abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67350508
Die met regelmaat overvallen worden, 't is godsgruwelijke onzin!

Ik zeg > Gewapende marinier met iedere lijnbus mee. Als er dan een of andere makaak/rifbewoner/sjonnie/gangstah ook maar iets probeert in zo'n bus, gewoon volautomatisch vuur blaffen op die lui!
Het moet gvd maar eens afgelopen zijn met dat softe tolerante gedoe hier in Nederland. Je mag blij zijn dat buschauffeurs niet landelijk aan het staken zijn, dan ligt heel Nederland op z'n gat.

Maar nee, in plaats daarvan gaan we alles weer goedpraten en "het komt wel goed". Het zijn "jeugdgrillen".

Tevens eren we hier buschauffeurs!

Klacht: Tuig dat het op buschauffeurs heeft voorzien (zonder kaartje, overval, algemeen ongewenst gedrag)

Verwachte reacties:
TS kan het leven niet aan
TS wil ooit buschauffeur worden
TS stemt Geert Wilders
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_67350562
TS kan het leven niet aan
TS wil ooit buschauffeur worden
TS stemt Geert Wilders
pi_67350602
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef Dragorius het volgende:
Je mag blij zijn dat buschauffeurs niet landelijk aan het staken zijn, dan ligt heel Nederland op z'n gat.
Ahja, dat is al weer zo lang geleden. .
Flikker toch op man.

Busschauffeurs hadden gewoon een vak moeten leren.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:03:02 #4
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_67350673
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef zovty het volgende:

vuilnis ophalers en stratenmakers ook zeker?
het gebeurt niet vanzelf allemaal.
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_67350705
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef zovty het volgende:

[..]

Ahja, dat is al weer zo lang geleden. .
Flikker toch op man.

Jij houdt de maatschappij wel draaiend, in je eentje. Haal jij het vuilnis ook even op voor de rest van Nederland?
Mr. Prolapse 2009
pi_67350708
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:03 schreef marcel-o het volgende:

[..]

vuilnis ophalers en stratenmakers ook zeker?
het gebeurt niet vanzelf allemaal.
Ik wou net ook zoiets posten
pi_67350746
ik wil wel een dagje in een bus staan hoor geen probleem
pi_67350756
Whahahahaha, Marcel-O, djdayv en dragorius hebben geen vak geleerd! Betrapt! .
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:05:42 #9
238900 Koekz
Der Meister
pi_67350757
Terechte klacht!
En eens met de oplossing1
pi_67350794
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef zovty het volgende:
Je hebt zeker geen antwoord?
pi_67350829
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:06 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Je hebt zeker geen antwoord?
Een antwoord op wat? Op je opmerking dat het vuilnis ook niet zomaar opgehaald word?
Daar zijn de buitenlanders voor he, dat spreekt voor zich.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:08:53 #12
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_67350865
debiele reacties weer hier. Ook al heb je geen vak geleerd dan verdien je het nog niet om mishandelt te worden, mes op je strot gezet te krijgen door wat maroks of suries.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_67350874
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:07 schreef zovty het volgende:

[..]

Een antwoord op wat? Op je opmerking dat het vuilnis ook niet zomaar opgehaald word?
Daar zijn de buitenlanders voor he, dat spreekt voor zich.
Owja sorry, vergeten...
pi_67350898
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
debiele reacties weer hier. Ook al heb je geen vak geleerd dan verdien je het nog niet om mishandelt te worden, mes op je strot gezet te krijgen door wat maroks of suries.
Nee, je ouders hadden je een mes op de keel moeten zetten en naar school moeten sturen.
Zie het als een stukje heropvoeding van die jongens en wees er dankbaar voor.
pi_67350900
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef zovty het volgende:
Heb je ook nog wat zinnigs in te brengen? Reageer maar eens on-topic, voordat je gare onzin blaat.

Zolang dat softe gedoe wordt getolereerd zal het alleen nog maar erger worden, moet er vast weer eerst iemand gedood worden voordat "Nederland" ingrijpt.
Maar gelukkig is zovty er, onze internetheld, die heeft hier vast al de oplossing voor.

Wat stel jij voor zovty? Of kun je alleen maar baggeren?
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:10:25 #16
168255 J.Herrer
pi_67350906
Hoe verneuk je een goede topic in 11 berichten
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67350950
Nooooooit gebeurd, terwijl ik in een bus zat, maar als dat de nieuwe mietjes-manier om aan geld te komen is...
En als het dan een trend wordt, gewoon onbreekbaar glas voor de chauffeur zetten, probleem opgelost.
En camera's in de bus zodat de daders achteraf vermoord/in de gevangenis kunnen, al naar gelang de voorkeur.
pi_67350960
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Heb je ook nog wat zinnigs in te brengen? Reageer maar eens on-topic, voordat je gare onzin blaat.

Zolang dat softe gedoe wordt getolereerd zal het alleen nog maar erger worden, moet er vast weer eerst iemand gedood worden voordat "Nederland" ingrijpt.
Maar gelukkig is zovty er, onze internetheld, die heeft hier vast al de oplossing voor.

Wat stel jij voor zovty? Of kun je alleen maar baggeren?
Oh sorry, ik wist niet dat in dit topic alleen wilders aanhangers ongenuanceerd mochten brallen.
FLikker toch op man, lees de OP en je ziet de toon van het topic, ik doe gewoon op dezelfde toon mee, maar dan aan de andere kant.
pi_67350962
Hebben die mariniers ook eens wat te doen

Wat dacht je van pepperspray voor de buschauffeur?
"Iedereen heeft zo z'n positieve en negatieve pluspunten."
pi_67351016
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef zovty het volgende:

[..]

Nee, je ouders hadden je een mes op de keel moeten zetten en naar school moeten sturen.
Zie het als een stukje heropvoeding van die jongens en wees er dankbaar voor.
Zeg snotneus, je humor is bedroevend slecht, ga een vak leren.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_67351025
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:12 schreef Terechtplus1 het volgende:
Hebben die mariniers ook eens wat te doen

Wat dacht je van pepperspray voor de buschauffeur?
Dat lijkt me ook weer overdreven. Herscholing lijkt me een betere oplossing.
pi_67351113
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:12 schreef zovty het volgende:

[..]

Oh sorry, ik wist niet dat in dit topic alleen wilders aanhangers ongenuanceerd mochten brallen.
FLikker toch op man, lees de OP en je ziet de toon van het topic, ik doe gewoon op dezelfde toon mee, maar dan aan de andere kant.
Dan mag je eerst eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen... Of denk je echt dat er alleen "allochtonen" in mijn OP genoemd worden? Afkomst etc. maakt mij niet uit, gewoon geen genade met deze prutsers. Geldt in het geheel, niet alleen voor buschauffeurs/ambulancepersoneel/brandweer/politie/burgers. Het moet gewoon afgelopen zijn met dat gedoe.

En als ze dan gepakt worden, dan krijgen ze een mooi verzorgde cel + mogelijkheid tot betaald werk etc.
Je moet ze gewoon financieel uitkleden en harder aanpakken. Een cel hoeft maar te bestaan uit een "bed", een raampje met tralies een wc en een wasbak. Klaar.
Mr. Prolapse 2009
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:19:53 #23
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_67351185
He buschauffeur we gaan je bus verkopen lalalalalalalalalalalalalala
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 24 maart 2009 @ 11:21:01 #24
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_67351224
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 11:17 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Dan mag je eerst eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen... Of denk je echt dat er alleen "allochtonen" in mijn OP genoemd worden? Afkomst etc. maakt mij niet uit, gewoon geen genade met deze prutsers. Geldt in het geheel, niet alleen voor buschauffeurs/ambulancepersoneel/brandweer/politie/burgers. Het moet gewoon afgelopen zijn met dat gedoe.

En als ze dan gepakt worden, dan krijgen ze een mooi verzorgde cel + mogelijkheid tot betaald werk etc.
Je moet ze gewoon financieel uitkleden en harder aanpakken. Een cel hoeft maar te bestaan uit een "bed", een raampje met tralies een wc en een wasbak. Klaar.
Helemaal mee eens! Toch zijn er weinig autochtone 'buschauffeurmishandelaars' om ze zo maar eens te noemen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_67351240
Ik wou net zeggen, als Wilders niet toevallig de politiek in was gegaan, was het de eerste geweest die zo'n laffe truuk zou flikken.
Nu doet ie het hetzelfde, alleen op een wat grotere schaal.
Verdonk bleek al hetzelfde te zijn, maar dan in het groot, bij Wilders komt het ook nog wel een keer uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')