Ahja, dat is al weer zo lang geleden.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:58 schreef Dragorius het volgende:
Je mag blij zijn dat buschauffeurs niet landelijk aan het staken zijn, dan ligt heel Nederland op z'n gat.
vuilnis ophalers en stratenmakers ook zeker?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
Busschauffeurs hadden gewoon een vak moeten leren.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef zovty het volgende:
[..]
Ahja, dat is al weer zo lang geleden..
Flikker toch op man.
Busschauffeurs hadden gewoon een vak moeten leren.
Ik wou net ook zoiets postenquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:03 schreef marcel-o het volgende:
[..]
vuilnis ophalers en stratenmakers ook zeker?![]()
het gebeurt niet vanzelf allemaal.
Je hebt zeker geen antwoord?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef zovty het volgende:
Whahahahaha, Marcel-O, djdayv en dragorius hebben geen vak geleerd! Betrapt!![]()
![]()
![]()
.
Een antwoord op wat? Op je opmerking dat het vuilnis ook niet zomaar opgehaald word?quote:
Owja sorry, vergeten...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:07 schreef zovty het volgende:
[..]
Een antwoord op wat? Op je opmerking dat het vuilnis ook niet zomaar opgehaald word?
Daar zijn de buitenlanders voor he, dat spreekt voor zich.
Nee, je ouders hadden je een mes op de keel moeten zetten en naar school moeten sturen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:08 schreef controlaltdelete het volgende:
debiele reacties weer hier. Ook al heb je geen vak geleerd dan verdien je het nog niet om mishandelt te worden, mes op je strot gezet te krijgen door wat maroks of suries.
Heb je ook nog wat zinnigs in te brengen? Reageer maar eens on-topic, voordat je gare onzin blaat.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:05 schreef zovty het volgende:
Whahahahaha, Marcel-O, djdayv en dragorius hebben geen vak geleerd! Betrapt!![]()
![]()
![]()
.
Oh sorry, ik wist niet dat in dit topic alleen wilders aanhangers ongenuanceerd mochten brallen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat zinnigs in te brengen? Reageer maar eens on-topic, voordat je gare onzin blaat.
Zolang dat softe gedoe wordt getolereerd zal het alleen nog maar erger worden, moet er vast weer eerst iemand gedood worden voordat "Nederland" ingrijpt.
Maar gelukkig is zovty er, onze internetheld, die heeft hier vast al de oplossing voor.
Wat stel jij voor zovty? Of kun je alleen maar baggeren?
Zeg snotneus, je humor is bedroevend slecht, ga een vak leren.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:10 schreef zovty het volgende:
[..]
Nee, je ouders hadden je een mes op de keel moeten zetten en naar school moeten sturen.
Zie het als een stukje heropvoeding van die jongens en wees er dankbaar voor.
Dat lijkt me ook weer overdreven. Herscholing lijkt me een betere oplossing.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:12 schreef Terechtplus1 het volgende:
Hebben die mariniers ook eens wat te doen
Wat dacht je van pepperspray voor de buschauffeur?
Dan mag je eerst eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen... Of denk je echt dat er alleen "allochtonen" in mijn OP genoemd worden? Afkomst etc. maakt mij niet uit, gewoon geen genade met deze prutsers. Geldt in het geheel, niet alleen voor buschauffeurs/ambulancepersoneel/brandweer/politie/burgers. Het moet gewoon afgelopen zijn met dat gedoe.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat in dit topic alleen wilders aanhangers ongenuanceerd mochten brallen.
FLikker toch op man, lees de OP en je ziet de toon van het topic, ik doe gewoon op dezelfde toon mee, maar dan aan de andere kant.
Helemaal mee eens! Toch zijn er weinig autochtone 'buschauffeurmishandelaars' om ze zo maar eens te noemen.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:17 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan mag je eerst eens een cursus begrijpend lezen gaan volgen... Of denk je echt dat er alleen "allochtonen" in mijn OP genoemd worden? Afkomst etc. maakt mij niet uit, gewoon geen genade met deze prutsers. Geldt in het geheel, niet alleen voor buschauffeurs/ambulancepersoneel/brandweer/politie/burgers. Het moet gewoon afgelopen zijn met dat gedoe.
En als ze dan gepakt worden, dan krijgen ze een mooi verzorgde cel + mogelijkheid tot betaald werk etc.
Je moet ze gewoon financieel uitkleden en harder aanpakken. Een cel hoeft maar te bestaan uit een "bed", een raampje met tralies een wc en een wasbak. Klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |