Bronquote:Gaahl en King ov Hell introduceren God Seed
Na de verloren rechtzaak en het verlies van de naam Gorgoroth komen de heers(s)chappen Ghaal en King ov Hell nu met een nieuwe band. God Seed is de naam.
GOD SEED was chosen for many reasons; it represents the will to grow, the god within man and nature and the will to reach one's highest potential. "God Seed" is also the title of a track from the last album released under the "GORGOROTH" banner and in that respect it symbolizes what is brought from the past into a new beginning and a new future.
De eerste plaat van God Seed is te verwachten tegen het einde van dit jaar, waarschijnlijk via Indie Recordings.
Thanks for sharingquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:06 schreef Luiaerdt het volgende:
Pff net weer een ervaring met een asociale "nieuwe nederlander" () in de Aldi...
gewoon voordringen en dan doen alsof je geen nederlands verstaat. gatverdamme
Zo te zien welquote:Op woensdag 25 maart 2009 10:02 schreef Seborik het volgende:
1. For the Glory Of...
2. Over the Wall
3. The New Order
4. Into the Pit
5. The Persecuted Won't Forget
6. D.N.R. (Do Not Resuscitate)
7. 3 Days in Darkness
8. Practice What You Preach
9. The Formation of Damnation
10. Rapid Fire
Iemand een idee of deze set van Testament klopt voor het concert van afgelopen maandag?
Vergeten te downloaden luisteren?quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef Syb-rund. het volgende:
waarom lees ik hier nog niets over de nieuwe nummers van heaven and hell
Ik zei gewoon Agalloch, maar dan de g met een soort k-klankje eraan, net zoals je dog zegt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 19:02 schreef lifeblind het volgende:
Zoals je 't schrijftMaar dan met een amerikaanse uitspraak.
Mja dit wordt echt een chaotisch weekend. Vanavond in Belgie naar Agalloch, morgen met Faal spelen op Night Of The Damned II festival, en zondag naar Agalloch in Den Bosch.quote:
doe dan eens een verslag uitbrengen van led als je terugkomt!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:05 schreef SicSicSics het volgende:
Vanavond naar Led Astray!
Morgen naar God Dethroned!
Niet BBQ'en!![]()
De demo en eerdere optredens voorspellen in ieder geval veel goeds! Ik koop ook meteen het album dus daar zal ik ook even mijn mening over geven. Ik zal tevens proberen objectief te blijven!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
doe dan eens een verslag uitbrengen van led als je terugkomt!![]()
Vet?quote:
nog niet geluisterd ben op werk maar die heeft me vriendin meegenomen vanuit engelandquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:25 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Vet?
Ik heb vandaag, als het goed is, eindelijk Annotations of an Autopsy binnen!
ik dacht dat hun waren gestoptquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:07 schreef SicSicSics het volgende:
Dus, de mannen in leer waren lekker?
Vrijdag is de cd presentatie van Led Astray, als iemand in de buurt van Utrecht (Stairway) is? Geinig death/thrash bandje!
Welcome to Sludge City die jahquote:Op vrijdag 27 maart 2009 16:37 schreef SicSicSics het volgende:
Before the Throne of Infection
Welcome to Sludge City was de EP geloof ik?.. In de zomer komt hun nieuwe album alweer! Ik loop echt hopeloos achter.
Led Astray zijn niet gestopt, integendeel, vanavond hun eerste album!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |