quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:57 schreef enjoybram het volgende:
Goeie actie van diegene die zojuist mij aan t achtervolgen was.... een fokker? Hij kwam alleen even van de koude kermis thuis toen ik in rijen voor mijn deur uitstapte...!! haha goed verhaal... en doe dit niet na!
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:57 schreef enjoybram het volgende:
Goeie actie van diegene die zojuist mij aan t achtervolgen was.... een fokker? Hij kwam alleen even van de koude kermis thuis toen ik in rijen voor mijn deur uitstapte...!! haha goed verhaal... en doe dit niet na!
Open mijn link eens en kijk eens naar de fotoquote:Op dinsdag 24 maart 2009 18:59 schreef Tiemie het volgende:
Krijgen we nog hints?
Ik zie enige gelijkenis inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Open mijn link eens en kijk eens naar de foto
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:01 schreef enjoybram het volgende:
kan iemand die man of vrouw verbannen? Ons feestje is nu verziekt!
Jij hebt al een paar maanden in een bunker doorgebracht, aan je reacties te zien.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:01 schreef enjoybram het volgende:
Nee hoor.. hoe meer zielen, hoe meer vreugd!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:01 schreef enjoybram het volgende:
eens... so no worry...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee hoor.. hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Vanavond party in weert met de deur op slotquote:
Ach die op de foto is ook geen 40m2, die verplaatst wordt op het filmpje volgens mij wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:12 schreef existenz het volgende:
Daar twijfel ik dus ook aan. Dat ding op de foto ziet er niet verhuisbaar uit namelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |