Nu al? Ik wacht meestal even met zulke muziek totdat ik in de bus zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:35 schreef -Hans- het volgende:
Fans !!!
Me now playing Tell Me Its Not Over (ft. Brandon Flowers) (Thin White Duke Remix)+ Royksopp - Happy up Here
Morguh !quote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu al? Ik wacht meestal even met zulke muziek totdat ik in de bus zit.
Is me niet eens opgevallen, moet je nagaan hoe slaperig ik nog ben...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 06:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Morguh !. Had het nodig om wakker te worden
En Giel draait nu K3
Succes Borisz!quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:38 schreef borisz het volgende:
Inmiddels zit op op de VU.
Nog even een paar minuten voordat het eerste tentamen begint.
Ah, dat maakt het reizen een stuk prettigerquote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is me niet eens opgevallen, moet je nagaan hoe slaperig ik nog ben...
Maar ik heb gisteravond een MP3FM-update gedaan, met oa de TWD-mix van Starsailor en nog meer nieuwe en oudere muziek. Dat wordt dus even wakker worden in de Schipholspoortunnel, aangezien daar geen FM-ontvangst mogelijk is.
Da's wel érg vroeg voor een tentamen! Succes ermee.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 07:38 schreef borisz het volgende:
Inmiddels zit op op de VU.
Nog even een paar minuten voordat het eerste tentamen begint.
Hier schijnt de zonquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Fijn wakker worden op deze regenachtige dinsdag
Nou wat fijnquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Fijn wakker worden op deze regenachtige dinsdag
Dat is wel balen ja. Gelukkig kan ik met de treinquote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:25 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nou wat fijnIk moest 20 mins fietsen door die k&^*%^$tweer
De eerste 5 waren miezerregen, toen 10 minuten stortregen, toen 5 minuten droog
Kortom: De komende twee uur in natte kleren zitten
Stopt de trein voor je deur dan?quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dat is wel balen ja. Gelukkig kan ik met de trein![]()
Tot vanmiddag
Heb nog wel een flesje Depressie voor je.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:01 schreef TIM-846 het volgende:
Heeft iemand ergens een potje motivatie gezien?
Dat lijkt me niet verstandig..quote:Op dinsdag 24 maart 2009 09:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb nog wel een flesje Depressie voor je.
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 08:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou idd, weinig spannend hč, die MH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |