In DOS deed de Print Screen-knop nog wat het opschrift belooft: de inhoud van het scherm uitprinten. Naar LPT1, dat wel, dus met een usb-printer gaat het je niet lukken.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:37 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik wou een printscreen maken van het clownspelletje maar dat gaat helemaal niet in DOS
Pongquote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:20 schreef l3laster het volgende:
online was dat tiberian sun... offline was dat snake gifgroen op zwart beeldscherm en tennis of hoe heet dat pong?
Jajajajajaquote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
F29 Retaliator
[ afbeelding ]
Simcity
Dangerous Dave, toch?quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze nog kent? Toevallig zag ik drie jaar geleden mensen in Nepal dit nog steeds spelen
Is ook een toppertje.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:31 schreef P8 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die deze nog kent? Toevallig zag ik drie jaar geleden mensen in Nepal dit nog steeds spelen
ja! Is die nog ergens te downloaden? Dat spel was echt gruwelijk.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef innepin het volgende:
Dangerous Dave inderdaadIk kwam nooit door level 7 heen
![]()
En deze
[ afbeelding ]
Deze voor jou als jij Dangerous Dave voor mij hebtquote:Op woensdag 25 maart 2009 17:03 schreef P8 het volgende:
[..]
ja! Is die nog ergens te downloaden? Dat spel was echt gruwelijk.
Volgens mij was ik echt 5 ofzo toen
http://www.dosgamesarchive.com/download/game/105quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Deze voor jou als jij Dangerous Dave voor mij hebt
Gorillasquote:Op woensdag 25 maart 2009 16:48 schreef innepin het volgende:
Dangerous Dave inderdaadIk kwam nooit door level 7 heen
![]()
En deze
[ afbeelding ]
Maak weer dezelfde fout als vroegah, in Level 4 de Jetpack opmaken terwijl je die nodig hebt om de beker te pakkenquote:Op woensdag 25 maart 2009 19:56 schreef Siniti het volgende:
[..]
http://www.dosgamesarchive.com/download/game/105
moet je ook nog http://www.dosbox.com/download.php?main=1 downloaden om het te kunnen spelen
Deze dan:quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:27 schreef Goover het volgende:
Ik had een spelcomputer met 2 spelletjes. Hij had 2 controllers een soort shuifjes. Je kon tennis (pong) spelen en een raar race spelletje. Weet iemand wat ik bedoel? Deze!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarna een Commorore 64 en min of meer gelijktijdig ook een PC.
Indertijd hadden ze wel rare namen voor die consoles, ik vraag me af of een aparaat met de naam Tele-Peli nu nog zo goed verkocht zou worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 14:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Deze dan:
[ afbeelding ]
Ik ben dan wel wat jonger, maar mijn ouders zochten altijd naar dingen om mij bezig te houden![]()
Wij hadden ook zwart en groen, de computer was een Olivetti. Die kon trouwens naast de grote floppies ook "gewone" diskettes (3,5 inch) lezen, maar alleen DD die een lagere capaciteit hadden dan de HD-diskettes.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 23:39 schreef jimjim1983 het volgende:
Taran en de Toverketel op een of andere ouwe tulip, op van die grote floppies. je had maar 2 kleuren toendertijd, zwart + nog eeneen vriend van me had oranje, wij hadden groen
quote:Op zaterdag 28 maart 2009 09:15 schreef Clauw het volgende:
Op de Atari Lynx:
Scrapyard Dog
[ afbeelding ]
Chip's Challenge
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 17:39 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Blues Brothers
[ afbeelding ]
Lemmings obv
[ afbeelding ]
F29 Retaliator
[ afbeelding ]
Simcity
jep... Was niet zo'n leuk spel, maar hij zag er wel geweldig uit voor die tijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 10:42 schreef Zero2Nine het volgende:
Trouwens iemand die dit toppertje ook speelde?
[ afbeelding ]
Het irritantste van Larry waren die vragen aan het begin om te bewijzen dat je 18 was. Die wist ik natuurlijk niet, waren ten eerste in het Engels en gingen over Amerikaanse filmsterren en artiesten van vroegah. Dus we gokten maar wat en schreven de vragen op met antwoorden erbij.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 11:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
jep... Was niet zo'n leuk spel, maar hij zag er wel geweldig uit voor die tijd.
Het geweldige prince of persia heb ik ook nog gespeeld. De eerste keer was in monochroom groen-zwart. Toen ik later een ware soundblaster pro kreeg, stond ik eigenlijk te kijken van de muziek van zo'n oud spel.
En zoals iedereen met een PC in die tijd heb ik ook nog Leisure Suit Larry gespeeld (met het woordenboek op schoot en lastige vragen aan mijn ouders over waar nou dat "rubber" goed voor was).
Er was een sneltoets voor om die vragen over te slaan...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 12:45 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Het irritantste van Larry waren die vragen aan het begin om te bewijzen dat je 18 was. Die wist ik natuurlijk niet, waren ten eerste in het Engels en gingen over Amerikaanse filmsterren en artiesten van vroegah. Dus we gokten maar wat en schreven de vragen op met antwoorden erbij.
Dat was pas in de VGA versie waar je ook de muis kon gebruikenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er was een sneltoets voor om die vragen over te slaan...
Die versie had ik dus ook, waarbij je moest typen. Zo'n knop om de vragen over te slaan was wel handig geweest.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat was pas in de VGA versie waar je ook de muis kon gebruiken. De eerste versie had dat niet en daarin moest je ook alles typen.
Open door, look at sink, call taxi enzo.
niet... met alt-X kon je de vragen overslaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat was pas in de VGA versie waar je ook de muis kon gebruiken.
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 16:09 schreef Goover het volgende:
En natuuuuurlijk TIM!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Incredible_Machine
Cosmoquote:Op dinsdag 31 maart 2009 19:52 schreef superworm het volgende:
Cosmo's Cosmic Adventures
[ afbeelding ]
en Ducktales
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |