heb de belangrijke dingen neergezet.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:35 schreef spijkerbroek het volgende:
TS woont wel héél erg minimalistisch. Hij heeft niet eens een stoel.
Zoals de klok waarop niet af te lezen valt hoelaat het is, je overdreven gespierde linkeronderarm, etc?quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus die vlag is belangrijker dan een stoel?
ik neem aan dat jij dit ook gedaan hebt of dat je het de volgende keer gaat doen?quote:Vorige keer begon het gedoe s ochtend vroeg, maar toen hadden de buren de politie gebeld.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dus die vlag is belangrijker dan een stoel?
hehequote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:28 schreef zovty het volgende:
Dan moet je maar niet met een glas tegen je oor tegen de muur proberen een gratis drumconcertje te jatten. Pauper.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 10:07 schreef dagdag het volgende:
Vorige keer gooide de moedervan dat kind een briefje bij de straat door de bus.
Waarop stond we er maar aan moesten wennen omdat voor zoon een hobby was
en hij zich even af kon reageren![]()
![]()
isoleer je kamer of emigreer
Zo'n briefje lijkt me zeker een topic waard. Zeker voor een figuur als jij die al niet teveel boeiende dingen meemaakt in zijn "beperkte" belevingswereld. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat je het hebt weggegooid.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:01 schreef dagdag het volgende:
Ja die zal ik vast nog hebben man
![]()
Doorgaans bewaar ik oude folders ook en stapel ze op in de woonkamer
klopt eigenlijk ligt hij onder mijn kussen en lees ik elke avond voor het slapen gaan, dat geld ook voor de folders.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:04 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Zo'n briefje lijkt me zeker een topic waard. Zeker voor een figuur als jij die al niet teveel boeiende dingen meemaakt in zijn "beperkte" belevingswereld. Ik kan me dus ook niet voorstellen dat je het hebt weggegooid.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:15 schreef Document1 het volgende:
Kan je er niet gewoon langsgaan en afspreken over bepaalde tijden dat hij mag spelen? Ik heb zelf een halve studio in huis maar nooit gezeik met mn buren door goed overleg
En weer een note erbijquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Edit: Zeg genie, doe eens even niet.
Je bedoelt altijd. Mijn post is ook weggehaald.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En weer een note erbijBij tijd en wijlen ben je echt een sneue haas BOWA.
"Die gast" heeft een klacht, geen vraag. Daarbij wie ben jij nou weer ?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:31 schreef Document1 het volgende:
Die gast heeft een vraag, jullie gedragen je alsof je 15 bent, je post word weggehaald en nu zit je te janken? Dan ben jezelf sneue haas.
hahahahaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
"Die gast" heeft een klacht, geen vraag. Daarbij wie ben jij nou weer ?
Een user met zo'n onbeduidende naam als jij voegt ongetwijfeld zelf geen zak toe aan dit forum.
Wat wil je daar nou mee zeggen dat iedereen een hippe username moet hebben?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 11:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
"Die gast" heeft een klacht, geen vraag. Daarbij wie ben jij nou weer ?
Een user met zo'n onbeduidende naam als jij voegt ongetwijfeld zelf geen zak toe aan dit forum.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 12:09 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wat wil je daar nou mee zeggen dat iedereen een hippe username moet hebben?Nee opabakkebaard en dan een foto van een pedofiel is een veelzeggende useraccount
![]()
Geloof wel dat ik iemand goed op zn pikkie heb getrapt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |