jep... Was niet zo'n leuk spel, maar hij zag er wel geweldig uit voor die tijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:42 schreef Zero2Nine het volgende:
Trouwens iemand die dit toppertje ook speelde?
[ afbeelding ]
Het irritantste van Larry waren die vragen aan het begin om te bewijzen dat je 18 was. Die wist ik natuurlijk niet, waren ten eerste in het Engels en gingen over Amerikaanse filmsterren en artiesten van vroegah. Dus we gokten maar wat en schreven de vragen op met antwoorden erbij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
jep... Was niet zo'n leuk spel, maar hij zag er wel geweldig uit voor die tijd.
Het geweldige prince of persia heb ik ook nog gespeeld. De eerste keer was in monochroom groen-zwart. Toen ik later een ware soundblaster pro kreeg, stond ik eigenlijk te kijken van de muziek van zo'n oud spel.
En zoals iedereen met een PC in die tijd heb ik ook nog Leisure Suit Larry gespeeld (met het woordenboek op schoot en lastige vragen aan mijn ouders over waar nou dat "rubber" goed voor was).
Er was een sneltoets voor om die vragen over te slaan...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het irritantste van Larry waren die vragen aan het begin om te bewijzen dat je 18 was. Die wist ik natuurlijk niet, waren ten eerste in het Engels en gingen over Amerikaanse filmsterren en artiesten van vroegah. Dus we gokten maar wat en schreven de vragen op met antwoorden erbij.
Dat was pas in de VGA versie waar je ook de muis kon gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er was een sneltoets voor om die vragen over te slaan...
Die versie had ik dus ook, waarbij je moest typen. Zo'n knop om de vragen over te slaan was wel handig geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat was pas in de VGA versie waar je ook de muis kon gebruiken. De eerste versie had dat niet en daarin moest je ook alles typen.
Open door, look at sink, call taxi enzo.
niet... met alt-X kon je de vragen overslaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat was pas in de VGA versie waar je ook de muis kon gebruiken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Goover het volgende:
En natuuuuurlijk TIM!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Incredible_Machine
Cosmoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:52 schreef superworm het volgende:
Cosmo's Cosmic Adventures
[ afbeelding ]
en Ducktales
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |