Op Kraay (quote:
Waarom niet, clubvoetbal is toch veel leuker.quote:
Bommel moet spelen!quote:Op maandag 23 maart 2009 22:58 schreef Palmboom313 het volgende:
huntelaar
robben persie kuyt
de jong sneijder
Spits zou ook toch voor Huntelaar kiezen, geef Van Persie gewoon een vrije rol achter Huntelaarquote:Op maandag 23 maart 2009 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Persie moet inderdaad op tien of in de spits spelen. Maar ja Bertje he is stronteigenwijs hè. Waus...
Heitinga ook steeds maar weer als rechtsback opstellen.
Elke vrachtwagenchauffeur zou een moord doen om in zo'n voetbalprogramma te mogen praten en dan maakt hij er zo'n zooitje van. SCHANDE!quote:Op maandag 23 maart 2009 23:00 schreef Garudo het volgende:
Nu vind Hansie Adriaanse juist weer niet goed voor PSV.![]()
SCHANDE!!!
Die interlands tussendoor zijn wel irritant, maar ik zou zo'n EK of WK wel missen.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom niet, clubvoetbal is toch veel leuker.
Scheelt een hoop blessures als er geen interlands meer zijn.
Rot op met je Schaarsquote:Op maandag 23 maart 2009 23:01 schreef Rots het volgende:
Nee dwazen.
De Jong(of Schaars), VD Vaart
Robben, Sneijder, Kuyt
Persie
Enigste echte box-to-box middenvelder, wat altijd een extra dimensie aan je team geeft.quote:
Inderdaad. Met Robben, Sneijder, Kuijt en Van Persie heb je zoveel aanvallend vermogen, Huntelaar is dan gewoon overbodig voor de basis. Want laten we eerlijk zijn, binnen de 16 is Huntelaar dodelijk maar voetballend voegt hij niks toe.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:01 schreef Rots het volgende:
Nee dwazen.
Robben, Sneijder, Kuyt
Persie
Lijkt me ook prima om tegen een zeer defensieve Schotland mee te starten. Maar toch blijf ik voorstander om normaal gesproken gewoon met twee controlerende middenvelders te spelen.quote:Op maandag 23 maart 2009 22:58 schreef Palmboom313 het volgende:
huntelaar
robben persie kuyt
de jong sneijder
Eh, wissel je Kuijt en Robben nu niet omquote:Op maandag 23 maart 2009 23:01 schreef Rots het volgende:
Nee dwazen.
Robben, Sneijder, Kuyt
Persie
Onzin man, niks gaat boven een WK of EK.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Waarom niet, clubvoetbal is toch veel leuker.
Jajoh, allemaal hetzelfde. Links, rechts, pf aansteller.quote:Op maandag 23 maart 2009 23:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eh, wissel je Kuijt en Robben nu niet om?
Zou ik ook zeggen als je voor AZ (quote:Op maandag 23 maart 2009 23:04 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Onzin man, niks gaat boven een WK of EK.
Kuijt als linksbuitenquote:Op maandag 23 maart 2009 23:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eh, wissel je Kuijt en Robben nu niet om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |