Dat had gekund, maar nu was er nog enigsinds spanning denk ikquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik wist dit al 2 weken, had het beter eerder kunnen posten
dan blijft het wel in de familie hequote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Roberto258 het volgende:
"Als jij haar niet neemt... dan neem ik haar"
Dat viel mij ook op idd.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geweldige aflevering. Alleen jammer dat zo goed te zien was dat Nick hem zo los vast had.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geweldige aflevering. Alleen jammer dat zo goed te zien was dat Nick hem zo los vast had.
Maar dat is dan weer gecompenseerd doordat Ludo echt gips rond zijn arm heeft, zoals HvB meldt.quote:Op donderdag 26 maart 2009 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij vergeten de schrijvers weleens dat ze haar ooit een kind hebben toebedeeld.quote:Op donderdag 26 maart 2009 15:52 schreef Wittekonijn het volgende:
Hulde voor Charlie! Een eigen bedrijf, een kind, en nog genoeg tijd over om Danny constant te irriteren!Hoe dóét ze het toch?
Ik zou wel eens willen weten met wat voor geluiden Stanley klaarkomtquote:Op donderdag 26 maart 2009 20:59 schreef Roberto258 het volgende:
"Als jij haar niet neemt... dan neem ik haar"
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten met wat voor geluiden Stanley klaarkomt![]()
ook iets van "huuhuuhuhuhuhuHUUUUUUUUU" vermoed ik
quote:Op vrijdag 27 maart 2009 19:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten met wat voor geluiden Stanley klaarkomt![]()
ook iets van "huuhuuhuhuhuhuHUUUUUUUUU" vermoed ik
Nee man, geweldig is die ventquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
Huhuhuhuhu... gek wordt ik ervan. Mag hij zo spoedig mogelijk weer vertrekken?
heee sjef!! een pimp moet hij worden bedoel je?!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
Ik hoop dat Dex nu gewoon schijt heeft en een keiharde gladjanus/modellenagentje wordt.Zover ie dat al niet was dan, maar ik bedoel dus geen vriendinnetjes meer, alleen maar bezig modellen contracten 'bezorgen' en ondertussen stinkend rijk worden en met de mooiste vrouwen naar bed gaan.
Dex, Lorena en Charlie moeten zo snel mogelijk de serie uit. En laat Vicky gewoon blijven!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:51 schreef Sulejmani het volgende:
Ik hoop dat Dex nu gewoon schijt heeft en een keiharde gladjanus/modellenagentje wordt.Zover ie dat al niet was dan, maar ik bedoel dus geen vriendinnetjes meer, alleen maar bezig modellen contracten 'bezorgen' en ondertussen stinkend rijk worden en met de mooiste vrouwen naar bed gaan.
- Nick viel hem aan na een ruzie ofzo.... ging even op zijn arm staanquote:Op vrijdag 27 maart 2009 20:35 schreef GSMboy het volgende:
ik heb ruim 2 weken GTST maar eens niet gezien, was toch al zo saai. Maar volgens mij heb ik te laat weer ingetuned...
- Ludo met zijn arm in het gips?
- Wie is die Anna die aan het vozen is met Noud?
- Waarom is Vicky precies ontslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |