Nou als ik mij oprotbonus kwijt raak toedeledokie.. En leer es me naam spellenquote:Op maandag 23 maart 2009 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil jij je realisme ergens anders gaan spuien?
JEEEUJ SOERIE IN DE KOOI!11!1![]()
![]()
![]()
Neuh, fix eens iets.quote:
Dat doe ik dan wel voor je in jouw naamquote:
Zal ik nu je echte naam gaan posten?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou als ik mij oprotbonus kwijt raak toedeledokie.. En leer es me naam spellen
Best jongen ...quote:Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik nu je echte naam gaan posten?![]()
![]()
![]()
![]()
Spannendquote:Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zal ik nu je echte naam gaan posten?![]()
![]()
![]()
![]()
Oh nastyquote:Op maandag 23 maart 2009 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat doe ik dan wel voor je in jouw naam![]()
Ga jij maar lekker die bunker in
Ja leuk.... altijd gezellig zo'n OPquote:
Wel als Ian iets briljants paint.quote:
Dat kan iequote:Op maandag 23 maart 2009 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel als Ian iets briljants paint.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Zo daar ben ik weer, in nummer twee deze keer.
quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Brengt dat nog een beetje brood op de plank, het matige kachels verkoopvak?quote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
*vliegenkachelmepper zoektquote:Op maandag 23 maart 2009 22:49 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Trustequote:
Niet liefquote:
Je moest eens weten, hele kelders bunkers volquote:Op maandag 23 maart 2009 22:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Brengt dat nog een beetje brood op de plank, het matige kachels verkoopvak?
Klopt tis hier wegquote:
Als jij maar niet bij mij zit zonder dat ik het weetquote:Op maandag 23 maart 2009 23:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey! Het zit ook nog bij mij!
(zou het onweer stiekum vreemd gaan?)
Je bent gewoon in de wolken. Dat gaat ook weer over.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yup! Met Den Haag! (in de verte)quote:Op maandag 23 maart 2009 23:18 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja ik hoorde het ook al, in de vertequote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup! Met Den Haag! (in de verte)![]()
Slaap lekker enzo.
Liesjequote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup! Met Den Haag! (in de verte)![]()
Slaap lekker enzo.
Nah, als t van Soury naar mij trekt (via Bart) dan krijg jij het zometeen misschien nogquote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik mis weer eens van alles
Allemachtig.quote:Op maandag 23 maart 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
"Daar heb ik moeite mee"
Oh Gert, echt als SBS zoiets heeft als uitzending gemist kan ik je de K3 aflevering ook aanraden.Heb me in tijden niet meer zo lekker geergerd.
Wij hebben hier echt slap gelegen.
![]()
Nee, volgens de radar is het hier al voorbij. Had zojuist wel harde wind en regen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als t van Soury naar mij trekt (via Bart) dan krijg jij het zometeen misschien nog
Hmmz, Amsterdam, Veluwe, Den Haag.... volgens mij hebben we een wervelonweerquote:Op maandag 23 maart 2009 23:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik hoorde het ook al, in de verte
Als ie lekker wil gaan slapen ..quote:Op maandag 23 maart 2009 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, als t van Soury naar mij trekt (via Bart) dan krijg jij het zometeen misschien nog
Is het in stilte bij jou voorbij getrokken... ah gossiequote:Op maandag 23 maart 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, volgens de radar is het hier al voorbij. Had zojuist wel harde wind en regen.
En dan ga je weer?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef Jimbo het volgende:
ik ga dit maar eens tot 1 april bij houden
dat heb ik hier nuquote:Op maandag 23 maart 2009 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, volgens de radar is het hier al voorbij. Had zojuist wel harde wind en regen.
Neuh, ik heb er ook geen moeite mee, ook niet als ik wil gaan slapen. Het enige nadeel is dat het hier in de straat nog wel eens wil inslaan, dus dan zitten we even zonder stroom, maar ook dat heeft soms wel watquote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ie lekker wil gaan slapen ..Maar ik moet zeggen dat ik me er niet aan stoor in tegendeel ....
In mijn herinnering onweerde het vroeger (jaren 70) ook veel meer en waren de buien heftiger.....quote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ie lekker wil gaan slapen ..Maar ik moet zeggen dat ik me er niet aan stoor in tegendeel ....
Je denkt dat het een grap is?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:24 schreef Jimbo het volgende:
ik ga dit maar eens tot 1 april bij houden
Ja, maar het onweer lijkt eruit te zijn?quote:Op maandag 23 maart 2009 23:28 schreef Copycat het volgende:
Ik heb (nog) niets gemerkt.
Komt zo te zien nog: http://www.buienradar.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |