: Tuig dat het op buschauffeurs heeft voorzien (zonder kaartje, overval, algemeen ongewenst gedrag)

Verwachte reacties:
TS kan het leven niet aan
TS wil ooit buschauffeur worden
TS stemt Geert Wilders
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_67350562
TS stemt Geert Wilders
pi_67350602
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef Dragorius het volgende:
Je mag blij zijn dat buschauffeurs niet landelijk aan het staken zijn, dan ligt heel Nederland op z'n gat.
Ahja, dat is al weer zo lang geleden. .
Flikker toch op man.

Busschauffeurs hadden gewoon een vak moeten leren.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:03:02 #4
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67350673
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef zovty het volgende:

vuilnis ophalers en stratenmakers ook zeker?
het gebeurt niet vanzelf allemaal.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_67350705
quote:

[..]

Flikker toch op man.

Jij houdt de maatschappij wel draaiend, in je eentje. Haal jij het vuilnis ook even op voor de rest van Nederland?
Mr. Prolapse 2009
pi_67350708
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:03 schreef marcel-o het volgende:

[..]

vuilnis ophalers en stratenmakers ook zeker?
het gebeurt niet vanzelf allemaal.
Ik wou net ook zoiets posten
pi_67350746
ik wil wel een dagje in een bus staan hoor geen probleem
pi_67350756
Whahahahaha, Marcel-O, djdayv en dragorius hebben geen vak geleerd! Betrapt! .
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:05:42 #9
238900 Koekz
Der Meister
pi_67350757
Terechte klacht!
En eens met de oplossing1
pi_67350794
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef zovty het volgende:
Je hebt zeker geen antwoord?
pi_67350829
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:06 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je hebt zeker geen antwoord?
Een antwoord op wat? Op je opmerking dat het vuilnis ook niet zomaar opgehaald word?
Daar zijn de buitenlanders voor he, dat spreekt voor zich.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:08:53 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_67350865
debiele reacties weer hier. Ook al heb je geen vak geleerd dan verdien je het nog niet om mishandelt te worden, mes op je strot gezet te krijgen door wat maroks of suries.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_67350874
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:07 schreef zovty het volgende:

[..]

Een antwoord op wat? Op je opmerking dat het vuilnis ook niet zomaar opgehaald word?
Daar zijn de buitenlanders voor he, dat spreekt voor zich.
Owja sorry, vergeten...
pi_67350898
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
debiele reacties weer hier. Ook al heb je geen vak geleerd dan verdien je het nog niet om mishandelt te worden, mes op je strot gezet te krijgen door wat maroks of suries.
Nee, je ouders hadden je een mes op de keel moeten zetten en naar school moeten sturen.
Zie het als een stukje heropvoeding van die jongens en wees er dankbaar voor.
pi_67350900
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef zovty het volgende:
Heb je ook nog wat zinnigs in te brengen? Reageer maar eens on-topic, voordat je gare onzin blaat.

Zolang dat softe gedoe wordt getolereerd zal het alleen nog maar erger worden, moet er vast weer eerst iemand gedood worden voordat "Nederland" ingrijpt.
Maar gelukkig is zovty er, onze internetheld, die heeft hier vast al de oplossing voor.

Wat stel jij voor zovty? Of kun je alleen maar baggeren?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:10:25 #16
168255 J.Herrer
pi_67350906
Hoe verneuk je een goede topic in 11 berichten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67350950
Nooooooit gebeurd, terwijl ik in een bus zat, maar als dat de nieuwe mietjes-manier om aan geld te komen is...
En als het dan een trend wordt, gewoon onbreekbaar glas voor de chauffeur zetten, probleem opgelost.
En camera's in de bus zodat de daders achteraf vermoord/in de gevangenis kunnen, al naar gelang de voorkeur.
pi_67350960
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Heb je ook nog wat zinnigs in te brengen? Reageer maar eens on-topic, voordat je gare onzin blaat.

Zolang dat softe gedoe wordt getolereerd zal het alleen nog maar erger worden, moet er vast weer eerst iemand gedood worden voordat "Nederland" ingrijpt.
Maar gelukkig is zovty er, onze internetheld, die heeft hier vast al de oplossing voor.

Wat stel jij voor zovty? Of kun je alleen maar baggeren?
Oh sorry, ik wist niet dat in dit topic alleen wilders aanhangers ongenuanceerd mochten brallen.
FLikker toch op man, lees de OP en je ziet de toon van het topic, ik doe gewoon op dezelfde toon mee, maar dan aan de andere kant.
pi_67350962
Hebben die mariniers ook eens wat te doen

Wat dacht je van pepperspray voor de buschauffeur?
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
pi_67351016
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee, je ouders hadden je een mes op de keel moeten zetten en naar school moeten sturen.
Zie het als een stukje heropvoeding van die jongens en wees er dankbaar voor.
Zeg snotneus, je humor is bedroevend slecht, ga een vak leren.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_67351025
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:12 schreef Terechtplus1 het volgende:
Hebben die mariniers ook eens wat te doen

Wat dacht je van pepperspray voor de buschauffeur?
Dat lijkt me ook weer overdreven. Herscholing lijkt me een betere oplossing.
pi_67351113
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:12 schreef zovty het volgende:

[..]

Oh sorry, ik wist niet dat in dit topic alleen wilders aanhangers ongenuanceerd mochten brallen.
FLikker toch op man, lees de OP en je ziet de toon van het topic, ik doe gewoon op dezelfde toon mee, maar dan aan de andere kant.
Dan mag je eerst eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen... Of denk je echt dat er alleen "allochtonen" in mijn OP genoemd worden? Afkomst etc. maakt mij niet uit, gewoon geen genade met deze prutsers. Geldt in het geheel, niet alleen voor buschauffeurs/ambulancepersoneel/brandweer/politie/burgers. Het moet gewoon afgelopen zijn met dat gedoe.

En als ze dan gepakt worden, dan krijgen ze een mooi verzorgde cel + mogelijkheid tot betaald werk etc.
Je moet ze gewoon financieel uitkleden en harder aanpakken. Een cel hoeft maar te bestaan uit een "bed", een raampje met tralies een wc en een wasbak. Klaar.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:19:53 #23
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_67351185
He buschauffeur we gaan je bus verkopen lalalalalalalalalalalalalala
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:21:01 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_67351224
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:17 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan mag je eerst eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen... Of denk je echt dat er alleen "allochtonen" in mijn OP genoemd worden? Afkomst etc. maakt mij niet uit, gewoon geen genade met deze prutsers. Geldt in het geheel, niet alleen voor buschauffeurs/ambulancepersoneel/brandweer/politie/burgers. Het moet gewoon afgelopen zijn met dat gedoe.

En als ze dan gepakt worden, dan krijgen ze een mooi verzorgde cel + mogelijkheid tot betaald werk etc.
Je moet ze gewoon financieel uitkleden en harder aanpakken. Een cel hoeft maar te bestaan uit een "bed", een raampje met tralies een wc en een wasbak. Klaar.
Helemaal mee eens! Toch zijn er weinig autochtone 'buschauffeurmishandelaars' om ze zo maar eens te noemen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_67351240
Ik wou net zeggen, als Wilders niet toevallig de politiek in was gegaan, was het de eerste geweest die zo'n laffe truuk zou flikken.
Nu doet ie het hetzelfde, alleen op een wat grotere schaal.
Verdonk bleek al hetzelfde te zijn, maar dan in het groot, bij Wilders komt het ook nog wel een keer uit.
pi_67351260
Buschauffeurs
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:40:42 #27
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_67351921
quote:

[..]

Flikker toch op man.

Alsof buschauffeur geen vak is. Heb er meer respect voor dan voor allerlei omhooggevallen witteboorden, die vanuit hun bureaustoel totaal nutteloos zijn en zichzelf verrijken over de rug van anderen.

Die kloteschoffies kunnen trouwens niet hard genoeg aangepakt worden. Net als hangjongeren die urenlang de sfeer in de buurt verpesten met hun gebral en schettermuziek op hun proletenmobieltjes. Ik vraag me echt af waarom de maatschappij dit soort schorum tolereert.
Stop the world, I want to get out.
pi_67352086
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:40 schreef Lkw het volgende:

[..]

Alsof buschauffeur geen vak is. Heb er meer respect voor dan voor allerlei omhooggevallen witteboorden, die vanuit hun bureaustoel totaal nutteloos zijn en zichzelf verrijken over de rug van anderen.

Die kloteschoffies kunnen trouwens niet hard genoeg aangepakt worden. Net als hangjongeren die urenlang de sfeer in de buurt verpesten met hun gebral en schettermuziek op hun proletenmobieltjes. Ik vraag me echt af waarom de maatschappij dit soort schorum tolereert.
''De maatschappij dat ben jij."

Wat doe jij er aan, behalve een betoog houden op FOK!?
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:59:28 #29
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_67352537
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:45 schreef Terechtplus1 het volgende:

[..]

''De maatschappij dat ben jij."

Wat doe jij er aan, behalve een betoog houden op FOK!?
Ik zeg er wat van. Helaas niet altijd met het gewenste resultaat en soms gaan ze schelden en dreigen.

Overigens vind ik 'de maatschappij dat ben jij' vaak maar een dooddoener. Zonder goeie regels en handhavers kom je er niet. En dat is toch echt de taak van overheid, niet van de individuele burger.
Stop the world, I want to get out.
pi_67352587
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:59 schreef Lkw het volgende:
En dat is toch echt de taak van overheid, niet van de individuele burger.
Idealist.

De individuele burger kan best wat helpen zo nu en dan hoor.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:05:42 #31
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67352707
Ze moeten gewoon een werkkamp maken voor paupers die de maatschappij verneuken. Iemand in elkaar gerost of gedreigd met een mes? Maandje naar het werkkamp. Lekker muurtjes bouwen. Muurtje af? Weer afbreken en overnieuw beginnen. Kijken of ze het na een tijdje nog zo leuk vinden om andere mensen hun leven zuur te maken. Oh, en het gaat hier dus niet alleen om allochtonen. Gewoon elke puber die zich niet kan gedragen.
Primum non nocere
pi_67352758
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:17 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan mag je eerst eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen... Of denk je echt dat er alleen "allochtonen" in mijn OP genoemd worden? Afkomst etc. maakt mij niet uit, gewoon geen genade met deze prutsers.
Dat denk ik inderdaad, je hebt sjonnie er alleen tussen gestopt om niet voor racist uitgemaakt te worden.
quote:
Wie denk je dat er met een positievere instelling terugkeert in de maatschappij: iemand die een straf heeft gehad zoals jij beschrijft.
Of iemand die is geholpen om z'n terugkeer in de maatschappij zo soepel mogelijk te laten verlopen?

En nou niet dom gaan brallen, maar objectief naar de cijfers kijken en daar een mening over vormen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:10:25 #33
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67352839
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef zovty het volgende:
Wie denk je dat er met een positievere instelling terugkeert in de maatschappij: iemand die een straf heeft gehad zoals jij beschrijft. Of iemand die is geholpen om z'n terugkeer in de maatschappij zo soepel mogelijk te laten verlopen?

En nou niet dom gaan brallen, maar objectief naar de cijfers kijken en daar een mening over vormen.
Iemand die een maandje thee heeft gedronken met een psycholoog en een opvoedingsdeskundige en daarna teruggaat naar z'n "matties" valt zo weer terug in z'n oude patroon hoor. Dat werkt voor geen meter.
Primum non nocere
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:19:06 #34
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_67353110
Geert Wilders
pi_67353178
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Iemand die een maandje thee heeft gedronken met een psycholoog en een opvoedingsdeskundige en daarna teruggaat naar z'n "matties" valt zo weer terug in z'n oude patroon hoor. Dat werkt voor geen meter.
Die is dus niet goed voorbereid op de terugkeer in de maatschappij.
Bij een -goede- voorbereiding hoort ook het afstandnemen van oude vrienden met slechte gewoonten. Het gebeurt, het werkt.
pi_67353278
Ik vind dit topic in dezelfde categorie vallen als het bedreigen van ambulancepersoneel.
Hoe haal je het in je hoofd om zulke mensen tegen te werken.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:25:43 #37
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_67353285
Ik had verwacht dat de klacht zou zijn dat ze niet kunnen rijden.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_67353372
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dit topic in dezelfde categorie vallen als het bedreigen van ambulancepersoneel.
Hoe haal je het in je hoofd om zulke mensen tegen te werken.
Ziek in je hoofd zijn. Is een vaak voorkomend verschijnsel bij mensen.

Ik trek de grens al bij ramptoerisme, zelfs dan spoor je al niet....
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:31:26 #39
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67353437
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef Lamon het volgende:

[..]

En in het geval van allochtonen: geen verbintenis voelen met het land waarin je woont.

Geen racistische opmerking dit, gewoon een feit. In hun thuisland zouden ze zoiets nooit doen. Waarom niet? Ten eerste omdat ze daar tien keer zo hard worden aangepakt, en ten tweede omdat ze respect hebben voor dat land. Dat is hier (vaak) niet het geval.
Primum non nocere
pi_67353555
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:07 schreef zovty het volgende:

[..]

Dat denk ik inderdaad, je hebt sjonnie er alleen tussen gestopt om niet voor racist uitgemaakt te worden.
[..]
Hier kan ik alleen op reageren met Als dat echt jouw gedachte hierbij is, dan ben ik diep bedroefd...
quote:
Wie denk je dat er met een positievere instelling terugkeert in de maatschappij: iemand die een straf heeft gehad zoals jij beschrijft.
Of iemand die is geholpen om z'n terugkeer in de maatschappij zo soepel mogelijk te laten verlopen?

Cijfers van recidive per "misdaadsoort" zijn hierin nogal tekenend. Nee, die softe aanpak helpt inderdaad....

Zo'n werkkamp is nog helemaal zo'n gek idee niet. Oh en, speciaal voor zovty ongeacht de afkomst/geloofsovertuiging/sexuele voorkeur/links- rechtshandigheid van de dader(s).
Mr. Prolapse 2009
pi_67353591
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef Dragorius het volgende:
Die met regelmaat overvallen worden, 't is godsgruwelijke onzin!

Ik zeg > Gewapende marinier met iedere lijnbus mee. Als er dan een of andere makaak/rifbewoner/sjonnie/gangstah ook maar iets probeert in zo'n bus, gewoon volautomatisch vuur blaffen op die lui!
Het moet gvd maar eens afgelopen zijn met dat softe tolerante gedoe hier in Nederland. Je mag blij zijn dat buschauffeurs niet landelijk aan het staken zijn, dan ligt heel Nederland op z'n gat.

Maar nee, in plaats daarvan gaan we alles weer goedpraten en "het komt wel goed". Het zijn "jeugdgrillen".

Tevens eren we hier buschauffeurs!

Klacht: Tuig dat het op buschauffeurs heeft voorzien (zonder kaartje, overval, algemeen ongewenst gedrag)

Verwachte reacties:
TS stemt Geert Wilders
Probleem: mariniers zijn duur.
Probleem 2: mariniers zijn militairen en geen ordehandhavers. Je moet je eens verdiepen in hoe "onze jongens" zich af en toe gedragen en je dan afvragen of je zo iemand met een volautomatisch vuurwapen in je bus wil hebben.

*Eert buschauffeurs
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67353713
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:29 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik trek de grens al bij ramptoerisme, zelfs dan spoor je al niet....

Maar goed, ramptoerisme is eigenlijk wel heel normaal, psychologisch gezien.

En wat haat ik kijkfile's...
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_67353744
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Florian_ het volgende:

[..]

En in het geval van allochtonen: geen verbintenis voelen met het land waarin je woont.

Geen racistische opmerking dit, gewoon een feit. In hun thuisland zouden ze zoiets nooit doen. Waarom niet? Ten eerste omdat ze daar tien keer zo hard worden aangepakt, en ten tweede omdat ze respect hebben voor dat land. Dat is hier (vaak) niet het geval.
Ja en ondertussen wel blehren waar de medische hulp dan is gebleven..
pi_67353762
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:31 schreef Florian_ het volgende:

[..]

Ik heb andere ervaringen.
Iranese mensen zijn sowieso geweldig, en Marokkanen zijn kat uit de boom kijkerig, maar als ze eenmaal voor dit land gaan, zijn het de meest prettige mensen om mee om te gaan.
Maar ja, da's persoonlijk, en geen verantwoord landelijk onderzoek ofzo....
pi_67353805
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:35 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hier kan ik alleen op reageren met Als dat echt jouw gedachte hierbij is, dan ben ik diep bedroefd...
Waarbij staat voor: 'kut je hebt me door'?
Kommop wees reeel, jk hebt het over makaak (algemeen buitenlanders), rifbewoners (marokkanen), sjonnie (nederlands gajes), en gangstahs (antilianen)

je hebt het dus hoodzakelijk over buitenlanders, en ik heb sterk het vermoeden dat je sjonnnie er alleen tussen hebt gezet om met je schijnheilige smoel te kunnen zeggen, ja,nee, ik heb het toch niet alleen over buitenlanders .
quote:
Cijfers van recidive per "misdaadsoort" zijn hierin nogal tekenend. Nee, die softe aanpak helpt inderdaad....
Dat zijn cijfers van 6 jaar geleden. Er is op dat gebied heel, heel veel veranderd in die tijd. Door links thankyouverymuch.
quote:
Zo'n werkkamp is nog helemaal zo'n gek idee niet. Oh en, speciaal voor zovty ongeacht de afkomst/geloofsovertuiging/sexuele voorkeur/links- rechtshandigheid van de dader(s).
Bedankt. Schattig. .
pi_67353863
Je vergeet tokkie's te vermelden in je OP.
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:47:18 #47
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_67353902
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:44 schreef zovty het volgende:

[..]

Waarbij staat voor: 'kut je hebt me door'?
Kommop wees reeel, jk hebt het over makaak (algemeen buitenlanders), rifbewoners (marokkanen), sjonnie (nederlands gajes), en gangstahs (antilianen)
mij een racist noemen omdat "gangstahs" volgens jou antilianen zijn? Nee, die staat nog steeds voor wat medeleven met jouw omgeving, dat ze om moeten gaan met jouw kortzichtigheid...
quote:
[..]

Dat zijn cijfers van 6 jaar geleden. Er is op dat gebied heel, heel veel veranderd in die tijd.
[..]
2006 is 6 jaar geleden?

Sorry, maar jij hebt in dit topic alleen nog maar wat internetspierballen zitten flexen, je bent nergens inhoudelijk geweest. Een andere mening prima, maar onderbouw dan ook wat meer dan enkel "racist" te roepen enzo.
Mr. Prolapse 2009
pi_67353908
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 12:46 schreef leetzors het volgende:
Je vergeet tokkie's te vermelden in je OP.
Is 'sjonnie' niet hetzelfde dan?
  dinsdag 24 maart 2009 @ 12:50:08 #50
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67353979
Ze zijn tof anders kom je nergens
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: